Travestie en bondage?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Astrid Cross
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: za okt 25, 2014 22:31
Locatie: Venlo

Travestie en bondage?

Bericht door Astrid Cross »

Het valt mij wel eens op dat travestieten (Ik hou niet zo van dat woord) meer dan gemiddeld van bondage houden dan andere mensen.
Heb ik gelijk? Als jij ook aan bondage doet, van welke soort bondage hou je dan, en hoe combineer je dat met travestie?
Ikzelf hou van 'steel (self)bondage'. Dus hand en voetboeien zoals de politie ze gebruikt en dergelijke.

Mijn fantasie is om in een vloerlange rok in het winkelcentrum te lopen, met enkelboeien, waarvan ik de sleutel niet bij me heb (die ligt dan in de auto, of zo).
Omdat die rok zo lang is valt het niemand op. Altans, dat hoop ik, want ik ga het een keer doen.
Ook ben ik wel eens een stuk gaan wandelen. Enkelboeien meegenomen. En als ik dan een eind van de auto weg was, heb ik die om mijn enkels gedaan.
Dat was echt zalig (gek he? :) ). Iedere klik gaat dan als een orgasme door me heen. En dan terug zien te lopen terwijl het niemand opvalt.
Als je dan op de stoep loopt, en er komt een auto of zo langs, dan valt de ketting aan je voeten niet op als je dicht langs elkaar zet, en stil blijft staan.
Als je ook nog een hondenriem meeneemt en fluitend om je heen kijkt val je helemaal niet op.
hester

Re: Travestie en bondage?

Bericht door hester »

Ik heb daar totaal niets mee! Dus hoor ik (gelukkig) niet tot de massa.
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 192
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: Travestie en bondage?

Bericht door annalisa »

Ik kan ook niet zeggen dat ik er warm voor loop!!
Astrid Cross
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: za okt 25, 2014 22:31
Locatie: Venlo

Re: Travestie en bondage?

Bericht door Astrid Cross »

:( Jammer... :)

Het is de spanning om ontdekt te worden, en jezelf in een hulpeloze situatie bevinden, denk ik.
Ik stel me dan voor dat ik op de WC van een warenhuis ben, en die boeien, onder mijn lange rok, om mijn enkels doe.
Vanaf dat moment moet je zo langs het winkelend publiek naar buiten, omdat ik geen sleutels bij me heb, en ik ook geen gelegenheid heb om ze ongezien af te doen.
Snel lopen gaat niet. Je moet vooral rustig blijven. Soms zou je, als man met een rok aan, het op een lopen willen zetten, maar dat kan je dan vergeten.
Geweldig vind ik dat. :)

Nou ja, dat is mijn fantasie.
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Re: Travestie en bondage?

Bericht door Dorothy »

Hier nog iemand, die daar helemaal niets mee heeft.
@Astrid: ben je al eens gewoon 'en femme' op straat geweest? Dat is vaak al spannend genoeg, vind ik. Ook al doe ik het niet voor de spanning, maar omdat ik van alleen maar omgekleed thuiszitten niet meer erg gelukkig mee was.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Astrid Cross
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: za okt 25, 2014 22:31
Locatie: Venlo

Re: Travestie en bondage?

Bericht door Astrid Cross »

@Dorothy
Nee, echt 'en femme', dat heb ik nog nooit gedaan. Ik denk dat je dan bedoelt door met opmaken en zo een zo overtuigend mogelijk beeld van een vrouw proberen neer te zetten.
Ik heb er wel eens over gelezen dat er travestieten zijn die zich alleen kleden als vrouw. Maar alleen 'From the neck down', zo las ik het op een site. Dat doe ik wel eens.
Ik vindt het namelijk veel werk, met pruiken en make-up en zo, en ik zou er niet erg overtuigend uitzien denk ik.
De gedachte trekt mij echter wel.
Maar daarvoor moet je ook het postuur mee hebben, en zelfs de vorm van je hoofd, en dat heb ik helaas niet. :oops:

Nee, alleen omgekleed thuiszitten vind ik ook niet leuk.
Ik wil dat mensen me zien. Zich omdraaien, en me nakijken, en nog lang praten over die vent die ze tegenkwamen.
Hoe meer geschokt ze zijn hoe leuker ik het vind (maar ook weer niet té). Sommigen staren me met open mond na, en anderen merken niks raars op.
Daarom zoek ik mijn garderobe zorgvuldig uit, naar aanleiding van de reacties van eerdere keren.
Geen reacties? Dan moet het toch nog wat vrouwelijker en gewaagder. :lol:
Vrijbuiter3434
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: wo sep 13, 2023 22:30
Locatie: Midden Nederland

Re: Travestie en bondage?

Bericht door Vrijbuiter3434 »

Travestie en bondage is een leuke combinatie, vast gebonden worden met touw of handboeien gekleed in kokerrok, satijnen blouse, sjaaltje, mooie zwarte kousen of panty en hoge hakken lijkt me geweldig.
Dan geblinddoekt overgeleverd zijn aan een andere man.
Ik gebruik regelmatig handboeien op mezelf waarbij de sleutel in een kluis met tijdslot zit.
Heeft iemand daar ook iets mee?
Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 157
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

Re: Travestie en bondage?

Bericht door patty »

Jazeker, bondage en machteloos aan de ander overgeleverd, heerlijk
Esther78
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: vr feb 09, 2024 21:55

Re: Travestie en bondage?

Bericht door Esther78 »

Nieuw hier op het forum. Ik zal er maar gelijk voor uitkomen. Ik houd ook van bondage. Vooral van geblinddoekt zijn. Dat vind ik het heerlijkste. Verder hoeft er dan niet eens zoveel te gebeuren. Ik vind het gewoon lekker om een paar uur vastgebonden en geblinddoekt te zijn. Natuurlijk gekkeed. Jammer dat er blijkbaar niet zoveel mensen zijn die deze interesses delen.
Gebruikersavatar
Gerdi
dagelijks aanwezig
Berichten: 77
Lid geworden op: ma okt 09, 2023 16:18

Re: Travestie en bondage?

Bericht door Gerdi »

Mijn eerste sexuele ervaring was een ervaring met vastgebonden zijn. Op 16 jarige leeftijd was dat voor mij een nogal bijzondere ervaring. Het begon als een spelletje tussen mij en twee meisjes die me op wilden maken na een feestje waar we zouden blijven slapen. Ik wilde toen niet opgemaakt worden en maakte de grap dat ze me eerst vast moesten binden voor dat ik dat liet gebeuren. De meiden voelden zich uitgedaagd en dus lag ik in no time op de grond, half lacherig en half serieus. Maar ze bonden me dus echt vast met mijn handen op de rug en de voeten aan elkaar. Ik vond het beangstigend maar ergens ook heel opwindend en liet het uiteindelijk gewoon gebeuren. En ik raakte er behoorlijk opgewonden van op fysiek gebied wat de beide meiden natuurlijk opviel. Toen begon het geplaag pas echt. De rest ga ik niet vertellen. Ik ben het nooit vergeten.
Maar 16 jaar is erg jong, zeker als je geen andere ervaring met meisjes had dan wat zoenen.
Groetjes Roos
Roos, daar ben je, eindelijk.
Lang heb je moeten wachten.
En toch was je er steeds
In mijn verborgen gedachten.
Hanne
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: do dec 28, 2023 14:23

Re: Travestie en bondage?

Bericht door Hanne »

Hoi Astrid,

Ik begrijp de kick die je beschrijft maar heb daar zelf niet zoveel mee. Wat sm op een gezellige manier is tof waarbij ik dan wel meer een domina ben dan de onderdanige.

Kom eens een keertje naar Erotheek Marilyn in Hilversum. Daar kan je op de laatste donderdag van de maand aan aantal T Girls en andere geïnteresseerden ontmoeten. Gezellig kletsen met de meiden en wat je verder wilt. Ik ben daar donderdag 29 maart 2024 weer vanaf een uur of 11.

Liefs, Hanne
Esther78
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: vr feb 09, 2024 21:55

Re: Travestie en bondage?

Bericht door Esther78 »

Handboeien bij mezelf heb ik ook wel eens gedaan. Met het sleuteltje ingevroren in een beker ijs. Omgekleed, met hakken, panty, rokje en blouse, op een stoel met de benen bij elkaar gebonden, blinddoek en dan de handen op de rug met de handboeien. Heeft geloof ik wel eens drie uur geduurd.
Het bleken alleen niet zo'n goede handboeien te zijn. Gelukkig maar want toen het sleuteltje een keer op de grond viel trok ik ze gewoon kapot.
Plaats reactie