Betrapt

Algemeen

Moderator: Moderators

Excalibur212
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: zo sep 10, 2017 6:32

Betrapt

Bericht door Excalibur212 »

Zo lang ik dat ik mijn eigen verkleed ben ik nog nooit betrapt , maar dat angst is er altijd , ik ben zo bang dat ik een sleutel in de deur hoord of dat iemand iets merkt , maar tegelijker tijd krijg ik de dwang om contact te zoeken met mensen net zo als ik. Ik ben nog nooit buiten de deur geweest , maar ook die dwang om een paar stappen in het donker te lopen komt steeds vaker naar voren.
Komt dit bij ander mensen ook bekend voor
Gebruikersavatar
Francina
ff weer wat posten
Berichten: 64
Lid geworden op: vr jul 13, 2012 17:51
Contacteer:

Re: Betrapt

Bericht door Francina »

Vanwaar die angst ? Ik vind het juist spannend om als vrouwtje gekleed betrapt te worden , het liefst nog door bekenden .Ik ga zelfs zo overdag naar buiten en voor mij hoeft het niet donker te zijn . Niemand heeft me nog niet herkend :wink:
Excalibur212
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: zo sep 10, 2017 6:32

Re: Betrapt

Bericht door Excalibur212 »

Hello Francina .
Ik ben gewoon jaloers op je dat jij dat zo durf, ooit hoop ik dat ook te kunnen doen, maar nu blijft het bij af en toen achter een gesloten deur alleen .
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Betrapt

Bericht door Joline »

Bekend verhaal, inderdaad. Ik ben wel een paar keer 's nachts een rondje gaan lopen, maar het is geen regelmatige gebeurtenis. Ik ben ook eens met een vriendin als vrouw naar de cinema gegaan, alleen was ik doodsbang dat iemand me aan zou spreken. Ik ben ben te verlegen om dat ongegeneerd te doen. Het is toch een gevoel van schaamte...
Maar onlangs had ik enorm zin om chips te eten en geen chips in huis. Alleen was ik wel helemaal als vrouw gekleed. Ineens had ik een bui die zei: "Ach, wat!" En toen ben ik als vrouw een zak chips gaan halen bij een tankstation. Het was niet druk en de cassiere deed heel normaal. En gek genoeg voelde het ook voor mij heel normaal! Was een leuke ervaring.
Ik denk gewoon dat je er zelf klaar voor moet zijn. Als het goed voelt, dan kan het. Als het niet goed voelt, doe het dan niet.
Excalibur212
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: zo sep 10, 2017 6:32

Re: Betrapt

Bericht door Excalibur212 »

Joline na het lezen van jouw bericht heb ik voor het eerst gedurfd om als vrouw verkleed mijn auto in te stappen en een stukje te gaan rijden , ik zit nog steeds een beetje te bibberen van de spanning . Jij bent naar een bioscoop geweest en bij een benzinepomp binnen geweest , dat moet een geweldige spanning en opluchting zijn geweest ...
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Betrapt

Bericht door Joline »

Goed, zeg! Ik ben blij voor je! Hoe vond je het? Zou je het nog eens willen doen?

Ja, ik herinner mij die bibbers van de spanning na mijn stiekeme eerste keren 's avonds buiten... Zenuwen die door je lijf gieren... Nu heb ik er minder moeite mee als het donker is. De laatste keer (die van het tankstation) was zelfs overdag! Ik voelde me zelfs enorm goed en was helemaal niet zo zenuwachtig! Het klopte gewoon dat ik het zo ging doen. En als je je goed voelt straal je dat ook uit 😉

Afijn, ik ben trots op je, meid!
Excalibur212
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: zo sep 10, 2017 6:32

Re: Betrapt

Bericht door Excalibur212 »

Hoi Joline ,
Dit vond ik een heel groot stap , maar ik voel me echt geweldig . Ja ik wil het zekers herhalen , het was nu donker natuurlijk , niemand ziet als ik in de auto zit , ik had verder geen make up op ofzo , dat heb ik nog niet gedaan .
Over dag vind ik echt knap van je , echt goed van je joline
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Betrapt

Bericht door Joline »

Dank je, Excalibur! Voor mij was het ook een grote stap. Ik ben blij dat ik die gemaakt heb. Ik had me wel opgemaakt en al, anders had ik dat nooit gedurfd!

's Avonds de auto pakken is wel een veilig gevoel. Niemand die je echt kan zien, dus weinig angst om betrapt te worden 😉 Wie weet durf je later zelfs meer! Stap voor stap.
Excalibur212
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: zo sep 10, 2017 6:32

Re: Betrapt

Bericht door Excalibur212 »

Idd stap voor stap , ik wil het zekers herhalen , het gaf een spannend goevoel op dat moment , maar achter af ook een opluchting , maar ook wel een eenzaam gevoel , komt dat bij anderen ook wel bekend voor .
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Betrapt

Bericht door Joline »

Eenzaam niet, eerder zoals in het liedje van The Ramones: "All dressed up and nowhere to go..." Het willen delen, maar er is even niemand... Ik denk dat dat het is. Dus gelijkgestemden zoeken of andere mensen die het kunnen accepteren is een goed idee!
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Re: Betrapt

Bericht door Dorothy »

Natuurlijk zijn de eerste paar keer spannend, maar dat wil nog niet zeggen dat je je betrapt hoeft te voelen. Hooguit als je 'en femme' je huis verlaat op het moment dat de buurman dat ook doet.
Dat was voor mij i.i.g. altijd wel spannend, toen ik nog in een flat woonde.

Eenmaal buiten, ook overdag, zal je merken dat de meeste mensen wel wat gewend zijn, zolang je maar niet overdreven gekleed gaat. Maar dan wordt ook een natuurlijke vrouw nagekeken.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Excalibur212
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: zo sep 10, 2017 6:32

Re: Betrapt

Bericht door Excalibur212 »

Hello Dorothy , zo ver ben ik lang niet , tot nu toe is het een paar keer in mijn auto en dan alleen in de nacht . Ik hoop ooit dat stukje zelfvertrouw te krijgen om te durven overdag buiten te gaan .
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Betrapt

Bericht door Joline »

Het enige nadeel van 's avonds dat rondje rijden is: waar ga je heen...? Ik vind het zo'n zonde van de benzine om zonder bestemming rond te knorren 😉
Excalibur212
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: zo sep 10, 2017 6:32

Re: Betrapt

Bericht door Excalibur212 »

Ja joline je hebt echt helemaal gelijk, maar het is voor veel mensen de enige optie voor verschillende redenen , ik rij soms uren rond zonder besteming :(
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Re: Betrapt

Bericht door Dorothy »

Het komt mij bekend voor, deze eerste stapjes uit de kast.
Mijn eerste bestemmingen waren de T&T bijeenkomsten. Dat was mijn eerste doel om op stap te gaan. Uiteindelijk waren de T&T bijeenkomsten net zoiets als in de kast zitten, alleen de kast was iets groter. Maar om te beginnen, was dat een prima oplossing.

Ik denk dat TS in België woont, dus ik weet niet of er zoiets bestaat als de T&T bijeenkomsten in NL. Maar het is i.i.g. een goede mogelijkheid om gelijkgestemden te ontmoeten en van daar uit verder te gaan.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Plaats reactie