Naar buiten als man gekleed en met breast forms

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
LindaLay
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: zo jul 09, 2017 9:08
Locatie: Antwerpen

Naar buiten als man gekleed en met breast forms

Bericht door LindaLay »

Hey,

Heeft er iemand ervaring om buiten te komen gewoon als man gekleed en breast forms dragend ? Waren er reacties,en hoe ? Ik heb alle maten breast forms . Morgen heb ik de Amolux Diamond maatje 10 ,zal moeilijk zijn om er nu mee buiten te komen.

Groetjes

LuLu
Linda
Lana62
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: ma sep 16, 2013 1:31

Re: Naar buiten als man gekleed en met breast forms

Bericht door Lana62 »

Wie doet het niet ?
Klaar met dit forum !!
Lana62
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: ma sep 16, 2013 1:31

Re: Naar buiten als man gekleed en met breast forms

Bericht door Lana62 »

Het is echt gewoon lekker om te doen, niemand valt het op en toch dat goede gevoel. Wat raar dat er zo weinig reacties op komen. Zijn alles transjes overleden of gevlucht naar een andere site, en zo ja welke dan ???
Klaar met dit forum !!
Gebruikersavatar
LindaLay
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: zo jul 09, 2017 9:08
Locatie: Antwerpen

Re: Naar buiten als man gekleed en met breast forms

Bericht door LindaLay »

Ik zou niet zeggen dat het niet opvalt,met maatje D is er wél wat in huis hoor,en zeker in de zomer met dunnere kledij.
Linda
renee073
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: ma okt 02, 2017 18:53

Re: Naar buiten als man gekleed en met breast forms

Bericht door renee073 »

Voorlopig zal ik dat nog niet durven en zal het vooral een binnenactiviteit blijven hihi
~ De grootste uitdaging is om jezelf te zijn in een wereld waarin iedereen probeert je iemand anders te laten zijn ~
Ulla P.
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: zo dec 18, 2016 18:42

Re: Naar buiten als man gekleed en met breast forms

Bericht door Ulla P. »

Ga je dan uiterlijk als man met borsten, of probeer je dan toch als vrouw door te gaan, door je bijvoorbeeld op te maken, of een pruik te dragen?
Ikzelf maak me nooit op, en draag ook geen pruiken. Veel te veel werk, en ik weet dat het resultaat tegen zal vallen, en erger zal zijn dan mijn normale ik.
Gebruikersavatar
LindaLay
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: zo jul 09, 2017 9:08
Locatie: Antwerpen

Re: Naar buiten als man gekleed en met breast forms

Bericht door LindaLay »

Ten tijde van OP ging ik enkel met bh en breast forms buiten,beetje gecamoufleerd met een vest erover maar was zichtbaar.
Nu is de situatie anders,nu ga ik buiten EN FEMME opgemaakt en met pruik en pumps met hakken van 7 cm. Heerlijk. Alléén,die blikken!!!
Linda
ElissaW
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: do jul 26, 2018 17:25
Locatie: België

Re: Naar buiten als man gekleed en met breast forms

Bericht door ElissaW »

Dag LindaLay,

die blikken zullen dan wel aan de hakken liggen.
Normale vrouwen dragen niet zoveel we maar kunnen hakken. Wij willen die liefst slechts sporadisch aan.
Misschien kun je eens met een plat schoentje naar buiten? De blikken zullen dan minderen vermoed ik.
Wat ook een tip voor jou kan zijn is oranje lippenstift en daar concealer over. Erg goede tip voor bedekken van baardschaduw naar het schijnt. Heb ik toch ooit eens op RupaulsDragRace gezien haha.

Groetjes,
Elissa
Wil je contact per email met mij? elissa.chatnet@gmail.com. Graag deftig houden, thx :)
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Naar buiten als man gekleed en met breast forms

Bericht door matthijsse »

ik ga gewoon naar buiten met een bh met siliconenvulling er in onder mijn shirt
en dan draag ik zichtbaar huidkleurige pantys in open damesschoenen met hak
ook af en toe zonder pantys, maar dan wel met gelakte teennagels
ik doe het allemaal
ElissaW
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: do jul 26, 2018 17:25
Locatie: België

Re: Naar buiten als man gekleed en met breast forms

Bericht door ElissaW »

matthijse

Dat is eerder CD zijn dan in plaats van TV.

Er is een gezegde : een echte travestiet, die zie je niet.
Een CD doet het eerder voor seksuele bevrediging. Een echte travestiet valt op het transgender spectrum. Die kleden henzelf regelmatig als vrouw om genderdysfore gevoelens te verlichten.
Een fetish crossdresser draagt panties en nagellak, hakjes en dergelijke om er seksueel genot uit te halen. Die vallen niet op het transgender spectrum. Bij hun is het eerder een verlengde van hun seksuele geaardheid. Vaak zijn het hetero mannen met een fetish om het ‘’ sletje ‘’ te mogen zijn of dergelijke. Heeft niets met genderdysforie te maken, eerder met BDSM en meerbepaald masochisme. Forced feminization is een fetish dat veel heteroseksuele mannen stiekem beleven.

Ikzelf ben een transseksuele vrouw en ik word regelmatig benaderd door types die willen dat ik help om hen als schoolmeisje uit te dossen en dergelijke. Vaak zijn het mannen op middelbare leeftijd die dat van me verlangen.

Groetjes,
Elissa
Wil je contact per email met mij? elissa.chatnet@gmail.com. Graag deftig houden, thx :)
Moniekbruin
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: wo sep 06, 2017 19:49
Contacteer:

Re: Naar buiten als man gekleed en met breast forms

Bericht door Moniekbruin »

Loop zelf vaak met D-cup form rond bij rustige plekjes ( zoals Groene Ster Leeuwarden, Vlietlanen Amsterdan enz) lekker gekeed in (meestal) jurk en heels. Ben nog niet zover om compleet enfemme de straten van steden onveilig te maken. Maar stapje voor stapje ga ik rustig verder.
Lingerie, heels en jurken? YES!!!!
I.G.Norance
dagelijks aanwezig
Berichten: 124
Lid geworden op: za dec 04, 2004 20:11

Re: Naar buiten als man gekleed en met breast forms

Bericht door I.G.Norance »

ElissaW zegt: Dat is eerder CD zijn dan in plaats van TV.

Tja, ik weet alleen dat men niet van hokjes houdt. Maar ik kan er zo 11 opnoemen.
En alleen al daarom ben ik huiverig dat zo expliciet in te delen zo als ik lees.
Ik ken een CD die regelmatig in het openbaar te zien is en dan te vergelijken is met een TS.
Jawel, ik noem het gewoon ouderwets TS omdat de term transgender feitelijk nietszeggend is. Daar valt alles onder.

De term CrossDresser is er ooit in het verleden gekomen om zich te onderscheiden van de travestiet.
De CD kleedde en gedroeg zich normaal, stealth, of zoals het gezegde: een echte travestiet, die zie je niet.
En de grote rest (oeps) dat valt onder TV.

TV en dus óók CD zijn deeltijdvrouwen.
Transgenders (jawel, daar is de term) heten nú transgenderisten. Zij zijn een groep die -om welke reden dan ook- niet de stap naar TS willen óf kunnen maken. Soms op medische gronden, soms het uiterlijk dat niet weg te poetsen is, en soms ook om het -vaak terechte- idee dat ze alles zullen verliezen. Relatie, kinderen, werk, vrienden.
En kan je, en durf je, wel de overstap te maken naar de andere sekse dan je geboortegeslacht dan ben je TS, transseksueel.
En ter verduidelijking het heeft totaal niets met seks van doen, maar alles met sekse! Soms zijn ze ook deeltijdvrouwen, omdat dat voor hun nog wel haalbaar blijkt. Een TS m/v bepaalt zélf of de persoon na de transitie L, B, of G is. De 'T' is verdwenen, ze is een vrouw. Of hij is een man.

En dan nog het probleem van : LBGT. Tegenwoordig eigenlijk 'LBG - A t/m Z'. Want men wil elke minderheidsgroepering er blijkbaar onder vangen.
LBG heeft met je geaardheid te maken, da's heel duidelijk. Maar iemand die interseksueel geboren is, 2-geslachtelijk?
Die kan L, B, of G zijn. of a-seksueel. Een TS kan dus ook net zo goed a-seksueel zijn.
Met LBG heb je het probleem dat alle transgenders voor de buitenwereld wel 'viespeuken' zullen zijn, want het is LBGT. Toch?
Het COC is er mee begonnen toen het ledental (en dus de inkomsten) terug liep, en zij de basis wilde verbreden.
In een gesprek met de toenmalige voorzitster Vera Bergkamp bleek dat zij er ook voor was om het als volgt te schrijven: LBG-T. (en welke T wordt er eigenlijk bedoeld?) Ik gok dat de meeste T's echt niet onder de LBG-paraplu vallen, maar 'gewoon' hetero zijn..
Dat streepje maakte duidelijk dat het niet gekoppeld zou zijn aan je geaardheid. Helaas is dat nooit opgepikt.

Misschien zou het beste zijn om het zo zuiver mogelijk te houden (ik hoor de protesten al): LBGHA ( Lesbian, Bi, Gay, Heteroseksueel, A-seksueel)

Gender neutrale groetjes van een vrouw.
zijde
ff weer wat posten
Berichten: 71
Lid geworden op: di jan 12, 2016 19:20

Re: Naar buiten als man gekleed en met breast forms

Bericht door zijde »

In een behoudende plaats kan ik niet echt als vrouw naar buiten gaan.
In huis geniet ik van travestie een leuke jurk en een paar mooie laarzen.
Daarna opmaken enz.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Naar buiten als man gekleed en met breast forms

Bericht door matthijsse »

ik weet niet wat er bedoeld wordt met breast forms
Thomasd83
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: do nov 12, 2020 4:34

Re: Naar buiten als man gekleed en met breast forms

Bericht door Thomasd83 »

Lana62 schreef: ma sep 25, 2017 9:21 Het is echt gewoon lekker om te doen, niemand valt het op en toch dat goede gevoel. Wat raar dat er zo weinig reacties op komen rachat de credit info. Zijn alles transjes overleden of gevlucht naar een andere site, en zo ja welke dan ???
Hoe dan ook, heel erg bedankt voor het delen van dit met ons.
Plaats reactie