Contact advertenties.

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
hester

Contact advertenties.

Bericht door hester »

De nieuwe website ziet er een stuk profesioneler uit. Ik moet er nog wel wat aan wennen maar dat komt wel goed. Het viel mij wel op dat de contact advertenties er niet meer bij staan. Komt dit nog terug of is er bewust voor gekozen dit achterwege te laten.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Contact advertenties.

Bericht door johnn »

Hester,
Dank je wel voor het compliment.
Er is veel werk en tijd in gestoken door ieder en met name onze techneut en dan is het goed te lezen dat wat we voor ogen hadden ook uitkomt.
Voor wat betreft de contactadvertenties, die komen (zoals het er nu voorstaat) niet terug. De reden daarvoor is dat het weinig tot niets toevoegt aan deze site en er legio andere mogelijkheden zijn om contact te leggen (en dan specifiek waar de advertenties het meest voor gebruikt werden :oops: ).
Wij hopen ook dat je in de toekomst meer en meer je draai op de site zult kunnen vinden (gewenning zoals je zelf al schreef) en dat je ook iets hebt aan de zaken die op de site staan.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
RamonaAdmin
Forum / Website Beheerder
Berichten: 74
Lid geworden op: wo jan 13, 2016 0:30
Contacteer:

Re: Contact advertenties.

Bericht door RamonaAdmin »

hester schreef: di mar 15, 2016 9:58 De nieuwe website ziet er een stuk profesioneler uit. Ik moet er nog wel wat aan wennen maar dat komt wel goed. Het viel mij wel op dat de contact advertenties er niet meer bij staan. Komt dit nog terug of is er bewust voor gekozen dit achterwege te laten.
Hoi Hester,
Inmiddels zijn we tegemoet gekomen aan die wens, zie hiervoor onze nieuwe site: https://www.transgender-dating.nl.
Plaats reactie