hey! wie kan mij helpen?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Johan91
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: zo apr 26, 2015 7:45

hey! wie kan mij helpen?

Bericht door Johan91 »

hai leukerds.

Ik ben Johan 24 jaar uit omgeving Utrecht en nieuw hier.
Ik accepteer eigenlijk niet van mezelf dat ik biseksueel ben en daardoor nooit een serieuze relatie gehad.
als ik onder invloed ben durf ik het toe te geven aan mezelf dat ik biseksueel ben.
durf dit niemand te vertellen omdat ik erg bang ben voor de reacties. mijn familie zou dit direct accepteren zonder het raar te vinden of iets dergelijks.
ben vooral bang voor de reacties van vrienden en collega's. bang dat ik vrienden verlies hierdoor of anders behandeld word door ze. of het makkelijke slachtoffer van veel grappen.
als ik onder invloed ben en het accepteer vind ik het erg leuk wat vrouwenkleding te dragen. toen ik jong kind was vond ik het al leuk/geil wat kleding van me zussen te dragen. zat er dus al vroeg in.
nu zelf wat kleding aangeschaft en wil elke paar weken iets bijbestellen. tot nu toe heb ik een string doorschijnend topje een body setje (string en top in 1), zomers strak jurkje. heb inmiddels namaak borsten besteld of het wat echter te maken. zoek nog hoge hakken om daarop te trainen en leren te lopen alleen moeilijk te vinden voor leuke prijs wegens maat 44. iemand tips hoe je dit van jezelf accepteert? of iemand die een leuke uitgaansgelegenheid kent waar meer travestieën komen en het normaal en geaccepteerd is. die het leuk lijkt een nieuwe travestiet mee uit te nemen en mij het wereldje wilt leren kennen. zou het fijnst zijn in Amsterdam waar ik een hotel kan boeken en geen bekende kan tegenkomen. of heb je gewoon tips bij welke webshop ik goedkoop wat jurkjes/rokken of lingerie kan kopen? en een site waar je grotere maten hakken kan halen voor een leuke prijs? ik hoor graag van jullie!
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: hey! wie kan mij helpen?

Bericht door Anja Kok »

Hai Johan, waarom maak je niet eens een afspraak Met Mariposa in Amsterdam. Die hebben een winkel en nog veel meer in huis aan hulp voor jouw help.
http://www.mariposa.nu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie