aldi action nooit meer lingerie

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
turnstertje
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: di apr 30, 2019 14:13

aldi action nooit meer lingerie

Bericht door turnstertje »

Had een tijdje terug in de action daar een soort naadloze strings gekocht. 1ste zeer slechte kwaliteit en veel te groot. Inde folder van de aldi van vorige week stond er zaterdag sportbh te koop. Had net een zwarte Adidas gekocht via marktplaats.
Maar eerst gemaild en gevraagd mer welke bh maat deze large overeenkomt met een 80 D zei ze en is mijn maat. En besteld en zit super goed. De silicone borsten blijven mooi zitten ook als ik op en neer spring. Dus vandaag na het werk snel daar de aldi daar een sport bh gaan kopen. Gelukkig maar 10 € was maat m l verder geen uitleg op de doos over de maat. Natuurlijk al kassabon en doos stuk gemaakt. Dus kan hem niet meer terug geven. Is veel te groot. Buig ik naar voor en weg zijn de borsten. Komen los van het lichaam en bewegen veel te veel bij springen.
Koop nooit niks meer waar er geen uitleg meer staat van medium large komt overeen met welke lichaamsmaten.
Wie nog die ervaring?
rochelle

Re: aldi action nooit meer lingerie

Bericht door rochelle »

Bedankt voor het delen van je Aldi-ervaring Turnstertje!
Plaats reactie