In memoriam.

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Irma
daar ben ik weer
Berichten: 19
Lid geworden op: zo jul 25, 2010 18:23
Locatie: Noord-Holland

In memoriam.

Bericht door Irma »

Begin september keek ik weer eens op de site van Travisage, en wat ik daar zag maakte mij verdrietig, ik las namelijk het trieste bericht dat ‘onze Truus’ is overleden……

Ze is voor velen van ons ‘de moeder’ geweest waar we ons zelf hebben leren ontdekken met haar hulp.

Niet alleen met goed advies om ons te transformeren van ‘hem naar haar’, maar ook door de bekende vele tafelgesprekken, waar Truus altijd de tijd voor nam.Een luisterend oor, geïnteresseerd naar je achtergrond, het hoe en waarom, maar ze kon ook door haar eigen jarenlange ervaringen advies geven wanneer je daar prijs op stelde.

Menigeen van ‘ons soort mensen’ heeft daar baat bij gehad. Of dat nu was om jezelf te ontdekken, stappen te maken of in de relatie. De partner was altijd welkom om mee te komen en ook daar nam ze de tijd voor.

Eigenlijk was ze meer hulpverlener dan dat ze haar Travisage leidde. En dat Travisage leiden deed ze al perfect, kun je nagaan hoe goed ze was in de begeleiding van ‘ons soort mensen’.

Met oprechte deelneming,
Irma
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Re: In memoriam.

Bericht door EvaLvanE »

Truus had en heeft een permanente plaats in mijn leven. Lang geleden was ik bij haar, samen met Elisabeth, mijn eerste vrouw.
Ik zat voor de spiegel die zo velen hier kennnen en Elisabeth stond naast me. Zij zag, stap voor stap, hoe haar man veranderde in haar vrouw.
Ze smolt.

Vanaf dat moment ging het goed. Ik ben met haar volledige steun in transitie gegaan. Het slot daarvn heeft ze helaas niet meer beleefd, ze stierf eind 2014. Overigens ben ik inmiddels opnieuw getrouwd en worden de activiteiten die Elisabeth en ik ooit hebben gestart tot op vandaag voortgezet.

Mij rest waardering en respect uit te spreken naar Truus.
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Plaats reactie