Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Bericht door Joline »

Voor de dames hier die soms niet weten wat je kunt doen wanneer je thuis rondloopt in een rokje / jurkje of gewoon op hakken, dan heb ik een tip: bak een appeltaart! Gewoon lekker wat gaan bakken is een leuke (en hopelijk is het resultaat ook een lekkere) ervaring.
Vanmiddag ga ik met wat vrienden een bordspel spelen en iedereen maakt iets om te eten. En als je dan toch aan de slag moet, waarom dan niet in een jurk of rok? Straks wel weer omkleden, want niet iedereen daar weet van Joline af :wink:
Een ander pluspunt: mijn huis vult heerlijk met de geur van appeltaart! Win-win-win-situatie, dus!
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 190
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Bericht door annalisa »

Ha Joline
Wat ik soms doe als ik geheel als vrouw thuis ben is gewoon de huishouding stofzuigen ed.
Als mijn vrouw dan thuiskom van haar werk zeg ze je mag wel vaker omkleden als je al deze dingen doe.
:D Gr Annalisa
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Bericht door decadance »

Ik werk veel vanuit huis, dus zit ook regelmatig en Femme achter mijn bureau te werken.
Maakt nét alle verschil.
Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen ;)

En appeltaart bakken is niet mijn "Niche" ;)
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Re: Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Bericht door Dorothy »

Kokkerellen 'en femme' doe ik ook al jaren lang. Met name omdat ik het zonde van mijn tijd vind om, eenmaal opgetut een beetje mooi te zitten zijn.
En het blijft niet bij taart bakken. Ik maak ook stamppotjes en andere eenpansgerechten om in te vriezen, zodat ik daar in mijn mannengedaante gemak van heb en geen tijd aan hoef te verspillen.
En natuurlijk ook 'en femme' de boodschappen gaan doen voor de ingrediënten. Zo ben ik doorgaans 4 a 5 dagen 'en femme' bezig om het nuttige met het aangename te verenigen.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Bericht door Joline »

Hi Dorothy,

Dat is inderdaad een nuttige besteding van je tijd. Ik zal het in mijn achterhoofd houden 😉 Ik ben nog niet zover om en femme boodschappen te doen, maar zeg nooit "nooit"!

Liefs,
Joline
Miley
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: wo jan 29, 2020 11:29
Locatie: Nijmegen

Re: Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Bericht door Miley »

Ik ben elkecdag gekleed als vrouw en mijn vrouw legt de lingerie kkeding elke dag klaar wat ik die dag moet dragen en er ligt ook altijd lijstje met wat ik die dag moet doen in en rond het huis van afwas tot strijken stoffen stofzuigen dweilen ramen Lappen en dat allemaal gekleed als vrouw
Gebruikersavatar
Louise Loverix
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 17:42
Contacteer:

Re: Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Bericht door Louise Loverix »

Soms kan ik een dag thuis blijven om te werken, alleen... duurt het wel een uurtje vooraleer ik klaar ben, vooral door de makeup, waar ik nog niet zo bedreven in ben. Maar goed, ik spaar de verplaatsing uit. Wel ben ik nog niet zo lang uit de kast gekomen, en ga ik pas sinds kort "all the way" (vroeger beperkte ik me tot rokjes en jurkjes), met als gevolg... dat ik daar nog veel te hard van geniet. Het duurt even vooraleer ik me kan concentreren.

Laatst had ik een skype meeting met collega's, maar met de camera's uit. Ze moesten het eens weten...
zijde
ff weer wat posten
Berichten: 71
Lid geworden op: di jan 12, 2016 19:20

Re: Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Bericht door zijde »

Als dame kan je naaien en strijken is leuk om te doen.
zijde
Fleurm
ff weer wat posten
Berichten: 60
Lid geworden op: zo aug 11, 2019 2:45
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Bericht door Fleurm »

Miley schreef: zo feb 16, 2020 14:45 Ik ben elkecdag gekleed als vrouw en mijn vrouw legt de lingerie kkeding elke dag klaar wat ik die dag moet dragen en er ligt ook altijd lijstje met wat ik die dag moet doen in en rond het huis van afwas tot strijken stoffen stofzuigen dweilen ramen Lappen en dat allemaal gekleed als vrouw
Waauw Miley,
Ik benijd je hierom: ik geniet intens van het poetsen over het hele huis terwijl ik als vrouw ben gekleed... Khoop dat mijn vriendin er ooit klaar voor is zoals jouw vrouwtje. Groetjes
Fleur
Miley
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: wo jan 29, 2020 11:29
Locatie: Nijmegen

Re: Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Bericht door Miley »

Mijn vrouw gaat ook gewoon met mijn shoppen heb inmiddels kast vol kleding mooie lingerie en heel veel high heels 10cm zijn de laagste
Maar ook in bed ben ik haar vrouwtje denk wel dat je kan bedenken wat daar gebeurd dan
Gr miley
Miley
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: wo jan 29, 2020 11:29
Locatie: Nijmegen

Re: Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Bericht door Miley »

Mijn vrouw gaat ook gewoon met mijn shoppen heb inmiddels kast vol kleding mooie lingerie en heel veel high heels 10cm zijn de laagste
Maar ook in bed ben ik haar vrouwtje denk wel dat je kan bedenken wat daar gebeurd dan
Gr miley
rochelle

Re: Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Bericht door rochelle »

Je bent een geluksvogel met zo'n fantastische vrouw Miley!
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Re: Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Bericht door lindaR »

Ik zorg dat de keuken opgeruimd is, en de was gedaan. Dit doe ik dan met een rokje en hoge hakken aan. En alleen als mijn vrouw niet thuis is. Ze weet er wel van, maar wil het niet zien.
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
jose6
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: do jan 24, 2013 14:56

Re: Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Bericht door jose6 »

Hoi allemaal
Ik doe het huishouden in stijl
Netjes gekleed(mantelpakje type)
En dan doe ik alles schoonmaken koken zelfs ramen lappen , vuilniszakken aan de weg zetten
En als het lukt komt dan vriendin alles keuren of ik het netjes heb gedaan , dus dan gezellig aan de koffie
En nu met vroege donkere avonden , ga ik savonds bij mijn moeke langs om ook ff te kletsen , dus de gehele vrouw ervaring
En ik kan er geen genoeg van krijgen , altijd weer jammer als ik terug moet naar mijn man zijn
Gr Jose
1962zijdesjaal
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: do aug 26, 2021 23:47

Re: Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Bericht door 1962zijdesjaal »

Zijdesjaal1975
Een boek lezen of een dvd kijken kan je in rok doen.
Nu draag ik paarse blouse,paars vest, rode zwarte zijde sjaal met korenaren, blauwe rok,blauwe schoenen.
Momenteel voel ik mij gelukkig.
Plaats reactie