Christmasparty 2014

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Christmasparty 2014

Bericht door johnn »

Even een vraagje.
Wie weet nu al zeker dat ik die a.s. donderdag (weer) mag verwelkomen bij de kerst party in Mystique ??
Ik kijk er in ieder geval al weer naar uit.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
natasja
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 22:11
Locatie: rotterdam

Re: Christmasparty 2014

Bericht door natasja »

Ik zal er morgen zijn hoor. Gezelligggg
2016 KAN MIJN OMMEKEER WEL EENS WEZEN
natasja
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 22:11
Locatie: rotterdam

Re: Christmasparty 2014

Bericht door natasja »

Hoi Johnn,
Ik ben gisteren geweest en vond het qua bezoekers helaas wel wat tegenvallen.
Jij deed de deur voor me open (degene die heel snel moest plassen hihi) en hoopte dat het storm zou lopen.
Helaas waren de, in onderbroek geklede, heren in overvloed en die hadden veel interesse voor me (toen ik even in de donkere gedeeltes nieuwsgierig ging kijken)
Nu ben ik niet zo iemand die ergens op af stapt (beetje schuchter) en dat werkte wel in mijn nadeel helaas.
Vond het wel leuk om in het rokershok even met Laura te praten want zij ( en ook Marcella natuurlijk) is wel mijn voorbeeld (al jaren).
Uiteindelijk is dat nog steeds mijn doel, maar soms lopen dingen iets anders dan gehoopt.
Ik hoorde ook dat jij het stokje over draagt aan Laura!
Dit zou ik oprecht jammer vinden, want mede door jouw inspanningen bestaat dit alles.
Dat de bezoekers teruglopen is jou niet aan te rekenen natuurlijk. Weer was goed, prijs was prima en entourage met de shows was ook dik in orde.
Ik hoop voor nu en de toekomst dat je terug zal komen op je besluit en dat deze site op diverse dingen aangepast zal worden.
Ook hier zijn de bezoekers ver te zoeken lijkt me en dat moet niet kunnen.

Voor nu wens ik je hele fijne feestdagen en een gezond 2015 toe.

Groetjes Natasja
2016 KAN MIJN OMMEKEER WEL EENS WEZEN
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Christmasparty 2014

Bericht door johnn »

Hallo Natasja,
Het was inderdaad erg leuk dat je er was.
Dank je wel ook voor je lovende woorden.
Qua bezoekersaantal mogen we niet echt klagen want er waren er beduidend meer dan vorig jaar.
Dat het eten, de shows en de gezelligheid weer voortreffelijk waren ben ik volledig met je eens.
Het was voor ons ook het eerste jaar dat we van de strikte dresscode (gekleed verplicht) afgestapt waren (dit naar aanleiding op de reacties hierover de voorgaande jaren).
Ik ben met je eens dat de heren in onderbroek aanwezig was, al viel dat in absolute aantallen wel mee....ze waren wel zichtbaar :wink:
Wel moet ik eerlijk toevoegen dat de reacties op deze dresscode (of beter, het ontbreken daarvan) over het algemeen wel positief waren.
Dat Laura het stokje gaat overnemen klopt niet helemaal, maar die gaat zich ook wel (mede) hard maken om te kijken of er eventueel een opvolger voor mij gevonden kan worden.
Maar goed, zoals je zelf ook al schrijft....soms lopen dingen anders dan gepland....zo ook dit dus...wie weet kan ik toch niet buiten Travestie.org :wink:

Nogmaals, leuk dat je er was en dat je het naar je zin hebt gehad....en hopelijk volgend jaar weer (voor de agenda: 17 dec zoals het er nu naar uitziet).
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie