Stress en spanning in relatie tot crossdressing

Algemeen

Moderator: Moderators

girlyme
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: do mar 21, 2024 14:49

Stress en spanning in relatie tot crossdressing

Bericht door girlyme »

Hoi lieve dames, ik merk dat, wanneer ik in stressvolle situaties zit, dat ik dan veel meer behoefte heb om mijn vrouwelijke kant te uitten. Het verlangen naar de gebruikelijke dameskleding wordt dan nog veel groter dan wat het normaal is!

Herkennen jullie dat ook?
Gebruikersavatar
Gerdi
dagelijks aanwezig
Berichten: 77
Lid geworden op: ma okt 09, 2023 16:18

Re: Stress en spanning in relatie tot crossdressing

Bericht door Gerdi »

Hallo.
Ik heb dat ook wel een beetje. Misschien is het dat je dan jezelf als iemand anders gaat zien/voelen en diegene die je dan bent (een ander persoon ahw) niets met die stress te maken lijkt te hebben.
En voor mij is het ook ontspannig.
Groetjes Roos
Roos, daar ben je, eindelijk.
Lang heb je moeten wachten.
En toch was je er steeds
In mijn verborgen gedachten.
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Stress en spanning in relatie tot crossdressing

Bericht door tonia »

Hallo Girlyme,

allereerst welkom op deze site.

Wat betreft jouw vraag herken ik mij hier ook wel een beetje in. Toen ik nog werkte, en na het werk thuis kwam na een drukke dag, kleedde ik mij meteen om en was alle stress, van de afgelopen dag, als sneeuw voor de zon verdwenen. Het was dan als het ware alsof de afgelopen dag er niet meer toe deed, ik was niet meer de persoon die al die dingen van de afgelopen uren had meegemaakt. Op die momenten voelde ik mij als herboren.

Groetjes, Tony.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
kelsey
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo dec 17, 2017 23:59

Re: Stress en spanning in relatie tot crossdressing

Bericht door kelsey »

Herkenbaar inderdaad. Zo doe ik ook overdag inspiratie van alle dames die ik tegenkom in de verpleging. Waar ik als technische dienst loop. Alleen als ik nu thuis kom zitten er een of twee kinderen in de weg....
Groeten Kelsey
girlyme
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: do mar 21, 2024 14:49

Re: Stress en spanning in relatie tot crossdressing

Bericht door girlyme »

kelsey schreef: di mar 26, 2024 16:38 Herkenbaar inderdaad. Zo doe ik ook overdag inspiratie van alle dames die ik tegenkom in de verpleging. Waar ik als technische dienst loop. Alleen als ik nu thuis kom zitten er een of twee kinderen in de weg....
Groeten Kelsey
Ja kinderen zijn een nadeel om helemaal los te kunnen gaan. Ik heb er ook 2 en die zijn vanaf de geboorte niet anders gewend dan mij in wat vrouwelijke kleding te zien en meestal met shorts en een panty aan. Ook is er tegenwoordig aanhang en die moeten er ook maar aan wennen ;) Ik ga me niet anders voordoen in mijn eigen huis dan ik ben.
Evelien#
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: za mar 23, 2024 11:53
Locatie: West Limburg België

Re: Stress en spanning in relatie tot crossdressing

Bericht door Evelien# »

Hey dames
Het verbaast me enorm dat al wat ik op het forum lees zo sterk typerend is.
Heel veel van jullie gevoelens en verlangens die jullie door de jaren heen hebben heb ik ook.
Bv. Constant naar vrouwen kijken, maar niet om de vrouw zelf ...wel om ideeën op te doen over het combineren van kleding.
In klote tijden is ook mijn verlangen om me om te kleden als vrouw enorm groot.
kelsey
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo dec 17, 2017 23:59

Re: Stress en spanning in relatie tot crossdressing

Bericht door kelsey »

Inderdaad Evelien.
Dat zeg je heel goed. Vanmiddag weer naar mijn ADHD praatgroep geweest. Het eerste waar ik naar kijk als de 2 dames/ psychologen binnen komen.... goh wat een leuke shirtjes hebben ze aan en een strakke spijkerbroek.... met zwarte laarsjes met blokhakken.... zo wil ik er ook uit zien..... maar er zit ook 20 jaar verschil in leeftijd en ook ingewicht.... dus blijven dromen Kelsey...... maar lang leve Vinted. Vorige week 2 bh s besteld..... daarna kwamen er achter dat 95 DD een maatje of 2 te groot was.
Alleen de "handelaar " was een man en voor 5 euro stuurde hij zijn hele bh verzameling.... een stuk of 10.... te groot en te klein maar ook goede maat. Was weer een goede deal.
Groetjes Kelsey
Evelien#
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: za mar 23, 2024 11:53
Locatie: West Limburg België

Re: Stress en spanning in relatie tot crossdressing

Bericht door Evelien# »

Hey Kelsey,

10 Bh' voor 5 euro :P als er dan enkele tussen zitte die jou maat zijn is dat indd. Een goede deal.

Persoonlijk zit ik veel op shein te kijken en daar heb je heel wat nieuwe spullen voor een spotprijs.
Ik heb bv 2 volledige sets van slip , panty's, rok , broek , 2 blouses, pruik make, up en een paar mooie pumps in mijn winkelmandje staan voor ongeveer 135 euro.

Ik kan het helaas niet bestellen want dan gaat dat van de gezamenlijke rekening af :wink: en dan komt mijn geheimpje uit :-?

Xxx
Evelien
kelsey
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo dec 17, 2017 23:59

Re: Stress en spanning in relatie tot crossdressing

Bericht door kelsey »

Tip ... begin bij een andere bank een eigen rekening... SUCCES

groeten Kelsey :)
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 192
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: Stress en spanning in relatie tot crossdressing

Bericht door annalisa »

Of gewoon vertellen Evelien
Evelien#
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: za mar 23, 2024 11:53
Locatie: West Limburg België

Re: Stress en spanning in relatie tot crossdressing

Bericht door Evelien# »

Oei :o Annalisa , dat is voor mij een brug te ver. Als ik dat doe zet ik 25 jaar op het spel .
Daarmee bedoel ik dat ik een leven lang iets heb proberen op te bouwen om na mijn pensioen ( nog een jaartje of 9) :-? Een rustig leven zonder financiële zorgen kan leiden.
Om nu te gaan riskeren om die inspanning zomaar overboord te gooien.... ik weet het nog zo niet.

Maar ik begrijp je wel.


Groetjes
Evelien
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Stress en spanning in relatie tot crossdressing

Bericht door tonia »

Hallo Evelien,

het is natuurlijk niet eenvoudig om tegen je vrouw te zeggen dat je al 40 jaar met dit geheim rondloopt, zeker als je niet weet hoe zij hierop zal reageren.

Het andere probleem waar je mee zit, dat je geen kleding kunt bestellen zonder dat jouw vrouw er via de afschriften van de bank erachter komt, is misschien op te lossen door te doen wat Kelsey zegt. Maar hoe krijg je dan geld op die rekening zonder dat je vrouw er achter komt?

Is er niemand in jouw directe omgeving die van jouw geheim afweet? Wellicht zou deze persoon jou dan kunnen helpen door de kleding via zijn/haar rekening te bestellen, waarna jij dan het bedrag in cash zou kunnen terugbetalen.

Sterkte en succes, Tony.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 192
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: Stress en spanning in relatie tot crossdressing

Bericht door annalisa »

Ha Evelien.
Je moet de site van Bianca Holland eens lezen Daar staat wel wat in waar je wat mee kan.
Ik heb het ook allemaal gelezen en mijn vrouw en ik zijn tot de overeenstemming gekomen
dat ik in goed overleg met haar mij mag transformeren.Wel een geluk voor mij dat hij mijn vrouw zijn
heeft geaccepteerd.

Succes meis

PS
Er gaat wel een wereld voor je open als je het niet meer stiekem hoeft te doen

Gr Annalisa
Evelien#
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: za mar 23, 2024 11:53
Locatie: West Limburg België

Re: Stress en spanning in relatie tot crossdressing

Bericht door Evelien# »

Hey Tonia en Annalisa
Ik heb er mij al meermaals over suf gepiekerd om een waterdicht systeem uit te dokteren.
Helaas is er steeds weer iets dat me laat twijfelen.
Een eigen bankrekening ( er geld op zetten is geen probleem gezien ik af en toe wat klusjes doe) maar wat dan met reclame die banken naar je privé adres sturen ,?
Ik heb verder niemand in mijn buurt die ik met mijn geheim vertrouw, ik hoop iemand met dezelfde interresses te vinden ... wat Bianca Holland betreft.. haar heb ik al wel eens zien passeren in mijn zoektocht op het net... ik zal zeker haar site eens deftig doorlezen.

Alvast bedankt voor jullie medeleven en interresse.

Groetjes
Evelien
kelsey
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo dec 17, 2017 23:59

Re: Stress en spanning in relatie tot crossdressing

Bericht door kelsey »

Hoi Evelien.

Een nicht van mijn vrouw heet ook Evelien...even terzijde ....
probeer eens om het verhaal bij je huisarts uit te leggen.... die hebben ook een psychologische opleiding gehad ..... dan heb je in iedergeval je hele verhaal een keer verteld.... dat geeft al een ongelooflijke opluchting. Hij kan je dan ook verder helpen naar sexuologen of ik heb eens in de 2/3 maanden een gesprek met een praktijk ondersteuner.... daar kan ik alles vertellen over mijn geheime leven.... mijn vrouw (weet het al van het begin af aan) ze weet zeg maar 95 % . Van dit weet ze dus niks af en mijn geheime map met Kelsey foto's weet ze ook niet..... wil ik ook zo houden.

Andere vraag? Waar in NL woon je? Bijvoorbeeld als je in de buurt van Leiden woont... daar ben ik gisteren naar het COC geweest was gezellig. Daar komen ook mensen niet omgekleed.... zeg tegen je vrouw dat je met..... vrienden/ collega's o.i. d.... een feest avond hebt. En doe je ding....SUCCES....
Groetjes Kelsey
Plaats reactie