Hormonen oestrogeen

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Hormonen oestrogeen

Bericht door johnn »

De berichten in in dit topic zijn verwijderd.
Dit omdat wij de policy hanteren dat hormonen e.d. -anders dan via de endricoloog/(huis)arts voorgeschreven- niet legaal zijn.
Buiten dat kunnen dergelijke middelen ook (ernstige) (bij)werkingen hebben en daar willen wij op geen enkele wijze aan bijdragen.
De berichten waren in dit geval niet van dermate ernstige aard (maar wel hogelijk ongewenst) dat de posters (nog) niet zijn verbannen, maar zie dit als waarschuwing.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
ChantalZwolle1959
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: zo jan 02, 2022 16:08

Re: Hormonen oestrogeen

Bericht door ChantalZwolle1959 »

Ik had hier ook gepost. Ik vraag me af of ik me dan aangesproken moet voelen. Hormonen gebruik buitenom dokters recept niet legaal?? Er is toch genoeg te koop op een legale manier. Plantaardige oestrogenen. Ik zelf slik het al jaren zonder bijwerkingen. Alleen gewenst resultaat. Mijn ervaringen dan delen om te adviseren dat er mensen zijn die dit ook graag willen, kan alleen maar mee delen in een beter gebruik. Er is al zo weinig te lezen over dit onderwerp. Dit onderwerp deleten vind ik persoonlijk jammer. Juist, omdat er zo mee wordt geëxperimenteerd. Ook op een verkeerde manier. Blijkbaar is dit onderwerp taboe. Maar goed. Ook hier gelden regels, dus kan t alleen maar respecteren.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Hormonen oestrogeen

Bericht door johnn »

ChantalZwolle1959 schreef: vr mei 06, 2022 7:01 Ik had hier ook gepost. Ik vraag me af of ik me dan aangesproken moet voelen. Hormonen gebruik buitenom dokters recept niet legaal?? Er is toch genoeg te koop op een legale manier. Plantaardige oestrogenen. Ik zelf slik het al jaren zonder bijwerkingen. Alleen gewenst resultaat. Mijn ervaringen dan delen om te adviseren dat er mensen zijn die dit ook graag willen, kan alleen maar mee delen in een beter gebruik. Er is al zo weinig te lezen over dit onderwerp. Dit onderwerp deleten vind ik persoonlijk jammer. Juist, omdat er zo mee wordt geëxperimenteerd. Ook op een verkeerde manier. Blijkbaar is dit onderwerp taboe. Maar goed. Ook hier gelden regels, dus kan t alleen maar respecteren.
Chantal,
Ik ga hier geen discussie voeren over hoe wij er in steken.
Wel wil ik - éénmalig- reageren op jouw bericht.
Het feit dat - zoals je zelf aangeeft- iets gebruikt zonder bijwerkingen is mooi, maar geldt dat dan voor ieder?? Bedoel daarmee dat als een ander wel bijwerkingen zou ervaren....wat dan, bij wie of wat kan deze dan terecht??
Je benoemt ook zelf al dat er geëxperimenteerd word met dergelijke middelen en ja, ook op een verkeerde manier.
Dat alles is voor ons de reden om het standpunt in te nemen wat we hebben, namelijk alleen dergelijke middelen op legale wijze en dat impliceert bijna vanzelf, onder toezicht/begeleiding.
Eigenlijk zou het enige juiste antwoord zijn op een/de vraag naar hormonen (in de zin dan van 'hoe kan ik eraan komen', of 'wie weet er iets')...... "praat met je (huis)arts"
Zelf experimenteren kan - letterlijk- levensgevaarlijk zijn.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie