T-Style 8 op 29 maart in Kasteel Doorwerth

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Angeladelange
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 20:11
Locatie: Ede

T-Style 8 op 29 maart in Kasteel Doorwerth

Bericht door Angeladelange »

Beste allemaal

Op zaterdag 29 maart is alweer het 8e T-Style feest en voor de 4e keer gehouden in het oeroude kasteel Doorwerth, nabij Arnhem. Het feest wordt gehouden op een prachtige locatie waar je je om je privacy absoluut geen zorgen hoeft te maken.

Als je ervan houdt om netjes gekleed uit te gaan en meer meiden zoals jij en ik te ontmoeten, dan zou je T-Style eens moeten overwegen. Enkelen van jullie zijn al 1 of meerdere keren naar een T-Style feest geweest en weten hoe het is.

Gezellig, stijlvol, hapjes en drankjes wordt voor gezorgd, lekkere muziek. De mogelijkheid om mooie romantische foto's te maken. En ja....we vragen wel van onze gasten dat ze er verzorgd uitzien. De sfeer is heerlijk ongedwongen en het feest wordt goed bezocht door partners die meekomen.

T-Style is niet enkel bedoeld voor de "vergevorderde" t-dame, maar is juist ook bedoeld om mensen die hun vrouw-zijn helemaal alleen moeten ervaren ook eens de kans te geven om je een avond echt vrouw te voelen. Je kan je bij ons omkleden en opmaken, je kan je ook op laten maken en laten adviseren door onze visagiste Lilian.

Een gemiddeld feest wordt bezocht door circa 80 gasten. Het aantal inschrijvingen staat nu op 60.

Heb je vragen? Stel ze dan gerust. onze website is http://www.tstyle.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Vivian_van_Reijmersdal
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: za mei 11, 2002 11:32
Contacteer:

TSTyle... 9

Bericht door Vivian_van_Reijmersdal »

De allereerste keer dat ik hetTStyle evenement voorbij zag komen was ik jaloers op diegene die daar wel naartoe konden. Ik beleefde mijn vrouwelijke bestaan nog achter gesloten deuren enramen. Op zich niks mis mee maar Vivian wilde al een tijdje de wijde wereld inen vooral ontmoeten. Ontmoeten van dames die al jaren via diverse sociaal mediasites met mij verbonden waren. Eindelijk eens persoonlijk kletsen. De eerstekeer is uiteindelijk niks geworden... Teveel haken en ogen op dat moment. Wistecht niet wat ik moest verzinnen om op die bewuste zaterdagavond niet thuis tezijn. Dat ik wat gemist had bleek wel de week na het feest. Veel foto's enervaringen werden gedeeld.

De tweede TStyle is er gelukkig ookgekomen en ik had inmiddels tijd genoeg om voorbereidingen te treffen. Het werdeen prachtige avond van ontmoeten en eindelijk eens bijpraten met vriendinnendie je alleen maar via een schermpje kent...
Inmiddels staan we voor de 9deeditie. Dat het succes van TStyle zich heeft bewezen is te danken aan Angeladie steeds het risico neemt om garand te staan voor de organisatie. Ennatuurlijk de gasten. Vele gasten heb ik alle feesten al de hand geschud. Somsmis ik er een aantal... Ook vele nieuwe gasten hebben we mogen verwelkomen.

In berichtjes die ik vaak krijgblijkt nog steeds dat niet iedereen op de hoogte van deze geweldigemogelijkheid. De mogelijkheid om misschien voor het eerst naar buiten te gaanof om eindelijk eens die persoonlijk vraag aan iemand te stellen. Ook het contactdat partners onderling onderhouden nadat ze elkaar hebben ontmoet op TStyle isheel waardevol.

Zelf vind ik TStyle de uitgelezenplek om te genieten. Uitpakken met alles wat een vrouw bezighoud als ze eenfeestje heeft. Ontmoeten in een prachtige ambiance met een smakelijke invullingvan de avond.

Twijfel je nog, durf je nog niet,of zijn er andere bergen die nog beklommen moeten worden.. Neem de stap en isje partner op de hoogte ? Neem haar mee en je zult een prachtige avond tegemoetgaan die zeker naar meer smaakt. Neem een kijkje op http://tstyle.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; of https://www.facebook.com/events/685177338213394/Zie" onclick="window.open(this.href);return false; je er tegen op om alleen te gaan ? Stuur me een berichtje. Genoeg dames dieje op willen vangen.

En voor de dames die we deafgelopen keren gemist hebben: Vergeet niet dat het succes van TStyle voor detoekomst afhangt van het totaal aantal gasten dat zich aanmeld. Kom dus ookgezellig weer langs. Vergeet ook niet als ambassadeur op te treden. Reclamesteeds herhalen is de kracht van menig succes. Laten we samen zorgen dat we de100 ste editie ook mogen meemaken en dat Angela de kar niet alleen hoeft tetrekken.

TStyle is een feest van ons ALLEMAAL.
Plaats reactie