Beetje afscheid

Algemeen

Moderator: Moderators

Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Lieve Joanne,

Ik vind het jammer dat je stopt :cry: , maar het is jouw beslissing. :wink:

En de andere zijde is dat je je M->V missie als voltooid mag worden beschouwd zien, en dat je open staat voor andere dingen. :D
Joanne (in oude draad): Op mijn 22e heb ik een vriendin leren kennen die toen net geopereerd was.
Na een aantal gesprekken met haar waarbij zij mij ook de resultaten heeft laten zien van haar srs (geslachtsaanpassende operatie), was het voor haar duidelijk dat ik ook ts was.
Thans ben je in dezelfde positie gekomen als die, net geopereerde, vriendin die je op je 22e ontmoette. En op zekere dag kom je iemand tegen, waaraan je kunt zien dat hij TS is. Dat hij geen echte jongen is. Maar een vrouw. Een vrouw in een mannenlichaam. En weer tien jaar later is die jongen in geval van gunstige omstandigheden vrouw.

De cirkel is rond. Dat was de bedoeling van het geslachtsaanpassende traject. Om werkelijk vrouw te worden en te zijn.

Liefs, Joost
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Joanne, gelukkig zeg je "een beetje afscheid", al zul je afstand nemen, om iets aftesluiten.
Een nieuw bestaan, waarin "ts" steeds je aan je verleden herinnert.
Maar meid, ook dit is een deel van jou, en heeft je gevormd wie je nu bent.....een mens, die op zoek is naar zichzelf, en zich heeft gevonden.
Het zou jammer zijn dat je je terug trekt, niet alleen om je persoontje, ik heb in deze korte tijd van je genoten, en respect gekregen, maar ook om je levenservaring als mens, en als ( ex)transseksueel.
Misschien ligt je karma in het opvangen van mensen zoals wij.
Die nog zoekende zijn, die misschien met wel zeer nare gedachten in het rond lopen.
Ik kan me indenken dat je hier geen trek in hebt, je wilt je bestaan op pakken, als degene die je al zoveel jaren zoekt, de echte persoon die je bent. En dit in de massa, hierin opgaan, en gewoon leven als iederander.

Van jou heb ik iets geleerd, dat er toch een bestaan is....een uitweg.
Ondanks dat ik ts ben.

Mijn lief, als elfje strooi mijn sterrestof.....en wens je al het goede toe.

xxx
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Wowie en nu ophouden voor ik me helemaal niet meer terug kan trekken :cry:
Meiden thanx allemaal. Ik hoop dat het jullie allemaal net zo goed af mag gaan als mijzelf. Kusssssssss........
Maiden

Bericht door Maiden »

Joanne schreef:Meiden thanx allemaal. Ik hoop dat het jullie allemaal net zo goed af mag gaan als mijzelf. Kusssssssss........
Ik ga er ook weer eens vandoor. In de korte tijd dat ik hier ben geweest, ben ook ik gaan beseffen dat ik in het virtuele T-wereldje niet zoveel meer heb te zoeken. Het ga jullie allemaal goed.

Maiden
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Bericht door esther1 »

Maiden schreef:
Joanne schreef:Meiden thanx allemaal. Ik hoop dat het jullie allemaal net zo goed af mag gaan als mijzelf. Kusssssssss........
Ik ga er ook weer eens vandoor. In de korte tijd dat ik hier ben geweest, ben ook ik gaan beseffen dat ik in het virtuele T-wereldje niet zoveel meer heb te zoeken. Het ga jullie allemaal goed.

Maiden
Joanne, Maiden,

Heel veel succes allebei in de "echte" wereld.
Daar gebeurt het tenslotte allemaal.
En wie weet tot, ach je weet het nooit :D

Esther
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Hi Joanne

geheel begrijpelijk natuurlijk en ik houd je nie tegen, naja kan ut proberen maar de kans dat dat lukt is minimaal:)

ik wens je alle goed in de toekomst, en geniet ervan:)

Joy
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi Joanne,

mijn eerste opwelling was jammer, maar het is een logisch gevolg van veranderingen in je leven en dus ook hier. Je bent een bewogen en trouwe schrijfster hier geweest (en af en toe misschien nog in een verloren momentje?), beetje zout in de T pap.

Ze zeggen weleens het leven is konstant bladzijden omslaan, jij hebt waarschijnlijk het grootste blad in je leven omgeslagen en ik denk met succes, rest verder wees gelukkig zoals je bent het ga je goed.

lieve groeten, Adriana
Gebruikersavatar
Franciska
ForumFan
Berichten: 427
Lid geworden op: wo nov 28, 2001 1:00
Locatie: Amersfoort.

Bericht door Franciska »

Hoi Joanne,

Nu ik een beetje over de schrik heen ben wil ik je alsnog heel veel geluk toe wensen.

Het laatste stukje van jouw transitie wat ik mocht mee maken was voor mij echt heel erg belangrijk en heeft ook een byzonder diepe indruk op mij gemaakt.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Gebruikersavatar
racine
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: za jan 05, 2002 1:00
Locatie: Kop van Drenthe
Contacteer:

Bericht door racine »

Hallo Joanne,

All the best en gezien wat je reeds achter de rug hebt zal dat wel lukken. Ik vind het wel jammer voor het forum; het lag in de lijn der verwachtingen. Ik proefde uit de laatste postings dat het heilig vuur een beetje gedoofd is. Wel hoop ik dat je zo nu en dan aan ons denkt en dat we je een keer IRL mogen aanschouwen bij een Moordrecht feest o.i.d.

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Gebruikersavatar
PinkDaisy
ff weer wat posten
Berichten: 45
Lid geworden op: do mei 22, 2003 16:40
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Afscheid?

Bericht door PinkDaisy »

Ik kan daar maar één ding aan toe voegen. Ik wens u het allerbeste toe. Ik hoop dat je ooit tot een moment zal kunnen komen waar je niet meer met jezelf in de knoop zal liggen.

Alvast veel succes, en ik denk dat ik de volgende zin voor iedereen mag neerschrijven: "WE ALL GONNA MISS YOU".

Greetzzzzz
_____________________________________________________________
"Zelfs een travestie moet nog oppassen dat ze tegen een man bezig is, terwijl ze denkt dat het een vrouw is' (looooooooool)
Gebruikersavatar
Kitty
Moderator Transgenderisme
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jun 11, 2001 2:00
Locatie: Amsterdam

Bericht door Kitty »

Beste Joanne,
Wat moet ik nog toevoegen aan zoveel liefdevolle berichten van iedereen hier :-) ?
Maar ook ik lees met toch wel een gevoel van verdriet dat we je gaan missen,
Maar zie het van ons als een traan van blijdschap :-).
Want is het niet zo inderdaad om de toekomst in te gaan nu zoals je altijd al het verlangen naar had als Joanne. Ik ben heel blij voor jou dat je die weg kan nemen . En nu ga ik een traantje wegpinken voor je .

HEEL VEEL STERKTE EN GELUK .

Kitty
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Thanks allemaal en als ik ooit de kans heb dan zal ik zeker langskomen in Moordrecht. Is me tot nu toe steeds niet gelukt maar ga het zeker nog eens proberen. :wink:

Doegie
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Joanne schreef:Thanks allemaal en als ik ooit de kans heb dan zal ik zeker langskomen in Moordrecht. Is me tot nu toe steeds niet gelukt maar ga het zeker nog eens proberen. :wink:

Doegie
Lieve Joanne,

Je bedoelt dat een bezoek aan een travestie.org feest bij de Fun4two nog steeds op jouw verlanglijst staat?

Ik heb wel plannen gehad om naar een feest van travestie.org te gaan, maar dan zat ik met vervoer en verblijf in mijn hoofd. Maar ik sluit niet uit dat ik ooit ga om de mensen die ik van het forum ken IRL te zien.

Oh ja, je schreef ooit eens dat je gevoelens voor iemand anders had. Mag ik weten hoe is dat afgelopen en hoe gaat dat nu verder met je, of hou je zoiets liever voor jezelf? Indien discretie voor jou nodig is mag je het me ook persoonlijk mailen.

Liefs, Joost
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hehehe Joost dat gaat prima en met mij persoonlijk gaat het ook voortreffelijk het leven als vrouw is heel mooi en bevalt me uitstekend..
Dank je voor je belangstelling. 8)
Plaats reactie