Gecanceld 30 december 2021 Party

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Gecanceld 30 december 2021 Party

Bericht door johnn »

UPDATE.............. UPDATE..............UPDATE..............UPDATE.............UPDATE..................UPDATE:
HELAAS HEEFT DE REALITEIT ONS WEER INGEHAALD. ONDANKS DAT WIJ ZOVEEL MOGELIJK PROBEREN TE DENKEN IN MOGELIJKHEDEN, ZIEN WIJ OOK DIT JAAR GEEN MOGELIJKHEDEN.
HET FEEST IS DUS -DOOR DE MAATREGELEN GEDWONGEN- GECANCELD.
WE HOPEN NU OP VOLGEND JAAR DAT HET WEL WEER DOOR KAN GAAN.


Na een jaar overgeslagen te moeten hebben wegens de Corona maatregelen, denken wij meer in mogelijkheden dan in beperkingen, daarom:
Op donderdag 30 december om 13.00 uur gaat Travestie.org/ Transgender.nu haar 22e Party houden. Dit doen we weer in Club Mystique te Rucphen www.parenclub-mystique.nl.
Uiteraard houden wij ons aan de Corona maatregelen (QR-code, mondkapje, eindtijd)

Het zal een stijlvolle en gezellige middag in een discrete omgeving worden.

De club is geheel in kerstsfeer ingericht en de combinatie van de fantastische accommodatie, muziek, entertainment, eten, drinken, dansen, vrienden en vriendinnen, hebben eerdere party’s al tot een onmisbaar evenement gemaakt.

Er zijn op elk feest ook steeds weer mensen die hier hun “coming out” beleven. De sfeer is er absoluut naar. Ons team zal je graag ontvangen en je wegwijs maken.

Opnieuw hebben we de entree prijs laag kunnen houden. Dit zijn ook de enige kosten die je hoeft te maken. Bij dit bedrag is namelijk de entertainment, onbeperkt drinken en eten (warm en koud buffet van een hoog niveau) en het gebruik van kluisjes inbegrepen. De entree kun je gewoon aan de deur verkrijgen.
Voor de entree verwijzen wij naar de website van de club www.parenclub-mystique.nl
Let op: Geen pinautomaat aanwezig dus contante betaling!

Vanaf 13.00 uur kun je terecht en zal ook het feest geleidelijk aan starten.
Ook dit jaar is er weer een warm en koud buffet waar de kok weer zijn uiterste best op heeft gedaan.

Om 17.00 uur gaan wij het feest afsluiten en zit onze party 2021 in Mystique er weer op.

Parkeren & Omkleedmogelijkheden.
De club is op privé terrein gelegen en heeft een groot (gratis) parkeerterrein. Dit parkeerterrein is te bereiken vanaf de openbare weg en niet zichtbaar.
In de club zijn ruimtes met kluisjes en spiegels. Daar kun je je omkleden, opmaken en na afloop eventueel weer te de-make-uppen. Je spullen kun je veilig in een aangegeven kluisje achterlaten (de sleutel krijg je bij de entree) en je kunt hiervoor al vanaf 14.00 uur terecht.

Dresscode
Er geldt op onze party geen dresscode, Overigens zou het wel heel leuk zijn als je in kerstsfeer of gala verschijnt. Maar waar het ons om gaat is dat je je vrij voelt om te zijn wie je bent.

Contact leggen
Misschien dat je iemand via het forum kent, maar niet weet hoe hij of zij er uitziet. Laat ons even weten wie je wilt zien, zodat wij je kunnen helpen om elkaar te vinden. Er staat iemand van ons bij de deur en we lopen ook rond in de club. Uiteraard is er de mogelijkheid in ons forum afspraken te maken over carpoolen of andere zaken.


Veel interesse
Na vele andere T* party’s hebben we in 2004 voor het eerst een Kerstparty georganiseerd. Dit bleek direct een groot succes. Nimmer hadden we daarvoor zoveel bezoekers. Uiteraard deden we dit in 2005 nog eens dunnetjes over. Opnieuw overtrof het bezoekersaantal alle eerdere party’s. Daarom rekenen we nu ook weer op jullie! Ook dit jaar zullen wij weer een gigantisch feest gaan bouwen in club Mystique.


Informatie
De locatie Mystique is bewust door ons gekozen. De combinatie van de mooie ligging, de schitterende entourage, de faciliteiten en de veilige omgeving zijn de redenen om dit jaar weer af te reizen voor een spectaculair feest in Mystique. De club is van oorsprong een parenclub. Dit is echter niet het thema van onze avond. Wij maken gebruik van de faciliteiten die de club ons biedt om een prachtig feest voor de T* gemeenschap te geven.

Als je nog meer informatie wilt hebben, schroom dan niet om te mailen naar <a href="mailto:johnn@travestie.org">johnn@travestie.org</a> subject=Travestie.org party, of naar <a href="mailto:info@travestie.org">info@travestie.org</a> subject=Travestie.org party.



Bezoek ook onze website <a href="http://www.travestie.org/">www.travestie.org</a> en <a href="http://www.transgender.nu/">www.transgender.nu</a> en blijf op de hoogte van het transgendernieuws wereldwijd en in het bijzonder voor Nederland en België. Met 23 vrijwilligers uit 4 verschillende landen werken we een tolerantere T-wereld.

We willen graag al je vragen beantwoorden.

Tot ziens op donderdag 30 december, The party van Travestie.org in Club Mystique te Rucphen.

Parenclub Mystique
Zundertseweg 84
4715SC Rucphen
Tel. 0031(0)165343280
<a href="mailto:info@parenclub-mystique.nl">info@parenclub-mystique.nl</a>
<a href="http://www.parenclub-mystique.nl/">www. ... ique.nl</a>
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: 30 december 2021 Party

Bericht door Transvrouw »

Ik denk dat we dit jaar weer een jaar overslaan.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: 30 december 2021 Party

Bericht door johnn »

Transvrouw schreef: za dec 18, 2021 20:28 Ik denk dat we dit jaar weer een jaar overslaan.
Ik heb net de persconferentie zitten bekijken, en ik ben bang dat je daar helaas gelijk in hebt :(
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
johan292
ff weer wat posten
Berichten: 34
Lid geworden op: wo dec 15, 2021 18:22

Re: Gecanceld 30 december 2021 Party

Bericht door johan292 »

ik hoop dat 2022 wel doorgaat maar wat kan je ongeveer verwachten en hoe mag je gekleed daar heen want ik heb dat nog nooit gedaan eigenlijk
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Gecanceld 30 december 2021 Party

Bericht door johnn »

johan292 schreef: ma jan 03, 2022 20:55 ik hoop dat 2022 wel doorgaat maar wat kan je ongeveer verwachten en hoe mag je gekleed daar heen want ik heb dat nog nooit gedaan eigenlijk
We/ik hoop met je mee dat we dit jaar wel weer een feest kunnen houden.
Wat je kunt verwachten is een heel leuke ongedwongen middag/avond met in de avond optredens van artiesten en meestal ook een 'middenstander (kleding, schoenen o.i.d.).
Verder hebben wij ook altijd een warm en koud buffet (zit bij de prijs inbegrepen).
Qua kleding hebben we niet echt een dresscode. je kleed je gewoon waar je je lekker in voelt, maar het zou leuk zijn om in kerststijl gekleed te zijn (maar wat ik al zei, niet verplicht).
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
johan292
ff weer wat posten
Berichten: 34
Lid geworden op: wo dec 15, 2021 18:22

Re: Gecanceld 30 december 2021 Party

Bericht door johan292 »

Is er al meer bekend of er weer zo feest komt
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Gecanceld 30 december 2021 Party

Bericht door johnn »

johan292 schreef: do mar 17, 2022 15:52 Is er al meer bekend of er weer zo feest komt
Echt bekend is het nog niet (het is nog redelijk vroeg in het jaar), maar voor zover nu bekend hebben we zeker het plan om het dit jaar weer door te laten gaan.
Uiteraard zijn we hierbij o.a. ook afhankelijk van de ontwikkelingen (lees: maatregelen van de regering).
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
johan292
ff weer wat posten
Berichten: 34
Lid geworden op: wo dec 15, 2021 18:22

Re: Gecanceld 30 december 2021 Party

Bericht door johan292 »

Is er wat bekend of er weer zo feest komt wil er zo graag heen en wat mag je allemaal dragen
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Gecanceld 30 december 2021 Party

Bericht door johnn »

johan292 schreef: do dec 01, 2022 15:36 Is er wat bekend of er weer zo feest komt wil er zo graag heen en wat mag je allemaal dragen
Jazeker, zie https://www.travestie.org/donderdag-29- ... -mystique/
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie