Ik wil graag een lesbische vrouw zijn, maar niet in transitie.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Buikje

Ik wil graag een lesbische vrouw zijn, maar niet in transitie.

Bericht door Buikje »

Hallo lieve zussen.
Ik ben buikje en biseksueel, zo als jullie hebben kunnen lezen in andere berichten van mij.
Ik voel mij een man, maar ook een vrouw. Een travestiet met een bijzonder transseksueel verlangen.
Wat verlang ik om vrouw te zijn, maar ga niet in transitie. Mijn partner is er op tegen, maar respecteerde mijn gevoelens.
Erg gecompliceerd allemaal. Dus mijn mannelijk geslachtsdeel zal blijven. Wel heb ik vrouwelijke borsten en volle heupen en lange benen. Ik heb ook al gereageerd op een wat eerder en wat ouder bericht van een andere dame op het forum. Maar plaats nu maar een vers bericht van mij zelve.
Ik hoop dat er een lotgenoot/te, wil reageren op mijn bijzondere verlangen. Die zich ook man en een vrouw voelt met ook borsten en vrouwelijke heupen en rondingen en niet in transitie te willen, en mij accepteert als lotgenote. Het bijzondere aan mij is dat ik dan mij lesbisch voel, als een vrouwelijke biseksuele vrouwelijke aangelegde man. Hopende de lotgenote ook met lesbische gevoelens. Graag wil ik dan schrijven via prive berichtjes als vriendinnen over deze bijzondere gevoelens. Ik heb gelukkig een lieve partner, mijn biologische vrouw. Ze respecteert mijn gevoelens en laat mij vrij in deze.
O wat verlang ik naar een positieve reactie lieve zussen. Ik heb het er zo erg moeilijk mee!
Ik doe niet aan dating of chat.

Jullie lieve zus,
Buikje
Plaats reactie