Leuke winkelervaring bij C&A in Ridderkerk

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Alex
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: zo okt 01, 2023 13:53

Leuke winkelervaring bij C&A in Ridderkerk

Bericht door Alex »

Ik was vandaag in Ridderkerk bij C&A om een paletten jurkje te passen. Ik stond in de rij bij de paskamers, in mijn gecoate strakke rokje, antraciet kleurige dunne panty en vrij hoge enkellaarsjes.
En… ik had mijn ogen dit keer zwaar opgemaakt en had 4 oorbellen in.
Voor mij in de rij stond een man met fantastisch lang grijs haar in een knot. Hij paste een roze shirtje. Hij gaf mij een compliment, iets van ‘goed dat je dit doet’ en volgens mij ook dat het er mooi uit zag. Bij mij ging nog geen lampje branden, maar ik waardeerde het enorm. Zulke complimenten doen een man in rok goed.

Zijn vrouw bleef buiten het pashokje wachten, en zei ook iets vriendelijks. Ik zei dat ik dat erg aardig vond, omdat ik niet heel vaak zo over straat ging. Toen kwam het hoge woord eruit: ‘hij doet dat ook’. ‘Oh’, zei ik geïnteresseerd, ‘en hoe vindt u dat als vrouw? Want mijn vrouw gedoogt het, maar is er niet gelukkig mee’.
Zij: ‘ik vind het ook niet leuk. Hij doet het alleen in huis in zijn eigen kamer. Maar als ik eerlijk ben, moet ik zeggen dat u er erg leuk uit ziet en dat het eigenlijk helemaal niet opvalt’. Je zag haar er achteraan denken ‘misschien moet mijn man dat ook maar eens doen als hij daar gelukkig van wordt’.
Misschien dat dit voor hem een stapje in de richting betekent!

Meneer keek nog even bij mij mee, maar samen besloten we dat mijn paletten jurk echt te kort was (of ik te dik).

Mocht u deze man zijn en dit lezen: ik vond het geweldig! Veel succes met uw kleding hobby! Stuur me even een PM als u dit leest!
Gebruikersavatar
Gerdi
dagelijks aanwezig
Berichten: 77
Lid geworden op: ma okt 09, 2023 16:18

Re: Leuke winkelervaring bij C&A in Ridderkerk

Bericht door Gerdi »

Super, zo'n reactie.
En ik vind het dapper.
Groetjes Roos.
Roos, daar ben je, eindelijk.
Lang heb je moeten wachten.
En toch was je er steeds
In mijn verborgen gedachten.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Leuke winkelervaring bij C&A in Ridderkerk

Bericht door mireille »

Fijn om te lezen! :D
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Marina_ae
dagelijks aanwezig
Berichten: 112
Lid geworden op: zo aug 03, 2008 11:20
Locatie: Achterhoek

Re: Leuke winkelervaring bij C&A in Ridderkerk

Bericht door Marina_ae »

Leuke ervaring!
:)
crossdresscindy
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: zo nov 19, 2023 3:50

Re: Leuke winkelervaring bij C&A in Ridderkerk

Bericht door crossdresscindy »

dat is een top ervaring
Plaats reactie