Ode aan alle travesties

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Holger
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: za mar 16, 2013 2:59

Ode aan alle travesties

Bericht door Holger »

Ik blijf het herhalen: Ik ben geen enkele taal of communicatievorm machtig die ten volle de prachtige en intrigerende meisjes "met een extraatje" kan beschrijven. Jullie totaal doorgronden lijkt me quasi onbegonnen werk maar ik blijf onversaagd mijn best doen.
De meest vookomende vorm van bewondering die jullie toebedeeld wordt is "kijken, betasten en begeren". Uiteraard leuk voor een t-lady die hierin een bevestiging van haar vrouw zijn ervaart maar persoonlijk vind ik dit ondermaats en niet diepgaand genoeg. Ik deel graag mijn visie met de échte bewonderaars. "Kijken" moet zijn: Elke centimeter van jullie goddelijke lichaam, ledematen en gezichtje zorgvuldig scannen en al die heerlijke beelden in je fantasierijke grijze massa absorberen. Elk accentje is belangrijk. Heerlijk hoe de kleinste wijziging van lichtinval en de geringste veranderde aftekening van een spiertje een totaal nieuw kunstwerk schept. Miljoenen settings vormen een gigantische puzzel in je hoofd die je dag en nacht bezig houdt... En ook nog in je dromen. "Betasten" moet zijn: Het minucieus verkennen, (her)ontdekken en catalogeren van ook maar de kleinste erogene zone. Je handen gebruiken als fluwelen precisieinstrumenten die elke glooïng zo zacht aanraken dat het meisje zich afvraagt of ze ooit wel als jongen geboren werd... "Begeren" moet zijn: Jullie stimuleren om sensuele poses in te nemen waaruit ongekende opwinding voortspruit en waarin een lady alle erkenning en erotische voldoening vindt. Haar gevoelig zoenen en strelen in een zacht opbouwend tempo op zo'n manier dat zij met zekerheid weet dat je haar écht adoreert en begeert als op en top vrouw. Dat zij en enkel zij voor jou een godin is.
Het komt er volgens mij op neer dat een meisje het (telkens opnieuw) veroverd worden als prettig en zelfs als prioritair beschouwt.
Ik heb het enorme geluk dat ik een vriendin heb die me ook nog na meer dan drie jaar eindeloos blijft fascineren en elke keer dat ik ze zie me overweldigt met haar verukkelijke gracieuze verschijning en innemende en oprechte persoonlijkheid.
Bedankt lieve travjes dat jullie bestaan, jullie betekenen een gelukzalige verrijking van mijn existentie.
Holger


--------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Ode aan alle travesties

Bericht door mireille »

Gewoon respecteren dat wij er zijn is ook goed hoor. Zit zelf niet op al die poespas te wachten...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
martine
daar ben ik weer
Berichten: 19
Lid geworden op: zo mar 03, 2013 21:14
Locatie: Net over de grens in Duitsland bij Emmen

Re: Ode aan alle travesties

Bericht door martine »

Amen
Holger
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: za mar 16, 2013 2:59

Re: Ode aan alle travesties

Bericht door Holger »

Halo Martine, nu ik het zelf nog eens herlees is "Amen" echt wel het allesomvattende woord. Best een spitsvondige reactie ;-) Groetjes, Holger
Plaats reactie