Tonen aan een ander.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Marcel
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: di aug 02, 2022 11:43
Locatie: Purmerend

Tonen aan een ander.

Bericht door Marcel »

Hallo dames,
Als ik mij als vrouw omtover, voel ik mij fantastisch.
Het grootste probleem is toch wel dit met andere te delen.
Uiteindelijk heb ik een brief geschreven aan mijn huisarts. Die nodigde mij uit voor een gesprek. Pas toen kon ik echt openlijk mijn hart luchten.
Nu ben ik.bij psygro onder behandeling, en daar gaan we ook over travestie praten.
Hopelijk kunnen zij mij verder helpen om er meer openlijk er vooruit te komen.
Gr Sandra
Als vrouw zijnde heet ik Sandra.
I.G.Norance
dagelijks aanwezig
Berichten: 124
Lid geworden op: za dec 04, 2004 20:11

Re: Tonen aan een ander.

Bericht door I.G.Norance »

veel sterkte en succes met de zoektocht naar je ware ik, je échte identiteit.
grtss
Marcel
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: di aug 02, 2022 11:43
Locatie: Purmerend

Re: Tonen aan een ander.

Bericht door Marcel »

I.G.Norance schreef: vr aug 26, 2022 22:45 veel sterkte en succes met de zoektocht naar je ware ik, je échte identiteit.
grtss
Bedankt norance,
Ben ondertussen al weer wat verder. Voel al minder schaamte, en durf nu meer als vrouw te zijn. Koop gewoon mijn jurken etc in mijn woonplaats. Buiten mijn woonplaats ga ik graag als vrouw over straat. Het is ook leuk om de blikken van andere mannen te voelen. Draag graag laarzen en korte strakke jurkjes. Afgelopen zaterdag had ik een man achter mij fietsen. Ik voelde dat hij mij volgde, als ik langzamer reed deed hij dat ook. Bij een bankje ben ik gestopt, en hij reed nog een stukje door. Later kwam hij terug en ging ook op het bankje zitten. Hij vertelde dat hij echt dacht dat ik een vrouw was. We hebben lekker gekletst en later samen door gefietst. Toen hij vroeg of ik bij hem thuis wilde eten, twijfelde ik wel. Uiteindelijk toch gedaan, en een gezellige avond gehad.
Als vrouw zijnde heet ik Sandra.
Gebruikersavatar
crisscross
ff weer wat posten
Berichten: 61
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54

Re: Tonen aan een ander.

Bericht door crisscross »

Dat is wel een heel bijzondere positieve ervaring misschien verandert de maatschappij zich toch een beetje ten gunste van anderen en minderheden.
Eeeh en waar fietste je ook al weer? LOL ben stikjaloers gewoon.
Veel plezier en succes met je nieuwe ontmoetingen.
gr Marjan.
Plaats reactie