Jarretelles of hold-ups?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

belinda-h
ff weer wat posten
Berichten: 29
Lid geworden op: za nov 10, 2018 20:12

Re: Jarretelles of hold-ups?

Bericht door belinda-h »

Ik ken het probleem.. Ik ben pakweg 1,90 m maar heb vrij lange benen. Ik heb dus ook het probleem dat holdups soms aan de korte kant zijn. En heb dus een voorkeur voor een panty.
Gebruikersavatar
crisscross
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54

Re: Jarretelles of hold-ups?

Bericht door crisscross »

Tja bij een mini/micro rok/jurkje heb ik liever een panty of ik moet een rol krijgen een "Carry On" theater stuk dan kunnen kousen en jarretelles of hold-ups.
En de lengte is mij door schade en schande wel duidelijk geworden ik ben gelukkig dan geen twee meter maar 1.80 is ook niet echt klein voor een vrouw en ik kan prima "Hosiery" vinden , ook goed de omschrijvingen bij de producten goed lezen scheelt miskopen en er zijn ook veel xx/large producten inmiddels te verkrijgen.
Ik heb inmiddels al een aardige voorraad en verzameling waarvan ik me eens in de zoveel tijd mijzelf verwen door er één van aan te trekken.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 342
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Jarretelles of hold-ups?

Bericht door matthijsse »

een dikke panty met een stevige pantybroek blijf ik toch het prettigst vinden met mijn 193
op sommige sites kan je nog gewoon ouderwetse kousen kopen die je aan een korselet kunt vastmaken
alleen zullen er veel mensen zijn die dat niet meer willen omdat ze alleen in huidkleur verkrijgbaar zijn
voor mij is dat geen probleem want ik draag het liefste dikke huidkleurige pantys
Gebruikersavatar
crisscross
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54

Re: Jarretelles of hold-ups?

Bericht door crisscross »

Tja een goede pasvorm is alles of het nu een panty is of kousen hold-ups of voor jarretelles.
Bij sommige bedrijven staat vooral bij kousen netjes de beenlengte vermeld zodat je weet hoe hoog ze kunnen zitten.
En een afzakkende panty kun je nog tackelen door je slipje over je panty te dragen.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 342
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Jarretelles of hold-ups?

Bericht door matthijsse »

waarom denk je dat er pantybroeken zijn ? zo doe je dat , een slipje aan , je panty er overheen aantrekken , en dan een pantybroek , die zijn er voor gemaakt zodat je panty niet of nauwelijks afzakt , ik draag van die pantybroeken met kantjes aan de pijpjes
Vrijbuiter3434
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: wo sep 13, 2023 22:30
Locatie: Midden Nederland

Re: Jarretelles of hold-ups?

Bericht door Vrijbuiter3434 »

Eigenlijk geen echte voorkeur, hpld-ups, mits de siliconen rand goed blijft zitten en jarretels, mits je een vonfortabele gordel draagt met metalen clips en dan liefst met echte nylon kousen
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Jarretelles of hold-ups?

Bericht door decadance »

Jarretelles of panty’s.
Hold ups ben ik lang geleden al vanaf gestapt vanwege het afzakken.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 342
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Jarretelles of hold-ups?

Bericht door matthijsse »

jarretelles vind ik veel te veel gedoe en hold ups zijn voor mij meestal te kort
en ze zakken altijd af , dus ik draag altijd volledige pantys met een tussenstuk en
nog het liefst een met 2 tussenstukken
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Jarretelles of hold-ups?

Bericht door decadance »

matthijsse schreef: wo okt 25, 2023 5:29 dus ik draag altijd volledige pantys met een tussenstuk
Ik ga het toch vragen,

Tis iets dat mij opvalt:
Wat is nu precies de reden dat jij hier 4X het zelfde antwoord geeft, in een thread van 2 pagina’s?
Bang dat iemand de eerste drie keer niet gelezen heeft?
Of voel jij je niet gehoord?
Of heb je niet eens door dat je dit doet?
matthijsse
ForumFan
Berichten: 342
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Jarretelles of hold-ups?

Bericht door matthijsse »

wie bedoel jij met jij en wat bedoel je met 4 x hetzelfde antwoordt ?
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Jarretelles of hold-ups?

Bericht door decadance »

matthijsse schreef: zo nov 12, 2023 8:17 wie bedoel jij met jij en wat bedoel je met 4 x hetzelfde antwoordt ?
Ik bedoel jou, inderdaad.

vr jan 28, 2022 7:19

wo aug 02, 2023 7:09

wo okt 25, 2023 5:29
Gebruikersavatar
CrossWin66
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: zo jul 30, 2023 20:26

Re: Jarretelles of hold-ups?

Bericht door CrossWin66 »

Beiden! En om afzakken te voorkomen koop ik ze een maatje kleiner en zorg ik ervoor dat mijn benen glad zijn. Dit omdat de siliconenstrips niet aan haren kleven.
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Jarretelles of hold-ups?

Bericht door decadance »

CrossWin66 schreef: ma dec 04, 2023 19:18 Dit omdat de siliconenstrips niet aan haren kleven.
Dat dramatische gegeven was mij ook al opgevallen.
Maakt niet uit hoe mooi of hoe duur ze zijn, alleen op super gladde benen blijven zij waar ik he het liefste heb... omhoog! :wink:

Ook bij jarretellen kousen heb je een hoop verschillen.
Helemaal als je echte nylons draagt, die kun je maar beter op maat kopen.

Gr,
Deca.
Plaats reactie