Ruzie met partner

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Fleurm
ff weer wat posten
Berichten: 60
Lid geworden op: zo aug 11, 2019 2:45
Locatie: West-Vlaanderen

Ruzie met partner

Bericht door Fleurm »

Hallo dames,
Eerder schreef ik al dat mijn partner volledig achter mijn vrouwelijkheid staat. Nu begin ik daar aan te twijfelen... We zijn een jaar geleden gaan samenwonen, er zijn altijd wat moeilijke momenten geweest ivm het wennen aan elkaar gewoonte (zoals bij elk koppel) maar ze heeft mijn drang tot verkleden altijd aanvaard. Maar gisteren heeft ze me verweten dat ik meer aan het verkleden denk dan aan het huishouden... Terwijl dat niet zo was: er werden tuinwerken uitgevoerd door een aannemer en daardoor was ik vergeten om boodschappen te doen waardoor zij geen avondeten had terwijl ze nog weg moest... Ik heb toegegeven dat ik daar fout in was maar het feit dat ze mij het verkleden verwijt valt me zwaar op de maag... Ik ben er depressief door en voel me verraden... Ik zie het niet meer zitten 😭
Fleurm
ff weer wat posten
Berichten: 60
Lid geworden op: zo aug 11, 2019 2:45
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Ruzie met partner

Bericht door Fleurm »

En op de koop toe komt haar zoon die momenteel bij zijn papa verblijf, onaangekondigd mijn huis binnen om iets af te zetten, terwijl ik volledig als vrouw ben gekleed waardoor ik mij moest verstoppen. Helaas lagen mijn pumps open en bloot waardoor hij die zeker heeft gezien... Ik voel me betrapt, verraden, onzeker en wil er een eind aan maken... Aan alles... 😭 Ik kan dit niet meer aan
jose6
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: do jan 24, 2013 14:56

Re: Ruzie met partner

Bericht door jose6 »

Hoi
Ik had dat ook , maar omdat ik ook betrapt ben door kinderen. Is op dat moment heel vervelend maar daardoor later een goed gesprek gehad , en geprobeerd duidelijk uit te leggen, en hierdoor is er wel een last van mijn schouders gevalen , en dat geeft ook rust , ik doe het verkleden niet waar kinderen bijzijn , maar hoef gelukkig ook niet meer gevangen te zijn in eigen huis , succes met situatie
Gr José
Fleurm
ff weer wat posten
Berichten: 60
Lid geworden op: zo aug 11, 2019 2:45
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Ruzie met partner

Bericht door Fleurm »

Bedankt José... We proberen het...
Plaats reactie