Vanilia, Amersfoort

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Nova_44
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: do mar 06, 2014 14:00

Vanilia, Amersfoort

Bericht door Nova_44 »

Ik was gisteren op zoek naar een leuk setje voor mijn vrouw (echt waar), en stap bij Vanilia in Amersfoort binnen, voor het eerst in drie jaar denk ik. De sympathieke verkoopster vraagt me heel netjes of ik iets voor mijn vrouw of vriedin zoek, of voor mezelf. Lief he?
Dit is voor het eerst dat ik meemaak in een winkel dat zo open werd gedaan over de mogelijkheid dat een man vrouwenkleding voor zichzelf koopt. Top!
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Vanilia, Amersfoort

Bericht door Anja Kok »

Altijd fijn als je merkt dat niet iedereen fobisch reageert. goed voor je zelfvertrouwen!
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Vanilia, Amersfoort

Bericht door Anja Kok »

Altijd fijn als je merkt dat niet iedereen fobisch reageert. goed voor je zelfvertrouwen!
Nova_44
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: do mar 06, 2014 14:00

Re: Vanilia, Amersfoort

Bericht door Nova_44 »

Ja als je niet goed durft te shoppen op de damesafdeling kan dit wel een steuntje in de rug zijn. Maar daar heb ik niet zo'n probleem mee, ik was m.n. echt geraakt door de sympathieke benadering van de verkoopster. Wordt vervolgd, ik ga er na mijn vakantie zeker een keer voor mezelf heen, dan is de nieuwe collectie ook helemaal binnen.

Groetjes, Nova

Ps: ze hebben er ook heerlijke espresso ...
Plaats reactie