De site

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
hester

De site

Bericht door hester »

Ik heb de indruk dat deze site een beetje is ingedut. Jammer. Helaas heb ik niet de mogelijkheden om aan een verbetering mee te werken.
BE_VAN DE ZEE
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di feb 15, 2005 16:41
Locatie: Oostkamp
Contacteer:

Re: De site

Bericht door BE_VAN DE ZEE »

Er is hier wel beweging,juist de "Tranny Night" wordt erop gezet,in Rupchen.............
dat is bij uitagenda.De rest is er weinig of helemaal niets dat beweegt.
En op de home-pagina van travestie .org,zijn er ook items blijven staan die al lang hun datum overschreden,zijn.
Zou het mooi zijn als,er structureel watveranderd.
Groetjes doei.
De wereld draait door,hopelijk vind ik in de toekomst,een levensgezellin
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: De site

Bericht door Anja Kok »

Ja het is inderdaad jammer dat er nog zo weinig hier gebeurt, Ik weet wel op welke site nu de meeste actief zitten, maar ik vind het toch zonde van al die goede info die hier met de jaren verzameld is. Het archief is nog steeds de moeite waard. Misschien is het een idee eens wat spraakmakende onderwerpen op te starten als knuppel in het hoenderhok. Wie weet komt er dan vanzelf weer wat gekakel.
hester

Re: De site

Bericht door hester »

Welke site is dat dan waar de meeste vermoedelijk zijn uitgeweken? Een paar jaar terug was hier wat meer interactie. Vind ik.
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: De site

Bericht door Anja Kok »

Kijk maar eens bij T- Nederland.
http://www.t-nederland.nl/forum/" onclick="window.open(this.href);return false;
hester

Re: De site

Bericht door hester »

Van deze site had ik wel gehoord maar is meer bedoeld voor transgenders en deze site is zoals ik er tegenaankijk voor juist alle vormen van travestie. in de ruimste zin des woords. Persoonlijk voel ik me geen transgender wat men misschien uit eerdere reacties van mij op deze site kan vermoeden.
hester

Re: De site

Bericht door hester »

[quote="hester"]Van deze site had ik wel gehoord maar is meer bedoeld voor transgenders en deze site is zoals ik er tegenaankijk voor juist alle vormen van travestie. in de ruimste zin des woords. Persoonlijk voel ik me geen transgender ik ben gewoon een travestiet en beleef het op mijn manier.
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Re: De site

Bericht door Dorothy »

hester schreef:Persoonlijk voel ik me geen transgender ik ben gewoon een travestiet en beleef het op mijn manier.
Transgender is de verzamelnaam voor alle verschijningsvormen van het T-zijn.
Dus voel je niet bezwaard om in het vervolg daar je heil te zoeken. Ik was inmiddels ook al eens op zoek naar een alternatief voor travestie.org, dus ik ben blij dat dit topic i.i.g. een link heeft opgeleverd naar een, zo op het oog, actiever forum.
Niet dat ik nou zo'n forumtijger ben, maar van tijd tot tijd is het wel leuk om eens iets te lezen over anderen met hetzelfde interessegebied.
Dat wil niet zeggen, dat ik travestie.org helemaal de rug zal toekeren.
A candle loses nothing by lighting another candle.
hester

Re: De site

Bericht door hester »

Op zich heb je daar wel gelijk in Dorothy. Na een bezoekje aan die site zag ik een aantal onderwerpen voorbij komen die mij wel aanspraken. Het is echter wel zo dat sommige ook hier al een aantal keer de revue zijn gepasseerd. Ik ga me er waarschijnlijk wel aanmelden.
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: De site

Bericht door Anja Kok »

De site is niet helemaal ter ziele hoor, er zijn nog moderators aanwezig die zelfs draadjes op slot doen. Dus tijd voor wat meer oprechte uitwisseling en vragen, want dat bepaald het leven en hart van de site.
Plaats reactie