jullie mening

Algemeen

Moderator: Moderators

nieuwe forum

Peiling eindigde op zo aug 30, 2015 21:47

1. opnieuw met een leeg forum beginnen.
3
33%
2. alles (proberen) over te zetten.
2
22%
3. een schifting maken (proberen) en die (proberen) over te zetten.
4
44%
 
Totaal aantal stemmen: 9

Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: jullie mening

Bericht door johnn »

Transvrouw schreef: di jan 08, 2019 14:49 Welk besluit is er uiteindelijk genomen?
We hebben besloten om nog een half jaar e.e.a. aan te kijken.
De laatste tijd komen er weer wat meer aanmeldingen en wordt er ook iets meer geschreven.
Ook ga ik bekijken of er wat opgeruimd kan worden en mogelijk een iets andere (duidelijkere) onderwerpindeling.
Het kan dus zijn dat bepaalde onderwerpen een wat andere indeling krijgen.
Voorbeeld (waar ik aan zit te denken.....kijken of dit lukt) 'vraag en aanbod' wat meer onder te verdelen in bijv. 'kleding', schoenen/laarzen' enz. en dit dan mogelijk weer onder te verdelen in 'vraag' en 'aanbod' .......maar dit zijn nog maar ideetjes, de uitvoering moet ik nog bekijken :)
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: jullie mening

Bericht door Transvrouw »

Ik vind dit forum in zijn huidige vorm wel lekker overzichtelijk. Vraag en aanbod spreekt in principe voor zichzelf. Denk dat je leden er beter op kunt aansturen om een duidelijk onderwerp te kiezen en als moderator een strak modereer beleid toe te passen. Een onderwerpnaam die de lading van het bericht dekt is beter dan meer subcategorieën.

Ik ben ook lid van T-Nederland en vind dat forum (door een overdaad aan subcategorieën) veel minder overzichtelijk.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: jullie mening

Bericht door johnn »

Transvrouw schreef: di jan 08, 2019 16:08 Ik vind dit forum in zijn huidige vorm wel lekker overzichtelijk. Vraag en aanbod spreekt in principe voor zichzelf. Denk dat je leden er beter op kunt aansturen om een duidelijk onderwerp te kiezen en als moderator een strak modereer beleid toe te passen. Een onderwerpnaam die de lading van het bericht dekt is beter dan meer subcategorieën.

Ik ben ook lid van T-Nederland en vind dat forum (door een overdaad aan subcategorieën) veel minder overzichtelijk.
Dank je wel voor je reactie.
Is inderdaad iets om ook rekening mee te houden.
Zit voorlopig nog even voor mezelf te 'brainstormen' en dan zijn tips als deze meer dan welkom.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
matthijsse
ForumFan
Berichten: 342
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: jullie mening

Bericht door matthijsse »

oude meuk er af
I.G.Norance
dagelijks aanwezig
Berichten: 124
Lid geworden op: za dec 04, 2004 20:11

Re: jullie mening

Bericht door I.G.Norance »

oude meuk er af?
Jawel.
Ik ben het mee eens. Er is zo veel veranderd, zeker de laatste jaren, dat praktisch alles vóór 2018 er wel van af kan.
Dan blijft er nog bijna 10 jaar staan.
En idd strak modereren is en blijft wenselijk. Dank je wel Johann.
Laatst gewijzigd door I.G.Norance op za jan 12, 2019 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
I.G.Norance
dagelijks aanwezig
Berichten: 124
Lid geworden op: za dec 04, 2004 20:11

Re: jullie mening

Bericht door I.G.Norance »

OEPS!!!!! ik bedoel natuurlijk alles vóór 2010!

tweeduizend en tien :roll:
I.G.Norance
dagelijks aanwezig
Berichten: 124
Lid geworden op: za dec 04, 2004 20:11

Re: jullie mening

Bericht door I.G.Norance »

GRRRRR ik krijg weer de mededeling dat ik niets kan wijzigen of toevoegen. Jammer. 3 x is scheepsrecht.
Waarschijnlijk internethikjes??

Ik vraag me alleen af om reden dat ik te veel fora en chats ter ziele heb zien gaan in het verleden wat het nut -of zo u wilt- de zin is van vergelijkbare fora.
Dit forum en b.v. dat van T-Nederland. Dezelfde mensen vaak, en vanzelfsprekend ook dezelfde verhalen vaak, als een echo.
Niet typisch voor genderland, maar toch te vaak voorkomende: onvrede of beter weten, en dus hup... Weer een forum, chat, of besloten groep in de lucht. Nou ja, ik heb geen oplossing hiervoor, maar ga weer voor de komende tijd in de ruststand.

Groetende.
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: jullie mening

Bericht door Transvrouw »

Archiveer dit forum en begin met de kennis van nu opnieuw. Mochten leden topics willen overzetten, geef ze daar nog een jaar de tijd voor.

Misschien is het goed om een missie te formuleren zodat je helder voor ogen hebt waarin het forum moet voorzien. Het is naar mijn mening teveel travestie en transgender door elkaar heen, terwijl dit toch twee totaal verschillende werelden zijn.

Misschien is travestie.org voor een nieuw forum ook helemaal geen goede naam.

Ik vind dat dit forum veel goede topics heeft, maar voel me als trans ook weer erg bespied door op seks beluste mee gluurders.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Re: jullie mening

Bericht door Elsa »

Hallo John,
De partnersite is niet ( meer) bereikbaar helaas; Dit omdat het via Omni Chat ging. Soms krijg ik via mijn Gmail een aanmelding maar kan daar dan niet op reageren.
Weet niet of dit te veranderen is.
Groeten
elsa
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: jullie mening

Bericht door johnn »

Hallo Elsa,
Elsa schreef: vr jan 18, 2019 14:36 Hallo John,
De partnersite is niet ( meer) bereikbaar helaas; Dit omdat het via Omni Chat ging. Soms krijg ik via mijn Gmail een aanmelding maar kan daar dan niet op reageren.
Weet niet of dit te veranderen is.
Groeten
elsa
Wat bedoel je precies met 'partner site' ???
Hier in het forum werkt het partner forum goed (voor zover ik kan zien).
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie