hoe naar buiten gaan ben een man maar kleed als half vrouw

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
rita100
ff weer wat posten
Berichten: 61
Lid geworden op: ma mar 15, 2021 9:48

Re: hoe naar buiten gaan ben een man maar kleed als half vrouw

Bericht door rita100 »

hoi dames, ik durf het af e toe aan om een wandeling in het bos te maken als full femme . maar in de buurt , Nee dat gaat nog niet lukken /durfen.
1 x in corona tijdmet masker op naar het winkel centrum. Er was een vrouw die schrok van mij. Dus sindsdien een beetje behoudend . Durf niet met een naakt gezicht te winkelen. Misschien beter leren opmaken.

liefs Rita
matthijsse
ForumFan
Berichten: 342
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: hoe naar buiten gaan ben een man maar kleed als half vrouw

Bericht door matthijsse »

rita

ook dat doe ik heb ik echt geen problemen meer mee , je moet het langzaam opbouwen , probleem bij mij is dat ik maat 45 heb
Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 157
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

Re: hoe naar buiten gaan ben een man maar kleed als half vrouw

Bericht door patty »

Ik heb 46 en vind dat geen probleem hoor
matthijsse
ForumFan
Berichten: 342
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: hoe naar buiten gaan ben een man maar kleed als half vrouw

Bericht door matthijsse »

wat vind je geen probleem?
wendie
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: vr nov 10, 2023 20:40

Re: hoe naar buiten gaan ben een man maar kleed als half vrouw

Bericht door wendie »

ik ben wendie , ben 59 jaar oud en ben in spanje sinds een jaartje mijn vrouwelijkheid aan het ontdekken. heb heel veel kleren gekocht via internet die me aanspraken en sommige passen gelukkig goed en zijn heel fijn om te dragen.ik ben een paar keer wezen wandelen als vrouw aan de boulevard hier in marbella en zelfs naar een groot winkelcentrum geweest waar ik ook wat heb gekocht. ik merk dat dat mijn kleren heel mooi zijn maar te opvallend om uit te gaan. gewone vrouwen dragen meer gewone kleren en gympen bijvoorbeeld. wil nu meer naar buiten als vrouw en ook graag wat gaan drinken, maar ben heel voorzichtig en misschien wel bang, en wil dus kleren kopen die bij me passen, vrouwelijk zijn maar wel ingetogen.
allemaal om maar niet op te vallen en gewoon als vrouw door het leven te kunnen. dat is jammer maar zo is het nu eenmaal.of misschien moet ik stoerder zijn...
matthijsse
ForumFan
Berichten: 342
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: hoe naar buiten gaan ben een man maar kleed als half vrouw

Bericht door matthijsse »

je moet het heel voorzichtich opbouwen , stapje voor stapje meer doen .
Gebruikersavatar
CrossWin66
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: zo jul 30, 2023 20:26

Re: hoe naar buiten gaan ben een man maar kleed als half vrouw

Bericht door CrossWin66 »

Hoi,
Ik draag dagelijks jeans(skinny, straight leg, enz), jeans shorts en schoenen(boots ook wel veterlaarsjes genoemd) die niet voor mannen zijn. Van de zomer een vest(welke op een dikke blouse lijkt) en andere korte jacks gekocht en gedragen. Nu twee aviator jassen met bont besteld, ik ben benieuwd. Blijkbaar is het niet duidelijk te zien want ik heb nog nooit van iemand te horen gekregen dat wat ik draag voor vrouwen is. Hierdoor ben ik meer gaan uit proberen. Misschien weten ze het, maar zeggen er niets over en laten het aan mij over om erover te praten?
Plaats reactie