Gevoelens #2

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Marsss
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: vr mei 24, 2019 13:34

Gevoelens #2

Bericht door Marsss »

Hi,

Ik ben nieuw hier.
Ik heb me vooral aangemeld omdat ik het even van me af moet schrijven.
Vanaf jongs (13/14 jaar)af aan was ik erg in to 2 sexy vrouwen kleding. Ik dook regelmatig in mijn moederskleding kast.
Was vooral een sexuele opwinding. Het voelde geweldig en spannend uiteraard :wink:

Dit heeft tot aan mijn 18de jaar geduurd. Daarna omdat ik het toch raar vond heb ik het altijd weten te onderdrukken. Mede gezien het feit dat ik ook hetro ben.

Maar nu:
Ik ben nu 37. Al een tijdje gesetteld. Huisje boompje beestje. Komen deze gevoelens terug. En hoe!!!!
Hoe hard ik ook mijn best doe om het te onderdrukken.
Ik merk dat ik de laatste tijd heel erg veel mee bezig ben.
Welke high heels ik wil dragen, waar ik lingerie ga halen. Welke pruik ect ect. Ik fantaseer zelfs over met gelijken het bed te delen.

Maar aan de andere kant ik voel me echt gewoon mannelijk.

Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet. Mijn werk lijdt er onder.
Moet ik een keer de winkel(s) in duiken en alles aanschaffen? Of gewoon onderdrukken en het proberen een plek te geven? Laatste heeft natuurlijk mijn voorkeur i.v.m. mijn relatie uiteraard :wink:

Het voelt echt als een tweesplitsing....


Marsss
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Re: Gevoelens #2

Bericht door EvaLvanE »

Waarom zou je kiezen, mijn waarde Marsss...?

Er zijn heel veel mensen die beide kanten kunnen waarderen, of het nu om seksualiteit gaat of om genderidentiteit. Zijn inmiddels ook al plenty aanduidingen voor. Genderfluid is misschien voor jou van toepassing.
Da’s niet iets waar je je druk over zou moeten maken 🌞
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Gevoelens #2

Bericht door Joline »

Hoi Marsss,

Ik denk wel dat je het aan je partner moet vertellen. Anders gaat die zich misschien best bedrogen voelen als het veel later toch eruit komt. In elk geval zou ik het er sowieso met iemand over hebben, anders vreet het je helemaal op. En als je werk er al onder lijdt is dat ieg niet goed.
Het is ok dat je dit voelt. Deze gevoelens mogen er best zijn. Je staat hier zeker niet alleen in.

Take care!
Marsss
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: vr mei 24, 2019 13:34

Re: Gevoelens #2

Bericht door Marsss »

Joline schreef: zo mei 26, 2019 12:44 Hoi Marsss,

Ik denk wel dat je het aan je partner moet vertellen. Anders gaat die zich misschien best bedrogen voelen als het veel later toch eruit komt. In elk geval zou ik het er sowieso met iemand over hebben, anders vreet het je helemaal op. En als je werk er al onder lijdt is dat ieg niet goed.
Het is ok dat je dit voelt. Deze gevoelens mogen er best zijn. Je staat hier zeker niet alleen in.

Take care!
Hi joline,

Je hebt gelijk. Ik moet hier wel wat mee.
Maar het is ook niet zomaar iets.
Dit lucht al op😅...

Maar goed heb vandaag een klein beetje aan mijn gevoel toe gegeven. Mijn eerste hakken gehaald...dat was al een heel ding.
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Gevoelens #2

Bericht door decadance »

Marsss schreef: ma mei 27, 2019 15:54 Maar goed heb vandaag een klein beetje aan mijn gevoel toe gegeven. Mijn eerste hakken gehaald...dat was al een heel ding.
Ik denk dat iedereen dat gevoel wel kent.
Alles begint met acceptatie door jou zelf, wat op zich al moeilijk genoeg kan zijn.
Maar uiteindelijk zal je wel moeten anders wordt jij dood ongelukkig, je kan niet blijven verdringen.

Ik heb mijn eerste hakken ook nog steeds, die blijven speciaal.
Ik weet niet wát je gekocht hebt maar ik hoop dat je er nog lang plezier van mag hebben.

Groetjes,
Deca.
Marsss
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: vr mei 24, 2019 13:34

Re: Gevoelens #2

Bericht door Marsss »

decadance schreef: ma mei 27, 2019 16:45
Marsss schreef: ma mei 27, 2019 15:54 Maar goed heb vandaag een klein beetje aan mijn gevoel toe gegeven. Mijn eerste hakken gehaald...dat was al een heel ding.
Ik denk dat iedereen dat gevoel wel kent.
Alles begint met acceptatie door jou zelf, wat op zich al moeilijk genoeg kan zijn.
Maar uiteindelijk zal je wel moeten anders wordt jij dood ongelukkig, je kan niet blijven verdringen.

Ik heb mijn eerste hakken ook nog steeds, die blijven speciaal.
Ik weet niet wát je gekocht hebt maar ik hoop dat je er nog lang plezier van mag hebben.

Groetjes,
Deca.
Dank je. Maar inderdaad zeker een speciaal gevoel.
Ik dacht echt ik doe het gewoon een keer. Zo vaak gekeken welke ik mooiste waren. Wel blij mee.

Groetjes
Mars
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Gevoelens #2

Bericht door decadance »

Marsss schreef: ma mei 27, 2019 19:05 Wel blij mee.

Groetjes
Mars
Dat is het enige dat er echt toe doet,
Je moet tenslotte ‘s ochtends wel vrolijk in de spiegel kunnen kijken. 😊

Groetjes,
Deca.
Marsss
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: vr mei 24, 2019 13:34

Re: Gevoelens #2

Bericht door Marsss »

decadance schreef: ma mei 27, 2019 20:21
Marsss schreef: ma mei 27, 2019 19:05 Wel blij mee.

Groetjes
Mars
Dat is het enige dat er echt toe doet,
Je moet tenslotte ‘s ochtends wel vrolijk in de spiegel kunnen kijken. 😊

Groetjes,
Deca.
Dank je😊
Domi9700
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: do apr 18, 2019 10:14

Re: Gevoelens #2

Bericht door Domi9700 »

Joline schreef: zo mei 26, 2019 12:44 Hoi Marsss,

Ik denk wel dat je het aan je partner moet vertellen. Anders gaat die zich misschien best bedrogen voelen als het veel later toch eruit komt. In elk geval zou ik het er sowieso met iemand over hebben, anders vreet het je helemaal op. En als je werk er al onder lijdt is dat ieg niet goed.
Het is ok dat je dit voelt. Deze gevoelens mogen er best zijn. Je staat hier zeker niet alleen in.

Take care!
OK dat is de ideale situatie. Maar mijn vrouw aanvaardt mij niet zoals ik ben.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Gevoelens #2

Bericht door matthijsse »

ik had veel liever gehad dat ik als vrouw was geboren
en dat was misschien ook veel beter voor me geweest
want ik heb dan wel een mannenberoep , maar verder
vind ik alles leuk wat vrouwen ook leuk vinden winkelen ,
boodschappen doen,damesfietsen,nagellak ,make-up,
pantys, jarretelles ,bhs, corseletten ,pantyslips ,
bh hemdjes badpakken, dat zijn dingen die ik graag doe ,
aan heb , en ook bijna dagelijks draag .ik vind het man
zijn helemaal niet leuk daarom zeg ik ook altijd dat ik
echt in het verkeerde lichaam ben geboren als ik nu 18
zou zijn had ik me met dit lichaam echt laten verbouwen
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: Gevoelens #2

Bericht door Transvrouw »

Wat houdt je tegen om dat alsnog te doen?
Gebruikersavatar
Nakeni Caroline
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: ma feb 24, 2020 14:12
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Gevoelens #2

Bericht door Nakeni Caroline »

Heykes, ik begrijp jou volkomen. Je bent niet de enige die met die vraag zit. Ik vermoed dat stapsgewijs jezelf en je directe omgeving voor te bereiden, en ernaar te leven, jou veel meer genoegdoening en animo in het leven zal schenken. Het is jou leven, jou lichaam, jou geluksgevoel. Onthoud dat het leven zeer snel gaat en zo voorbij is. X
Marcel
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: di aug 02, 2022 11:43
Locatie: Purmerend

Re: Gevoelens #2

Bericht door Marcel »

Marsss schreef: vr mei 24, 2019 14:36 Hi,

Ik ben nieuw hier.
Ik heb me vooral aangemeld omdat ik het even van me af moet schrijven.
Vanaf jongs (13/14 jaar)af aan was ik erg in to 2 sexy vrouwen kleding. Ik dook regelmatig in mijn moederskleding kast.
Was vooral een sexuele opwinding. Het voelde geweldig en spannend uiteraard :wink:

Dit heeft tot aan mijn 18de jaar geduurd. Daarna omdat ik het toch raar vond heb ik het altijd weten te onderdrukken. Mede gezien het feit dat ik ook hetro ben.

Maar nu:
Ik ben nu 37. Al een tijdje gesetteld. Huisje boompje beestje. Komen deze gevoelens terug. En hoe!!!!
Hoe hard ik ook mijn best doe om het te onderdrukken.
Ik merk dat ik de laatste tijd heel erg veel mee bezig ben.
Welke high heels ik wil dragen, waar ik lingerie ga halen. Welke pruik ect ect. Ik fantaseer zelfs over met gelijken het bed te delen.

Maar aan de andere kant ik voel me echt gewoon mannelijk.

Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet. Mijn werk lijdt er onder.
Moet ik een keer de winkel(s) in duiken en alles aanschaffen? Of gewoon onderdrukken en het proberen een plek te geven? Laatste heeft natuurlijk mijn voorkeur i.v.m. mijn relatie uiteraard :wink:

Het voelt echt als een tweesplitsing....


Marsss
Ben nu 52, had 17 jaar een relatie. En nu loop ik bij psygro. Dus pas op, dit kan heel veel effect op je leven hebben. Dus mijn advies bespreek het eerst met de huisarts. En vraag om een verwijzing naar een expert. Daar kan jij mooi jouw verhaal kwijt.
Dat ik bij psygro loop is niet alleen vanwege travestie en gevoelens. Ik heb diverse dingen die mijn hele leven negatief beïnvloeden.
Gr sandra.
Als vrouw zijnde heet ik Sandra.
Plaats reactie