Hotelbezoek

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miranda-1
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 0:22
Locatie: Zeist

Hotelbezoek

Bericht door Miranda-1 »

Lieve dames,

Soms moet ik voor mijn werk weleens overnachten in een hotel in Nederland. Ik zou dan heel graag lekker 's avonds als vrouw even de deur uit willen. MIsschien zelfs wel als vrouw ontbijten. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Of heeft iemand een (of meer) tips over welke hotels ik dan zou kunnen kiezen, of juist beter kan mijden?

Ik ben heel benieuwd naar jullie tips, ervaringen, of wat dan ook.

Miranda
Voor mij is travestie de vrije expressie van mijn diepste identiteit!
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Re: Hotelbezoek

Bericht door EvaLvanE »

Mijn vrouw en ik overnachten regelmatig ik een hotel, Miranda. In het verleden kwam ik dan binnen als man en dan verlieten we het hotel als twee meiden om te gaan stappen. Nooit één onvertogen woord! Het als man inchecken is inmiddels ook al weer een aantal jaren geleden.
Bij hotels waar we regelmatig komen werd en wordt er wel eens voorzichtig gevist, en dan maken we er geen geheim van.
Weet je, ze staan achter die balie om centjes te verdienen en zo lang iemand zich normaal gedraagt en normaal betaalt zal het ze een biet zijn. We kennen mensen die dat door heel Europa zo ervaren, tot in Turkije toe.
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Gebruikersavatar
Miranda-1
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 0:22
Locatie: Zeist

Re: Hotelbezoek

Bericht door Miranda-1 »

Bedankt voor je lieve reactie. Ik realiseer me dat ook wel, maar een eerste keer is toch wel heel spannend. Misschien moet ik er gewoon niet mee zitten. Ik vroeg me wel af of jullie prettigere ervaringen hebben met kleine, wat persoonlijke hotels, of juist de zakenhotels, die bij een keten horen.
Voor mij is travestie de vrije expressie van mijn diepste identiteit!
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Re: Hotelbezoek

Bericht door EvaLvanE »

We hebben zowel ervaring met kleinere hotels als grotere, min of meer zakelijk gericht. Mercure komt regelmatig voor op ons lijstje.
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Plaats reactie