Wat is het hier stil,geworden.....................ssst......

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
RamonaAdmin
Forum / Website Beheerder
Berichten: 74
Lid geworden op: wo jan 13, 2016 0:30
Contacteer:

Re: Wat is het hier stil,geworden.....................ssst......

Bericht door RamonaAdmin »

Hoi Be,

Het forum wordt al redelijk gelezen maar iedereen houdt er een passieve instelling op na als ik de statistieken zo bekijk!
Het moet uit zich zelf weer wat gaan leven, beetje bij beetje...

Echter een chat zit er op dit moment niet in. Er zijn veel alternatieve chat mogelijkheden op het internet die professioneler in elkaar zitten en waar men zich tegenwoordig kan identificeren meer dan man/vrouw/stel alleen.
Plus op dit moment hebben we niet de vrouw/man kracht genoeg om 24/7 te modereren op de chat wat dan wel verplicht is om op tijd in te kunnen grijpen mochten zaken uit de hand lopen (al dan niet wat binnen de wet mogelijk is).

Wij verwijzen de "chat liefhebbers" op dit moment liever even door naar de gangbare chatkanalen / websites.
De website van Travestie.org is al een enorme verbetering met meer informatie op hoger niveau, vaste rubriek schrijfsters en nu nog hopen dat het forum meer leven krijgt met de gangbare moderators. En wie weet ooit later een chat/date functionaliteit. Pin me er niet aan vast, maar dat is dan echt nog verre, verre toekomstmuziek!

Groetjes,
Ramona

BE_VAN DE ZEE schreef: ma dec 11, 2017 16:57 Hey,een goede avond Willianne,
Ja,veel hoor of zie je niet,hier,maar veel die achter de schermen toch de
geposte berichtjes,meelezen.
Kun je zien aan de gasten,onderaan de forumsite.........
Een chat-gedeelte zou ook wat meer animo kunnen brengen,en de aanwezigheid hier,
kunnen aantonen......
Vroeger was er hier een chat,aanwezig maar dat is ook verdwenen........jammer......
Groetjes,een reactie heb je toch gehad,groetjes en tot wederhorens,doei..........
Michelle_Anousjka

Re: Wat is het hier stil,geworden.....................ssst......

Bericht door Michelle_Anousjka »

Ik denk dat een hoop mensen uitgewaaierd zijn naar andere sites.
Momenteel zijn er best een aantal op het web en ook op facebook.

Zelf zit ik ook op meerdere sites, en kom toch wel bekende snoetjes tegen :D

Liefs Michelle Anousjka
BE_VAN DE ZEE
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di feb 15, 2005 16:41
Locatie: Oostkamp
Contacteer:

Re: Wat is het hier stil,geworden.....................ssst......

Bericht door BE_VAN DE ZEE »

Een gelukkig nieuwjaar 2019,aan allen hier,van Bé Van De Zee........

Hoop dat 2019 hier een goed jaar wordt ,en een heropstanding van Travestie.org.........
Rond de jaarwisseling was al beterschap te zien,wat betreft beweging in het forum.
Hopelijk zet zich door,en de gemaakte initiatieven dat bij de jaarwisseling,toegekomen zijn bij het beheer van travestie.org,
ook hun doorgang verder,en ook hier orde op zaken stellen,zodat het hier weer aangenaam vertoeven is en wordt.

Groetjes van Bé Van De Zee,Doei.....
De wereld draait door,hopelijk vind ik in de toekomst,een levensgezellin
Michelle_Anousjka

Re: Wat is het hier stil,geworden.....................ssst......

Bericht door Michelle_Anousjka »

Een gelukkig Nieuwjaar
dat alle dromen uit mogen komen.
BE_VAN DE ZEE
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di feb 15, 2005 16:41
Locatie: Oostkamp
Contacteer:

Re: Wat is het hier stil,geworden.....................ssst......

Bericht door BE_VAN DE ZEE »

Travestie.org "Home"

Daar is de laatste toevoeging 27 maart 2022,

Nu 2 maanden verder, komt daar niks meer bij..........

Daar is dat terug stil, geworden.....ssst........

Als dat stelselmatig bij-of aangevuld wordt, zie je dat men bezig is met het actuele op travestie-transgender problematiek, ook de activiteiten die er intussen geweest zijn.

Hopelijk schiet men in gang, hier voor de zomervakantie....

Nu dat de coronatoestanden wat geminderd zijn, en er weer meer mag, verwacht je ook weer iets meer.....aan informatie.

Ben ervan overtuigd dat het nog zal beteren, en worden ze terug wakker..

Groetjes van Bé Van De Zee, Doei....
De wereld draait door,hopelijk vind ik in de toekomst,een levensgezellin
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Wat is het hier stil,geworden.....................ssst......

Bericht door johnn »

Hallo Bé,
Je hebt gelijk dat het wat stil geworden is.
Voor wat betreft het forum heeft dat grotendeels te maken met dat 'men' nauwelijks tot niet schrijft en je weet......het forum is voor en door de leden.
Voor wat betreft de artikelen hebben we te maken met (nieuwe) europese wetgeving.
Waar we voorheen artikelen konden/mochten plaatsen mits een bronvermelding cq auteurs vermelding is dat nu niet meer toegestaan op straffe van (behoorlijke) boetes.
Je begrijpt dat wij een dergelijk financieel risico ons niet kunnen veroorloven.
De enige manier zou dan zijn om lidmaatschapsgeld te gaan heffen......maar om dat dan vervolgens weer te besteden aan het betalen van boetes lijkt ons ook niet echt zinvol (beter gezegd: onzin).
We zijn ons dan ook hard aan het beraden hoe verder hiermee om te (kunnen) gaan.

Ik hoop hiermee jou (en anderen) een beetje bijgepraat te hebben over het waarom -met name de artikelen- geen 'updates' hebben.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: Wat is het hier stil,geworden.....................ssst......

Bericht door Transvrouw »

Ik denk dat men een beetje uitgekeken is op dit forum, denk je niet?
turnstertje
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: di apr 30, 2019 14:13

Re: Wat is het hier stil,geworden.....................ssst......

Bericht door turnstertje »

Waarom uit gekeken enwzr is een goede chat site
I.G.Norance
dagelijks aanwezig
Berichten: 124
Lid geworden op: za dec 04, 2004 20:11

Re: Wat is het hier stil,geworden.....................ssst......

Bericht door I.G.Norance »

Klopt mischien, ssstttt :roll:
Ik kom hier ook nog maar zeer zelden.
In de loop der jaren is alles al gezegd, denk ik, en 'de neiuwe lichting zegt of vraagt hetzelfde.
Ook kan ik niet meer inloggen?
Tja...

grtsss
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 87
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Wat is het hier stil,geworden.....................ssst......

Bericht door tonia »

Het is nu al meer dan 1 jaar geleden dat er op dit onderwerp is gereageerd, en wat ik vooral in de voorafgaande berichten lees is; alles is al gezegd en de vragen zijn steeds dezelfde. Ook las ik dat iemand de mening is toegedaan, dat er geen taboes meer zijn. Als dit zo is, waarom zouden de bezoekers van deze site, de site nog bezoeken.

Wat verklaard dan, dat er zoveel gasten aanwezig zijn. Er zullen er heus wel tussen zitten die denken 'iets sappigs' te kunnen lezen, maar ik denk dat het overgrote deel de berichten leest uit interesse. Misschien zelfs om zelfherkenning, en/of om antwoorden te krijgen op vragen, waar ze zelf mee worstelen.

Daarom vraag ik dan ook: Registreer je op deze site en discussieer mee met andere lotgenoten of draag onderwerpen aan, waarover dan weer gediscussieerd kan worden. Je kunt hier over alle dingen aangaande travestie of transgender met anderen van gedachten wisselen. Zolang het niet beledigend of kwetsend is.

En dan voor de personen die denken 'iets sappigs' te kunnen lezen op deze site: DIT IS GEEN SEKSSITE!


Groetjes, Tony.
Gebruikersavatar
Gerdi
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: ma okt 09, 2023 16:18

Re: Wat is het hier stil,geworden.....................ssst......

Bericht door Gerdi »

Misschien lezen ze, al dan niet door omstandigheden gedwongen, stiekem en is er te weinig mogelijkheid om te reageren op berichten.
Maar een forum staat of valt met de gebruikers, dus dames, verzin maar onderwerpen, kom met trivia of wat dan ook.
Maar laat het niet doodbloeden.
Groetjes Roos.
Roos, daar ben je, eindelijk.
Lang heb je moeten wachten.
En toch was je er steeds
In mijn verborgen gedachten.
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 87
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Wat is het hier stil,geworden.....................ssst......

Bericht door tonia »

Het is begrijpelijk dat er gebruikers op deze site zitten die, zoals je schreef, 'door omstandigheden' stiekem de berichten lezen.

Maar als je de ledenlijst van deze site bekijkt, zie je dat er meer dan 3 1/2 duizend gebruikers zijn, waarvan er honderden al jaren lid zijn die in al die jaren slechts 1 of zelfs nog geen bericht hebben gepost. Waarom hebben deze personen zich dan geregistreerd? Als het er alleen maar om gaat dat je de berichten van de overige leden wil lezen, hoef je je helemaal niet te registreren. Want deze berichten kun je namelijk ook als anonieme gast lezen.

Daarom verzoek ik dan ook deze personen: Laat eens wat van je horen, stel je voor onder het kopje "Hallo" of reageer op een bericht. Want zoals roos schreef:
Gerdi schreef: zo nov 05, 2023 14:51 ...een forum staat of valt met de gebruikers, dus dames, verzin maar onderwerpen, kom met trivia of wat dan ook.
Maar laat het niet doodbloeden.
Groetjes Roos.
En ik sluit mij hier helemaal bij aan.

Groetjes, Tony.
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 87
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Wat is het hier stil,geworden.....................ssst......

Bericht door tonia »

tonia schreef: zo nov 12, 2023 22:17"Hallo"
Sorry, moest zijn "Hallo allemaal".
Gebruikersavatar
Gerdi
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: ma okt 09, 2023 16:18

Re: Wat is het hier stil,geworden.....................ssst......

Bericht door Gerdi »

Hallo allemaal.
Allereerst de beste wensen voor 2024.
Dat het stil is geworden hier hoef ik niet meer te vermelden want er wordt bijna niks meer gepost. Dat is erg jammer want er is zoveel waar je iets over kan berichten. Het hoeft niet alleen maar over travestie te gaan. Je kan het ook over allerlei andere zaken hebben zoals je favoriete film, auto, vakantieland of de laatste mode op kleding gebied, hobby, of noem maar op. Ik las ergens in de voorgaande berichten dat het hier verouderd zou zijn. Nou en, zou ik zeggen. Oud hoeft niet te betekenen dat het niet meer functioneert toch? Er kan hier op dit forum zoveel gelijkgestemdheid zitten.
Ook werd ergens vermeld dat alles al wel gezegd zou zijn, maar als we de onderwerpen uitbreiden kan er nog veel gedeeld worden.
De ervaren crossdressers kunnen de nieuwere leden helpen bijvoorbeeld, of moed inspreken, inspiratie geven of tot voorbeeld zijn.
We zijn een kleine groep mensen die min of meer hetzelfde ervaren en vaak kunnen we nauwelijks of niet bij anderen terecht. Als we elkaar hier dan ook nog laten zitten waar moeten we dan nog heen. Dit forum is juist voor al diegenen die niet naar een T&T avond kunnen of willen om toch contact te houden.
Ikzelf heb er wel behoefte aan.
Denk er eens over na.
Groetjes Roos.
Roos, daar ben je, eindelijk.
Lang heb je moeten wachten.
En toch was je er steeds
In mijn verborgen gedachten.
BE_VAN DE ZEE
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di feb 15, 2005 16:41
Locatie: Oostkamp
Contacteer:

Re: Wat is het hier stil,geworden.....................ssst......

Bericht door BE_VAN DE ZEE »

Hallo, allemaal.....
Een gelukkig nieuwjaar 2024,ook voor diegene achter het scherm zittend, alsook diegene die travestie.org als leesportefeuille gebruiken.
Door de berichten die erop staan kan men ook leerervaring opdoen, alsook dat transgender zijn, niet altijd over een pad met rozen gaat.
Veel transgenders hebben het in de beginjaren, hun ervaringen, gedachten, belevingen, neergepend, waar na vele jaren later, nog bruikbare ideeën
de boodschap zijn.
In de beginjaren waren er ook meer clubs, die gelegenheid boden, voor transgenders.
In België zijn er in sommige streken, waar meerdere van deze gelenheden verdwenen zijn, zonder dat andere in de plaats, kwamen.
Ja de de tijd gaat voort, en het zal nog veranderen, in de komende jaren.
Verder, nog een goed jaar 2024, en laat jullie ook ff horen, zodat het hier niet helemaal stil valt.
Groetjes, Doei.
De wereld draait door,hopelijk vind ik in de toekomst,een levensgezellin
Plaats reactie