Overdag op hakken buiten

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Manon
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: zo feb 02, 2020 22:27

Overdag op hakken buiten

Bericht door Manon »

Hey,

Vandaag kwam ik voor het eerst op m’n enkellaarzen buiten overdag, spannend.
Er reden enkele wagens langs maar die mensen letten daar naar mijn mening niet op.
M’n hart ging wel tekeer maar tergelijker tijd voelde ik een gevoel van EINDELIJK !!!
Ik heb meer hakken dan mannenschoenen ( buiten mijn dienstschoenen gerekend) nu voel ik steeds meer de drang en het lef om ze te gebruiken.
Volgende x m’n knielaarzen met 10cm hak voor een motorrijden 😈

Groeten
Manon
( voor wie twijfelt gewoon doen !!! Het voelt heerlijk aan)
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Overdag op hakken buiten

Bericht door Joline »

Stoer! Erg moedig van je. Het is net als dat ik voor het eerst overdag helemaal opgettut een eindje ging lopen: erg zenuwachtig, maar ook echt een bevrijding! Het lef hebben om echt die stap te nemen kost moeite. Maar eenmaal genomen is het toch ook wel heel fijn 😉
Geniet maar lekker van je motorrijlaarzen!
Gebruikersavatar
Louise Loverix
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 17:42
Contacteer:

Re: Overdag op hakken buiten

Bericht door Louise Loverix »

Proficiat, Manon! En de volgende keer een klein streepje eyeliner er bij. Stapje voor stapje.
Gebruikersavatar
Manon
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: zo feb 02, 2020 22:27

Re: Overdag op hakken buiten

Bericht door Manon »

Vandaag heb ik het uitgehangen, ik deed m’n strakke jeans aan, enkellaarzen, topje en stoere leren jasje aan, op en top vrouwelijk gekleed maar toch m’n korte haren met weg gel in, stoppelbaard en m’n zonnebril op!
*** the haters 🤣

Kunnen we hier geen foto’s postend?
matthijsse
ForumFan
Berichten: 333
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Overdag op hakken buiten

Bericht door matthijsse »

nou manon , dat doe ik al een tijde met een dikke huidkleurige panty onder een korte broek en dan met mijn dameshakken van 6 cm naar buiten , dat doe ik ook gewoon overdag zonder problemen . ik weet niet hoe het komt , maar ik vind het heerlijk om een panty te dragen , veel lekkerder dan sokken , daar komt verder bij dat ik nog steeds hele mooie ongeschonden benen heb
een panty staat mij gewoon heel erg mooi
Plaats reactie