Brostproheze tip

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
turnstertje
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: di apr 30, 2019 14:13

Brostproheze tip

Bericht door turnstertje »

Hi
Ik heb hier contact gehad met een lingerie winkel over borstprothesen. En ik vroeg haar wat dit kost wel amoena begint vanaf -+230 € per borst.
Ik mailde terug en zei dat ik ze niet veel kan dragen. De dame haar antwoord was dat er daarom veel mannen zijn die borstprothese nemen om mee te zwemmen die kosten veel minder amoena 60 € borst.
Wat is jullie gedacht daarover
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 190
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: Brostproheze tip

Bericht door annalisa »

Ha Turnstertje.

Kijk eens op www.zelfhechtendeborsten.nl.
Geweldige vrouw Laura Kan je ook eventueel passen.
succes Annalisa
turnstertje
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: di apr 30, 2019 14:13

Re: Brostproheze tip

Bericht door turnstertje »

@ annalisa
Wat vind je van de tip?
Welke cup en borsten heb jij?
Gebruikersavatar
RamonaAdmin
Forum / Website Beheerder
Berichten: 74
Lid geworden op: wo jan 13, 2016 0:30
Contacteer:

Re: Brostproheze tip

Bericht door RamonaAdmin »

Zeker kijken op www.zelfhechtendeborsten.nl.
En Laura is echt een top vrouw! Stelt je gerust en op je gemak, onder het genot van een kopje koffie.
Begrijpt heel goed hoe je je voelt en helpt je uitvoerig met het uitzoeken van jouw gewenste product.
En je kunt er op je gemakje passen. Vergeet niet eventueel je lekker zittende BHtje te dragen of mee te nemen zodat je alles op elkaar kunt afstemmen.

Succes verzekerd!
turnstertje
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: di apr 30, 2019 14:13

Re: Brostproheze tip

Bericht door turnstertje »

Is uit België veel te ver
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 190
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: Brostproheze tip

Bericht door annalisa »

Ha meis.
Luister nu eens Je kan overal borsten kopen Maar als deze niet naar jou wens zijn of niet comfortabel zijn is het alsnog duur.
Dus de laatste tip maak een afspraak bij Laura in Rucphen dan weet ik zeker dat je met een paar mooie borsten voor de spiegel staat.
Wat voor cup heb is D maar dat wil niet zeggen dat deze bij jou staan Daarom moet je ze passen dan weet je wat er bij jou figuur past.

Gewoon een leuke dag van maken succes Annalisa
turnstertje
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: di apr 30, 2019 14:13

Re: Brostproheze tip

Bericht door turnstertje »

Maar 500 € voor maar af en toe is toch heel veel geld niet
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 190
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: Brostproheze tip

Bericht door annalisa »

Helemaal mee eens maar dan heb je wel wat en waar je ook lang plezier van heb Ik heb die van mij nu ongeveer 8 jaar daarvoor had ik ook goedkopere borsten maar die waren na 2jaar helemaal weg Je kan eens contact met Laura opnemen of ze een heel goed alternatief heb voor de duurdere borsten

Mooi weekend en veel succes
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: Brostproheze tip

Bericht door Transvrouw »

Ik draag al jaren Ruby borsten, maat 8. Die zijn qua gewicht en samenstelling gelijk aan echte borsten. Laat de grootte afhangen van je lichaamsbouw. Als je een bijvoorbeeld een buik hebt, is het beter om grotere borsten te nemen, dat heft elkaar een beetje op. :D
Gebruikersavatar
Diva C
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: vr jun 17, 2022 16:55

Re: Brostproheze tip

Bericht door Diva C »

turnstertje schreef: vr jun 10, 2022 19:50 Hi
Ik heb hier contact gehad met een lingerie winkel over borstprothesen. En ik vroeg haar wat dit kost wel amoena begint vanaf -+230 € per borst.
Ik mailde terug en zei dat ik ze niet veel kan dragen. De dame haar antwoord was dat er daarom veel mannen zijn die borstprothese nemen om mee te zwemmen die kosten veel minder amoena 60 € borst.
Wat is jullie gedacht daarover
Alles hangt natuurlijk af wat je zelf wil bereiken en hoeveel je daar wil aan uitgeven... ik vind zwemprothesen dan wel een goed alternatief qua prijs, al zal het qua draagcomfort en uitzicht wel helemaal anders aanvoelen en uitzien
Plaats reactie