Hunkemoller

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

wat vindt jij van Hunkemoller

Uitstekend
21
33%
Goed
36
57%
Matig
4
6%
Slecht
2
3%
 
Totaal aantal stemmen: 63

Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

Ik probeer er niet al te vaak te komen, want ik koop me onvermijdelijk suf als ik eenmaal binnen ben. Leuke zaak, goeie spullen, en met de klantenkaart inderdaad iets goedkoper. Ze hebben nu ook een speciaalzaak op de Nieuwendijk in Amsterdam waar ze extra mooie lingerie doen.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Hunkemoller

Bericht door gerdaatje »

Oude thread, ik kocht 15 jaar terug al bij Hunkemoller, stapte als man binnen en beweerde botweg dat ik een BH nodig had.
Geen probleem, welke maat meneer?
Maat opgegeven en vermeld dat het een voedingsBH moest zijn. (mijn vrouw had net haar eerste)
Moest besteld worden.
Enkele dagen later gaat de telefoon, Uw BH ligt klaar.
Heen gegaan en aan de kassa gezegd dat ik mijn BH kwam halen.
Klant naast me keek even vreemd, de verkoopster niet, andere overigens en plukte de juiste onde de kassa vandaan.

Later heb ik ook (met mijn vrouw) een goede BH gekocht voor mezelf, winkel binnen, vragen naar de maat (rotmaat) passen, verkoopster keek nog even of alles goed zat en haalde een andere.
Deze gepast en gekocht.
Protheses had ik in.
Prima winkel, net als Livera overigens.
ikkuh_you
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: wo jul 18, 2012 20:47

Re: Hunkemoller

Bericht door ikkuh_you »

Ook ik ben aangewezen op een grotere maat en mijn partner juist op een kleinere maat. Wij kopen het liefste via de webwinkel meererotiek omdat ze daar de juiste adviezen geven. En het is toch fijner om met z`n twee tegelijk dingetjes te kopen. Bij de hunkemoller ben ik een paar keer vreemd aangekeken en wilde ze geen adviezen geven. Hebben meer mensen hier last van?
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Hunkemoller

Bericht door gerdaatje »

Laatst bij Livera binnen en zwaar goed geholpen.
Twee verkoopsters in de weer om een goede BH te scoren.
Hunkemuller ook geen probleem.
Misschien net de invalster van 16 lentes getroffen?
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Re: Hunkemoller

Bericht door KirstenHershe »

ikkuh_you schreef:Bij de hunkemoller ben ik een paar keer vreemd aangekeken en wilde ze geen adviezen geven. Hebben meer mensen hier last van?
Klacht indienen bij de Consumentenbond, of eerst in de winkel dreigen dat je deze stap zal zetten.
Of ermee dreigen dat je een aangetekend schrijven naar de hoofdzetel zal versturen over een klacht in verband met klantvriendelijkheid.
Wordt tegenwoordig heel serieus genomen hoor wanneer klanten niet of slecht behandeld werden door verkopend personeel.

Zij zijn verplicht jou te helpen, ook al kom jij met een baard tot op de grond een nachtkleedje kopen.. :wink:
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
vanessa_ve
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: ma dec 16, 2013 21:56

Re: Hunkemoller

Bericht door vanessa_ve »

Ik woon in België en ga voor mijn bh-setjes altijd langs bij hunkemoller. Voorlopig nog niet en-femme.

Prima kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Zeker met de korting van je klantenkaart.

Ze helpen je er goed verder. Passen is geen probleem, al had ik daar ook schrik voor in het begin. Ik neem zelfs de protheses mee. Geen probleem.

Greetz,
Vanessa
veronique02
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo nov 25, 2012 17:52
Locatie: vielsalm belgische ardennen

Re: Hunkemoller

Bericht door veronique02 »

Hoi ,
Ik had reeds enkele jaren geleden voor mezelf enkele setjes gekocht ,telkens als man en werd steeds goed geholpen.
de qualiteit vind ik ook goed en die gaan relatief lang mee zonder naaiwerk die loskomt .
soms kocht ik er ook voor mijn echtgenote en die was ook tevreden

Veronique
Gebruikersavatar
reginne
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: zo sep 04, 2016 14:32

Re: Hunkemoller

Bericht door reginne »

De service is er prima. Als man en "en femme" met borstprothese en bh, jarretelles en naadkousen en micro string ga ik er shoppen.
Ik bestel zowel online of in de winkel waar ik het pas. De verkoopster helpt me steeds in het hokje alsof ik een dame zou zijn. Zijn er nog klanten dan zorgt ze dat alles netjes verloopt. Ik neem foto's in het hokje en de verkoopster buiten het pashokje. Super!
Gebruikersavatar
rita100
ff weer wat posten
Berichten: 69
Lid geworden op: ma mar 15, 2021 9:48
Locatie: eindhoven

Re: Hunkemoller

Bericht door rita100 »

welke hunkemuller. ik woon in eindhoven en hethangt van de dames af . denk ik

liefs Rita
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 106
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Hunkemoller

Bericht door tonia »

Bij Hunkemöller Hoogezand word je vriendelijk en zeer deskundig geholpen, ook al kom je voor jezelf, in mannenkleding, iets kopen. Verkoopster is hulpvaardig bij het adviseren van de lingerie die je wilt kopen.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
Plaats reactie