Sexleven met een heterosexuele CD

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Sexleven met een heterosexuele CD

Bericht door Anja Kok »

Veel succes Oranjefien. Blij dat je iets aan ons gehad hebt en verder ben ik het helemaal eens met Elsa. En niet vergeten ook voor jezelf op te komen hoor.

groetjes Anja
florence12
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: do aug 18, 2011 9:54
Locatie: noord belgie

Re: Sexleven met een heterosexuele CD

Bericht door florence12 »

Beste OrianeFien,
Ook ik wens jullie beiden alle goeds voor de toekomst.
groetjes Florence .
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Re: Sexleven met een heterosexuele CD

Bericht door Elsa »

Er is 1 maand verstreken, ik ben benieuwd hoe het gaat met Orianefan.

groetjes Elsa
OrianeFien
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: zo aug 31, 2014 17:19

Re: Sexleven met een heterosexuele CD

Bericht door OrianeFien »

Goeie vraag Elsa! Dank voor de betrokkenheid, heel lief.
Jullie adviezen heb ik goed nagelezen en dit is wat ik er mee heb gedaan. Wellicht niet wat iemand voor ogen had maar zo is het gelopen.
Zoals je/ jullie weten was ik van plan om een 'time out' in te lassen in onze relatie. Dat is er niet van gekomen, omdat we het kennelijk toch liever samen wilde proberen om antwoorden te vinden. Ja we hebben ( weer, weer weer) gepraat, gehuild en vooral ook veel plezier gemaakt buiten het kader van sex etc. We hebben in ieder geval stappen gezet om dingen bij zijn / haar naam te noemen. Sex staat nu meer 'op de agenda', en dat kan en mag ook los staan van travestie (ik snap dat dit natuurlijk niet 100% waar is). Ik realiseer me, dit zijn kleine stappen, ik verwacht niet dat het hoopvol overkomt maar zo voelt het wel. En ja, ik vind het nog steeds heel ingewikkeld, vooral omdat het gewoon 'anders' is met deze man. Heb ik me zo niet eens eerder gevoeld, met een eerste vriendje, of iets in die geest?? Ik snap soms niet wat gepast is en wat niet, dat is toch wel het overheersende gevoel. Snapt hij dat? Het is me duidelijk dat eerdere relaties niet 'zo ver gekomen' zijn bij hem. Ik ben daar nu wel, vraag me af hoe zeker hij zich voelt om zich naar mij te uiten. Wellicht herkenbaar? Misschien ook gewoon enorme zoethouder, ik weet het niet. Maar op dit moment voelt het allemaal een stuk positiever dan een maand geleden.
Alle adviezen, tips en ervaringen zijn van harte welkom, op dit forum of via de mail.
Nogmaals dank aan allen!
Liefs
Fien
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Re: Sexleven met een heterosexuele CD

Bericht door Elsa »

Het belangrijkste is wat goed voelt bij jou, niet hoe het overkomt. Ik begrijp dat jullie elkaar graag zien, dat is een goed begin. Het feit dat jullie erover praten is een teken dat hij het open wil hebben. Ik vind dat positief. Ik denk dat rustig stappen maken heel goed is. Voor hem is het iets wat hij zijn leven lang al weet, voor jou is het wennen dat hij zo is. Duidelijkheid is het allerbeste , jouw grenzen aangeven. Leuk te lezen dat jullie samen ook kunnen lachen, vind het knap hoe het gaat Fien.
warme groet Elsa.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Re: Sexleven met een heterosexuele CD

Bericht door Elsa »

En....OrianeFien hoe gaat het nu met jou/ jullie??
Do_os
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: vr dec 13, 2013 8:58

Re: Sexleven met een heterosexuele CD

Bericht door Do_os »

Heel erg herkenbaar dit! Soms is het zo aantrekkelijk om op zoek te gaan naar een seksuele relatie die makkelijk is. Maar ik vraag mezelf dan altijd af: Gaat die seksuele relatie me brengen waar ik behoefte aan heb of is het slechts een oplossing op korte termijn die me alleen maar verder het dal in trekt?

Tot nu toe geen misstap gemaakt en ben ook niet van plan dat te doen. Maar de behoefte aan ongedwongen, ontspannen seks...
OrianeFien
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: zo aug 31, 2014 17:19

Re: Sexleven met een heterosexuele CD

Bericht door OrianeFien »

@Do-os, ontspannen, als dat eens zou kunnen. :)
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Re: Sexleven met een heterosexuele CD

Bericht door Elsa »

Je bent nog steeds met hem, ik lees wel tussen de regels door dat jij behoefte hebt aan zijn genegenheid.
Hij wordt opgewonden van andere dingen maar wil dan met jou het laatste stukje beleven. Tja, een mis stap ligt dan op de loer.
Misschien hem er mee confronteren , recht voor de raap? Wie weet zolang alles gaat zoals het gaat merkt hij er misschien wel niets van.
Voor je zelf opkomen kan geen kwaad.

groetjes Elsa.
OrianeFien
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: zo aug 31, 2014 17:19

Re: Sexleven met een heterosexuele CD

Bericht door OrianeFien »

Wel confronterend om toch weer inhoudelijk terug te blikken op de afgelopen maanden.
@Donna Elsa je schrijft 'Hij wordt opgewonden van andere dingen maar wil dan met jou het laatste stukje beleven. Tja, een mis stap ligt dan op de loer.', ik ben uiteraard wel benieuwd naar de basis van je conclusie :)
Maar veel belangrijker, ik probeer te begrijpen wat die beleving meer is dan een 'dingetje van hem'. Ik vind het op zich bijna een claustrofobische gedachte dat het communiceren daarover al lastig is. Vandaar ook mijn reactie op @Do_os, zou het niet fijn zijn om in de basis er meer ontspannen in te zijn.
Denk ik nu, wie weet morgen weer anders.

Fien
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Re: Sexleven met een heterosexuele CD

Bericht door Elsa »

Fien, ik zal je via mail vertellen wat ik ervaren heb.

Groet Elsa
Plaats reactie