de Wandeling

Algemeen

Moderator: Moderators

Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: de Wandeling

Bericht door Anja Kok »

Lieve en beste Lana,

Ik waardeer je bijdragen altijd op het forum en begrijp ook dat als je een topic start je je uitspreekt en kwetsbaar opstelt. Het is altijd makkelijker om de dingen af te kraken dan samen iets opbouwen en uit te wisselen. Pipa komt inderdaad nogal bot uit de hoek en neemt meestal direct een contrapositie in, waarschijnlijk voelt ze zich erg kwetsbaar en huldigt het principe dat de aanval de beste verdediging is.
En vrouwen zijn net mensen en heb je in vele soorten, termen als bitch, popje, milf, sloof, stoot, moppie, travestiet, kreng, schatje, transgender, sexbom, transseksueel, wijfie, liefje, om er een paar te noemen zijn allemaal woorden die de complexe veelheid aan vrouwelijkheid uitdrukken.
Een boeddhistisch gezegde luidt: Ziet in allen de boeddha- natuur, al het andere is verwarring.
Verwarring is overal, laat de verwarring afglijden als een regenbuitje en richt je op de zon en vervolg je weg. Don"t get bitter, be strong, lana.

liefs Anja
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: de Wandeling

Bericht door Lana »

Beste Anja, je hebt gelijk. Helemaal 100%. . . . . maar wat is het toch moeilijk om soms de boeddhanatuur van de ander te zien. En mensen die het boeddhisme beoefenen zoals ik al jaren zijn ook doodgewoon mens en geen sukkels. Dus mag je zeker af toe van je af bijten. Maar hoe dan ook wat je schrijft is weer zeer waardevol. Dank je wel ! !
zo ik ben klaar met die forum
Sanne_81
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: di mar 19, 2013 2:08

Re: de Wandeling

Bericht door Sanne_81 »

Lana schreef:Door zo'n Pipa heb ik weinig zin meer in reacties te plaatsen op dit in principe leuke forum. Hoe vreemd kan het lopen. Het zou zo moeten zijn dat je dit soort negatieve figuren zou moeten kunnen blokkeren ! Ik kan er niet over uit. Ik vond (en Veronique) het hartstikke gezellig op dit forum ! Dit wordt echt vergalt door dit soort Pipa's ! Als dit figuur niet heel snel verdwijnt (zoek een bouwvakkers, of vechtsport of aso-forum op) ben ik verdwenen van dit forum.
Lana, ik bedoel dit niet lullig hoor, maar ik snap niet helemaal waar je je zo druk om maakt. Jij geeft je mening, Pipa geeft haar mening. Er zijn echt veel ergere dingen dan beschuldigd worden van een bord voor je kop. Als je het niet met haar eens bent, kan je toch gewoon aangeven waarom? Daar is het toch een forum voor?
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: de Wandeling

Bericht door mireille »

Lana schreef:... Als dit figuur niet heel snel verdwijnt (zoek een bouwvakkers, of vechtsport of aso-forum op) ben ik verdwenen van dit forum.
En jij bent perfect ? :)
Ik heb je al eerder proberen te laten zien dat je de dingen heel eenzijdig ziet. Te eenzijdig...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: de Wandeling

Bericht door marinth »

Ach travestieten/transen zijn nogal lichtgeraakt.... zou ik ook zijn als ik elke dag een leven als man zou moeten verbergen en verdedigen tegen iedereen.
Dan ga je liever in de aanval.

Beter kritiek geven op een meisje die de moed heeft gehad zich uit te spreken tegen haar vader dan zelfkritiek... dat is het motto. :)

Alles moet ten allertijde geaccepteerd en begrepen worden! Net als toen ik nog een man was! Daar twijfelde toen ook niemand aan!
Plaats reactie