bh kopen hoe

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rita100
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: ma mar 15, 2021 9:48

bh kopen hoe

Bericht door rita100 »

hoi dames,
als man ben ik ooit bij hunkemuller naar binnen gestapt om een bh te kopen . Zogenaamd als cadeautje . zou graag willen om tezeggen dat ik het voormij zelf kocht. Maar dat durfde ik niet. lijkt mij erg opwindend . hoe staan julliee hierin.

liefs Rita.
turnstertje
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: di apr 30, 2019 14:13

Re: bh kopen hoe

Bericht door turnstertje »

Ik heb eerst mail contact gehad met beide zaken en ze dan alle 2 binnen gestapt. En in de laatste het setje gekocht
kelsey
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: zo dec 17, 2017 23:59

Re: bh kopen hoe

Bericht door kelsey »

Hoi Rita
Ik had het zelfde probleem. Ik heb namelijk twee paar borsten. Een cup B en een paar cup D ... voor de B is een BH kopen niet heel moeilijk, ik krijg ook altijd de afdankertjes van mijn vrouw. Maargoed ik met mijn D cups in een tas naar Hunkemoller. Weer met zweet ..... uitgelegd hoe en wat, ik werd een pashokje in gestuurd, toen kwam er ineens een andere verkoopster met twee BH S in de maat/kleur en passen. Dan krijg je ook gelijk uitleg.
Waar wij niet aan denken 😆 en nogmaals rij naar een dorp/stad verder ... vaak vinden die dames het ook leuk om je te helpen. Waar woon je ergens???
Succes Kelsey
turnstertje
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: di apr 30, 2019 14:13

Re: bh kopen hoe

Bericht door turnstertje »

Ik ben al naar 3 verschillende winkels geweest
Bij de eerste enkel gepast niks gekocht.
Dan een tijdje later naar een andere lingeriezaak en was toen gekleed als man en zei direkt zoek een lingerie setje voor mij.
Bij de Antwerpse Winkel van Marlies Dekkers was ik al meer als vrouw gekleed rokje body mijn 80 D cup aan nylons en gezegd kom voor een lingerie setje voor mij.
Overal super geholpen
antoinette
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: In de buurt van utrecht

Re: bh kopen hoe

Bericht door antoinette »

Hoi Rita.
Ik ga gewoon als man en enfemme naar de hunkemuller en vertel dan tegen de dames wat ik nodig heb.
Al gauw komen de suggesties en mag er gepast worden.
Passen heel belangrijk want het moet wel goed zitten en niet dat je de hele dag met je bh bezig bent :D
belinda-h
ff weer wat posten
Berichten: 29
Lid geworden op: za nov 10, 2018 20:12

Re: bh kopen hoe

Bericht door belinda-h »

Ik kocht in het verleden `normale´ beha´s, onder andere bij de Hema. Tegenwoordig draag ik protheses die niet echt lekker blijven zitten in een gewone bh.
Een jaar of wat geleden heb ik via Google een speciaalzaak in Hilversum gevonden. Ze verkopen prothese kleding (bh's, zwemkleding en topjes). In 1e instantie heb ik een email gestuurd en het verhaal proberen uit te leggen.
Ik kreeg een hele lieve reactie, zoiets in de stijl van " we doen niet moeilijk, want iedereen moet een goede bh hebben. en we staan overal voor open".
Ik heb daar 2 prothese bh's en 2 bijpassende slipjes gekocht. Best een investering geef ik toe. Niet iedereen wil/kan dat soort dingen doen. Maar ik voel me nu safe omdat ik weet dat mn protheses lekker zitten en op hun plaats blijven.
turnstertje
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: di apr 30, 2019 14:13

Re: bh kopen hoe

Bericht door turnstertje »

ik ga gewoon de winkel binnen en zeg wil een nieuw lingerie setje voor mij kopen
Plaats reactie