Wat is het nut?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Wat is het nut?

Bericht door tonia »

Hallo iedereen,

soms vraag ik mij af wat het nut is om deze site nog te bezoeken, of hier berichten achter te laten als er niemand op reageert, terwijl er zoals nu voldoende bezoekers aanwezig zijn, meer dan 100. En als er dan al reacties of nieuwe berichten achter gelaten worden, zijn de personen die dit doen vaak op twee handen te tellen.

Het is voor mij onbegrijpelijk waarom er meer dan 6000 personen geregistreerd zijn, en er maar een handjevol geregistreerde bezoekers actief zijn op deze site. Zijn zij soms bang om hier iets over hun leven te vertellen waaruit iemand zou kunnen afleiden wie hij/zij is? Als dat het geval is, denk ik dat je je onnodig zorgen maakt, daar iedereen hier met hetzelfde doel is; antwoorden vinden op vragen waar zij zelf mee zitten.

En als je je zorgen maakt over je privacy, ik denk niet dat de beheerders van deze site de gegevens die jij hebt verstrekt op straat zullen gooien, anders zou deze site het geen 25 jaar hebben volgehouden. Dus kom op, laat wat van je horen!

Groetjes, Tony.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
Evelien#
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: za mar 23, 2024 11:53
Locatie: West Limburg België

Re: Wat is het nut?

Bericht door Evelien# »

Hé Tonia
Je hebt een punt, ik zelf heb Lang getwijfeld of me te registreren.
Ondertussen voel ik me meer en meer CD door op het forum mee te communiceren.
Ikheb er zelfs al een toffe vriendin aan overgehouden we zijn sinds kort ook wat privé berichten met elkaar aan het sturen over dames dingetjes waardoor mijn vrouwelijk gevoel nog meer naar boven komt.

Dus dames laat wat meer van je horen .

Groetjes Evelien
Gebruikersavatar
Gerdi
dagelijks aanwezig
Berichten: 84
Lid geworden op: ma okt 09, 2023 16:18

Re: Wat is het nut?

Bericht door Gerdi »

Misschien zijn er dames die in andere fases van hun leven zitten en het nog geheim moeten houden.
De angst voor ontdekking kan erg sterk zijn.
Maar als wij blijven berichten, dan merken ze vanzelf dat het gezellig is, zo met zijn allen onder elkaar, zonder schaamte of schuldgevoelens.
Hier mogen we helemaal onszelf zijn.
Groetjes Roos.
Roos, daar ben je, eindelijk.
Lang heb je moeten wachten.
En toch was je er steeds
In mijn verborgen gedachten.
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Wat is het nut?

Bericht door tonia »

Gerdi schreef: wo mei 01, 2024 6:06 Misschien zijn er dames die in andere fases van hun leven zitten en het nog geheim moeten houden.
De angst voor ontdekking kan erg sterk zijn.
Maar als wij blijven berichten, dan merken ze vanzelf dat het gezellig is, zo met zijn allen onder elkaar, zonder schaamte of schuldgevoelens.
Hier mogen we helemaal onszelf zijn.
Groetjes Roos.
Hallo Roos,

de titel van deze draad is eigenlijk een dubbele vraag: 1) Wat is het nut om nog actief deel te nemen aan deze site, als er niet of nauwelijks respons komt op jouw inbreng? 2)Wat is het nut om je te registreren op deze site, als je niet actief wenst deel te nemen aan de inhoud van de site?

Als je de ledenlijst bekijkt, blijkt dat er veel geregistreerde leden zijn die nooit of te nimmer ooit ook maar 1 bericht hebben achtergelaten, alhoewel zij soms al meer dan 20 jaar geregistreerd zijn. Met uitzondering van de rubriek Hallo allemaal zijn alle rubrieken vrij toegankelijk, en om de berichten in de overige rubrieken te kunnen lezen hoef je niet geregistreerd te zijn, waardoor je gewaarborgd bent van totale anonimiteit.

Het is voor mij dan ook onvoorstelbaar dat er zoveel geregistreerde personen aanwezig zijn op de site, terwijl er slechts een paar van hen (soms nog niet eens 5%) actief deelneemt aan de onderwerpen. Dus mijn vraag blijft: Wat is het nut?

Groetjes, Tony.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
Gebruikersavatar
rita100
ff weer wat posten
Berichten: 69
Lid geworden op: ma mar 15, 2021 9:48
Locatie: eindhoven

Re: Wat is het nut?

Bericht door rita100 »

ik ben nog niet uit de kast en vindt het prettig om hier een plek te hebben.

Rita
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Wat is het nut?

Bericht door tonia »

Beste Rita,

het doet mij plezier om te zien dat jij, ondanks dat je nog niet uit de kast bent, actief deelneemt aan deze website. Uit jouw gegevens blijkt dat je je in 2021 geregistreerd hebt op deze site, en sindsdien meer dan 60 berichten hier hebt achtergelaten. Zo zie je maar dat er toch nog personen zijn die, al zitten ze nog in de kast, hier een plek hebben gevonden waar ze met gelijkgestemden van gedachte kunnen wisselen, en dit fijn vinden.

Groetjes, Tony. :D
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
Evelien#
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: za mar 23, 2024 11:53
Locatie: West Limburg België

Re: Wat is het nut?

Bericht door Evelien# »

Inderdaad lieve dames ... ook ik zit al heel wat jaren in de kast ... en zoals ik eerder al zei , is het forum er om tot een beetje uit de kast te treden zonder dat je er echt moet uitkomen.
Hopelijk maak dit onderwerp iedereen los.

Groetjes Evelien
Gebruikersavatar
Marina_ae
dagelijks aanwezig
Berichten: 116
Lid geworden op: zo aug 03, 2008 11:20
Locatie: Achterhoek

Re: Wat is het nut?

Bericht door Marina_ae »

Nut? Weinig.
Maar fijn om gelijkgestemden online te treffen, tips te vinden en te geven, ervaringen uit te wisselen...enzovoort..
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Wat is het nut?

Bericht door tonia »

Marina_ae schreef: za mei 04, 2024 11:33 Nut? Weinig.
Maar fijn om gelijkgestemden online te treffen, tips te vinden en te geven, ervaringen uit te wisselen...enzovoort..
Hallo Marina,

toen ik mij registreerde op deze site deed ik dat om dezelfde redenen, maar het is vreemd dat in de bijna zeven maanden dat ik hier nu actief ben, er slechts sporadisch oudgedienden zijn die berichten posten of reageren op berichten. En dat terwijl wij, als nieuwkomers, behoefte hebben aan informatie die zij wellicht kunnen verstrekken. Informatie zoals; Wat is de beste manier om uit de kast te komen? Waar kun je (zelfs in je mannelijke gedaante) gewoon dameskleding kopen zonder dat je op een vreemde manier wordt aangekeken, of behandelt? Hoe om te gaan met kritiek over je kleedgedrag?

Deze site is er, denk ik, toch ook voor relatieve nieuwkomers op dit gebied om te kunnen putten uit de ervaringen van de al langer met deze materie bekend zijnde personen. Waarom zie ik dan dat dat er in de afgelopen maanden veelal gepost en gereageerd wordt door nieuwkomers op deze site?

Groetjes, Tony.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
Gebruikersavatar
rita100
ff weer wat posten
Berichten: 69
Lid geworden op: ma mar 15, 2021 9:48
Locatie: eindhoven

Re: Wat is het nut?

Bericht door rita100 »

Dag Tonia,
ik was net op de markt en heb daar gewoon bij een stalletje een dames jurk gekocht . geen probleem.

liefs Rita
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Wat is het nut?

Bericht door tonia »

Hallo Rita,

ik ga met enige regelmaat naar de brinkmarkt (rommelmarkt/vlooienmarkt) in Annen, Drenthe, waar ze ook nieuwe spullen verkopen, onder andere dameskleding. Hier kan ik dan naar hartenlust shoppen zonder dat er vreemd wordt opgekeken over wat ik koop. Het enige nadeel is dat je de kleren niet kunt ruilen of terugbrengen voor je geld. Maar door de prijs waarvoor de kleren worden aangeboden, vindt ik het niet erg als blijkt dat sommige kleren mij te klein zijn, en dus in de kledingbak van het Leger Des Heils belanden.

Groetjes, Tony.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Wat is het nut?

Bericht door tonia »

tonia schreef: di apr 30, 2024 21:09 Het is voor mij onbegrijpelijk waarom er meer dan 6000 personen geregistreerd zijn, en er maar een handjevol geregistreerde bezoekers actief zijn op deze site.
Correctie: moest zijn; meer dan 3000 personen geregistreerd zijn.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
kelsey
dagelijks aanwezig
Berichten: 115
Lid geworden op: zo dec 17, 2017 23:59

Re: Wat is het nut?

Bericht door kelsey »

Hallo Marina,.... de eerste alinea is gekopieerd....

toen ik mij registreerde op deze site deed ik dat om dezelfde redenen, maar het is vreemd dat in de bijna zeven maanden dat ik hier nu actief ben, er slechts sporadisch oudgedienden zijn die berichten posten of reageren op berichten. En dat terwijl wij, als nieuwkomers, behoefte hebben aan informatie die zij wellicht kunnen verstrekken. Informatie zoals; Wat is de beste manier om uit de kast te komen? Waar kun je (zelfs in je mannelijke gedaante) gewoon dameskleding kopen zonder dat je op een vreemde manier wordt aangekeken, of behandelt? Hoe om te gaan met kritiek over je kleedgedrag?

Hallo Tony Marina en alle andere...nieuwe dames.

Waarschijnlijk vinden jullie mij zo'n wat meer ervaren T... iig ben ik hier al ruim 30 jaar mee bezig.... in het begin natuurlijk de oude panty's van mijn moeder...uiteindelijk op mijn zelf gaan wonen en daar ontdekte ik de kleding bak daar heb ik zoooo veel uit gehaald.
Soms geen geluk, kinderkleren, herenkleding, kleding... die ik als campeertent kon gebruiken...
Maar ook vaak maat 38 en 40 SUPER!!!!
tegenwoordig hebben we Vinted. Geweldig helemaal anoniem. Al verschillende dingen gescoord.
Maar de H en M (Dat doe ik ook pas de laatste jaren)
Of met mijn silicone borsten in een tas naar de Hunkemohler
om een goed passende bh uit te zoeken... tip stap niet op het jongste meisje af maar een middelbare leeftijd . Die hebben alles al wel meegemaakt.
Vorig jaar hier in het dorp een lingerie zaak in gestapt en wat uitgezocht.... wel voor mijn vrouw.
En de eerste vraag was is het voor u zelf......uhh deze keer niet.
Als je bang bent voor moeilijk momenten. Kijk naar een rustig moment zo'n speciaal zaak hebben ook hier ervaring in.

Doe er je voordeel mee.
Succes Kelsey
BE_VAN DE ZEE
ff weer wat posten
Berichten: 69
Lid geworden op: di feb 15, 2005 16:41
Locatie: Oostkamp
Contacteer:

Re: Wat is het nut?

Bericht door BE_VAN DE ZEE »

Goedemorgen allemaal..
Tonia, ik reageer op uw bericht van 13 mei 2024,
dat 3000 geregistreerden zouden zijn.
Die zijn ooit wel es geregistreerd geweest.
Of een deel ervan, maar om diverse reden niet meer aanwezig, of gewoon de nieuwsgierigheid geweest.
Voor een goede reden, zou in princiepe iedereen die hier geregistreerd is een mailtje toegestuurd krijgen,
antwoorden ze er niet op, na een maandje, dan komen ze op een lijst, met niet meer "actief"????
De mail zou van de organisatie van travestie.org zelf verstuurd worden.
Een heleboel werk voor hen, maar waar je wel duidelijkheid in schept.
Dan kun je al heel wat schiften.
Ik denk dat na een maand wel zou zien, wat er van die"3000" overblijft.
iemand die geregistreerd wil blijven, ondanks hij er niet veel meer op de site komt,
blijft zo in de hoofdtabel van de geregistreerden.
Hopelijk heb je er wat aan "Tonia"
Groetjes van Bé Van De Zee" doei
De wereld draait door,hopelijk vind ik in de toekomst,een levensgezellin
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Wat is het nut?

Bericht door tonia »

Beste Kelsey en Be,

wat fijn om te zien dat jullie actief zijn op deze site.

Beste Kelsey,

ik moet hier even iets rechtzetten, toen ik het had over nieuwkomers, bedoelde ik niet specifiek nieuwkomers op het gebied van travestie, maar ook personen zoals ik die relatief nieuw zijn op deze site.

Bij mijn eerste ervaring met het dragen van dameskleding, nu bijna 50 jaar geleden, merkte ik dat dit mij beviel. Omdat ik dit gevoel voor mezelf niet durfde toe te staan, en door diverse omstandigheden, heb ik hier dan ook niets mee gedaan totdat ik midden 30 was. Vanaf dat moment heb ik geëxperimenteerd met het dragen van dameskleding. Meerdere malen heb ik afstand gedaan van deze kleren, omdat ik dacht dat ik fout bezig was of dat ik een afwijking had, en dat ik, als ik afstand deed van deze dameskleding en de drang om ze te dragen, hier wel overheen zou groeien. Maar ik kwam erachter dat dit niet hielp.

Toen ik zo'n 10 jaar geleden op het internet research ging doen naar travestie, kwam ik tot de ontdekking dat ik helemaal geen afwijking had of fout bezig was, maar dat er veel meer mannen zijn die het prettig vinden zich te hullen in dameskleding. Sindsdien ben ik begonnen aan een nieuwe damesgarderobe en bestaat deze nu uit ongeveer 90% van mijn gehele garderobe. Daar ik niet meer met dit 'geheim' wilde leven het ik het aan mijn vrienden en familie verteld, dit nieuws werd door hen met wisselende reacties ontvangen. Maar zelfs negatieve reacties van hun kant hebben mij er niet toe kunnen brengen mijn huidige levenswijze op te geven, dit is gewoon een onderdeel van mijn persoonlijkheid. En wanneer mensen mij niet accepteren zoals ik ben en denk, is er voor hun geen plaats in mijn leven.

Beste Be,

indien het waar is wat jij schrijft dat er bij het ledenbestand personen zijn die als geregistreerd te boek staan, maar in werkelijkheid niet meer aanwezig zij, vindt ik het een heel goed idee van jou om naar deze leden een e-mail te sturen (natuurlijk door de organisatie van deze site). Het zou dan moeten gaan om de personen die zes maanden, of langer, niet actief een bijdrage aan de inhoud van de site hebben deelgenomen. Net als jij denk ik dat wij dan een beter beeld zullen krijgen van het ware ledenbestand.

Groetjes, Tony.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
Plaats reactie