Hoe ver ga je in je verkleedervaring?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Astrid Cross
is nieuw hier

Hoe ver ga je in je verkleedervaring?

Bericht door Astrid Cross »

Met "Hoe ver ga je?" bedoel ik "Hoeveel laat je zien van je crossdresser-zijn" in het dagelijks leven, op het werk, tijdens winkelen en dergelijke.
Durf je op bepaalde momenten of gelegenheden meer?
Wordt het eenvoudiger naarmate je ouder wordt, en je jezelf niet meer zo druk hoeft te maken om andermans mening?
Plan je ver vooruit, en hou je rekening met meningen, bijvoorbeeld als je naar de dokter gaat?
Graag hoor ik je ervaringen en meningen.

Ik was een keer bij de dokter om mijn oren schoon te laten maken.
Natuurlijk had ik een damesjas aan, omdat ik maar een herenjas heb, die ik van het werk gekregen heb.
Ik had die jas op een stoel gelegd, en je kon aan de allover print zien dat het een damesjas was.
De assistente zag dit, en riep op een gegeven moment een tweede assistente voor hulp.
Ik wist dat dit alleen was om haar ook mijn jas te laten zien.
Tien ik hem later weer aantrok stond zij mij met open mond aan te kijken, terwijl ik lachend naar buiten liep.
Van zulke momenten geniet ik.
rita100
ff weer wat posten

Re: Hoe ver ga je in je verkleedervaring?

Bericht door rita100 »

dat zou ik nog niet durven.Vindthet wel heerlijk om fullfemme een wandeling in hetbos te maken en als het vroeg is durf ik ook door de stad te lopen . nu zonder mondkapje kan ik mijn gezicht niet voldoende verschuilen . Misschien met betere make up , maardat is nog een ding. Ik heb wel vaak mij boops in en daar heb ik nog nooit een opmerking overgehad of vreemde gezichten.
liefs Rita
patty
dagelijks aanwezig

Bericht door patty »

Tja, ik heb zelfs een tweede autootje waarin ik als vrouw mij verplaats als zodanig :D
Ylonka
daar ben ik weer

Bericht door Ylonka »

Thuis met mijn vrouw kleed ik me vaak als CD (wel kousen, jurk/rok, lingerie, soms beperkt nagellak), maar niet 'full femme'/TV (geen hakken, pruik, gezichts-makeup en ik heb/wil geen bh en borsten)
Buiten de deur verberg ik mijn CD outfit onder mijn mannenkleren (pink-nagellak laat ik wel zien), regelmatig leren- of nepleren broek en stoere laarzen, maar vaak ook gewoon een spijkerbroek. Netkousen onder een nepleren broek zijn voor de oplettende kijker wel zichtbaar.
AmeliaGN
is nieuw hier

Bericht door AmeliaGN »

Naar buiten toe? Soms lingerie onder mijn mannenkleding. Maar zichtbaar: nagellak, wat shirts en blouses die meer getailleerd zijn en gekleurde (roze, turquoise, bloemenprint) broeken
zijde
ff weer wat posten

Bericht door zijde »

Zijde
graag draag ik een bruine rok,beige satijnen blouse,geel vest,bruine laarzen,rood beige sjaal.

Mooi vrouwelijk.
kelsey
daar ben ik weer

Bericht door kelsey »

Omdat het nog flink koud....fris is een panty met slipje onder mijn mannen kleding.... maar dat zit dan aan het eind van de dag niet meer lekker. Dus dan snel naar de wc en weer uit.
Vorige week wel in vrouwen kleding naar de kringloop geweest. Wel met mijn eigen jas aan.... dat gaf al een kick ....

Groeten Kelsey
Plaats reactie