19 juli a.s. grote T*-girl picknick op Zilverstrand ALMERE

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

19 juli a.s. grote T*-girl picknick op Zilverstrand ALMERE

Bericht door Zohra »

* * * A.s. Zaterdag op het strand van Nulde, oftewel 'Het Zilverstrand'een grote gezellige T*-girl picknick... * * *


Geachte leden,

In samenwerking met de volgende clubs: 'Khadija's Transgender Kontaktclub, TV-lady Jessica's Club, Prescilla's T*-girl palace en'last but not least 'Wilma's T*-girldating' hebben wij a.s. zaterdag een gezellige T*-girl meeting op het Zilverstrand, ook wel 'Het strand van Nulde' genoemd. De bedoeling is om via deze weg een gezellige meeting te creeren tussen de T*-girl leden van onze club en de eventuele mannelijke liefhebbers of aanbidders. Het belooft schitterend weer te worden en wij willen deze gelegenheid dus ter baat nemen om een gezellige T*-girl picknick te gaan houden.

Voor degenen die zin hebben om ook te komen, raden we aan zelf te zorgen voor drankjes en eventueel hapjes, daar wij namelijk geen idee hebben hoeveel mensen er zullen of willen komen en wij dit niet allemaal uit eigen zak kunnen betalen natuurlijk. Niettemin hopen wij dat er veel bezoek(st) ers zullen komen.

Voor de mensen die het nog niet weten, het 'Zilverstrand'staat bekend om zijn 'cruising' en sexactiviteiten. Er is en naaktstrand en voor degenen die zich 'even willen terugtrekken' met iemand die ze hebben ontmoet aldaar, kunnen we vertellen dat er bosjes genoeg zijn

Je kunt daar gewoon als T*-girl rondlopen, vanaf de parkeerplaats, er is niemand die je lastigvalt. Eventueel kun je je ook ter plekke opmaken als je je daar gemakkelijker bij voelt natuurlijk.

Als het gezellig druk wordt, maken we een groot kampvuur en maken we er met zijn allen een gezellige dag , c.q. avond van. Het Zilverstrand is centraal gelegen in Nederland, het ligt in de buurt van Almere, op een steenworp afstand ervan. Als je het niet kunt vinden, kun je de weg vragen aan mensen daar in de buurt, iedereen weet het wel te vinden...

Waar zitten wij?:

Als je vanaf de parkeerplaats doorloopt voorbij de patattent en voorbij het naaktstrand en de toiletten, zitten wij ergens achteraan tussen de bomen bijna bij het water achteraan helemaal aan het einde van het reacreatiegebied. We zijn zelf met vier a vijf 'meiden', te weten: Naria, Prescilla, Wilma, Jessica, Merel en waarschijnlijk nog iemand. We hebben muziek aanstaan en er zal een kampvuur branden zodat wij makkelijk te vinden zullen zijn. We zullen 's morgensvroeg om 08:30 al aanwezig zijn. Tot ongeveer 22:00uur.

Wie wil, komt ook, verhoog met ons de feestvreugde, laat jezelf zien als Beachbabe. Hetyfeestje is ook bedoeld voor liefhebbers... maar een verzoekje: 'laat de meiden die niet willen, met rust, ok?'


Verder wensen wij iedereen een hele fijne zonnige week toe met veel plezier en verwelkomen wij de genen die a.s. zaterdag naar het Zilverstrand in Almere toekomen. Het is lekekr centraal gelegen, dus het moet voor de meeste mensen wel te doen zijn...

Groetjes en liefs,

Naria, Prescilla, Jessica, Wilma en Merel-TV
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Gevaar!!! gevaar!!!!!

Bericht door Joanne »

Hoi Wilma

Kijken jullie wel uit? Ik zag vanochtend in de krant staan dat er verscherpte controles zijn daar op het beruchten zilverstrand. Verboden zijn volgens de algemene politie verordening :o : Openbare sexuele handelingen en kampvuren. De boete voor openbare sexuele handelingen bedraagt een slechts een schamele €250,- of drie maanden celstraf hehehe. Daar kan je een aardige Dior make up set van kopen :wink: :D Wel heerlijk dat hete weer. Vandaag voor het eerst van mijn leven op straat in een dijkorte rok met zwart topje gelopen en moet zeggen dat de uitwerking erg fijn was. Verkeersopstoppingen, mannen met verrekte nekspieren, jaloerse vrouwenblikken en oververhitte jongens gefluit. Mmm ik snap niet waarom sommige biovrouwen dit een probleem vinden. I just love it hihihihi.........
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Hoi Joanne,

Ja meid, we kijken ZEKER wel uit hoor, hihi. het is niet mijn bedoeling iedereen aan te zetten tot het verrichte van sexuele daden, enkel wil ik mensen erop attenderen dat dergelijke dingen daar gebeuren, zodat ze niet voor verrassingen komen te staan,. Is het ook verboden tenten op te zetten en die eventueel als darkroom te laten fungeren? HAHAHAHAAHA. Ok, en wat de kampvuren betreft, die laten we dan maar achterwege....

Wat een avontuur, in dijkorte rok over straat, nou ik loop ook geregeld in mijn jarretelles, met hotpants en aan de jarretels bevestigd wat losse 'benen', die fungeren als een soort voetloze panty met jarretels. Maar dat doe ik dan alleen 's avonds hihi, overdag loop ik wat kuiser.

By the way, 19 sept. a.s. heb ik mijn intake-gesprek bij het Genderteam in Amsterdam, ik ben best zenuwachtig, pfff want nu is het proces eindelijk in werking gesteld. Ik ga ervoor om TOTAAL WILMA te worden... ik ben echter nog wel bang voor de uitwerking en bijwerkingen van de hormonen en vooral de androcur, maar ja ik laat me goed voorlichten hoor. In ieder geval ben ik blij eindelijk de beslissing genomen te hebben, tenslotte wordt ik einde van deze maand 32 jaar, een kritieke leeftijd vindt ikzelf... want wil ik nog een leuke toekomst hebben als vrouw, dan moet ik NU echt wat gaan ondernemen...

En wat die verkeersopstoppingen betreft, ik heb er ook geregeld last van, als ik in mijn blote dijbenen de straat overga bedekt met jarretels hahaha... geweldig, van mij mag de hele wereld me naturen, ik GENIET!!!!

Liefs,

Het Trafje van Nulde :wink:
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
simone_v
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: zo sep 08, 2002 0:12
Locatie: zeg maar de IJmond

Maar

Bericht door simone_v »

Maar vertel eens, hoe is het geweest? Was het druk, waren er veel neutrale belangstellenden, was het gezellig? Gaat iets dergelijks nogmaals georganiseerd worden, of blijft het een eenmalig evenement?

Ik had helaas al andere afspraken voor die dag, die niet verzet konden worden, anders was ik zelf komen kijken.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Nu je het zegt, een verslag ben ik nog vergeten te plaatsen, hihi...

Nou ok, hier begin ik dan maar. Laat ik maar beginnen te vertellen met dat het een enorm succes is geweest., dit niet vanwege de 'opkomst', maar eerder de gezelligheid en de vele leuke reacties die we kregen van mensen. 's Morgens om zes uur vertrokken wij hier vanuit Finsterwolde in Groningen waar we met een aantal mensen 'vakantie' houden in het huisje van een vriendin. We hadden een hele berg drank en eten meegenomen, partytenten, en nog veel meer. We moesten te vinden zijn aan onze partytent. Enfin, 's morgens rond een uur of half tien was er al de eerste belangstellende die afkwam op onze oproep die wij hadden gemaild aan alle leden van onze gezamenlijke HetNet Clubjes die over travestie gaan. Deze man verwachtte echter al wat ik vreesde: 'SEX'. Hij zei dat dat in de mailing stond dat hij seks zou krijgen, nou dan had hij toch even wat beter moeten lezen. Ik baal daar een beetje van van dat soort mannen die meteen maar verwachten dat alles wat met Tgirls te maken heeft om seks zou draaien, enfin, uiteindelijk werd het toch nog gezellig en dropen de eerste tgirls binnen. Echt enorm veel zijn er niet gekomen, ik denk vanwege de enorme hitte, want rond half tien zat de make-up die ik zorgvuldig had aangebracht halemaal onderaan mijn kin vanwege de transpiratie :wink: , niettemin zag ik er nog enigszins presentabel uit en konden we toch nog lachen m et zijn allen. De mensen die erop afkwamen vonden het een heel erg leuk idee dat we dit organiseerden en nu vanwege het succes zijn we van plan het nog vaker te gaan, doen, wie weet nog een keer deze zomer, maar dan op een andere lokatie. Ergens in de randstad ofzo. Maar buiten kijf staat dat we een aantal leuke mensen hebben leren kennen met wie we een gezellige band hopen op te bouwen en een langdurige vriendschap kunnen uitbouwen ???? Helaas kun je dit soort zaken niet heel erg lang vantevoren aankondigen, want je moet zeker weten dat het mooi weer wordt, dus weken vantevoren aankondigen is moeilijk in dit soort dingen. Maar we gaan het ZEKER vaker doen.

Liefs,

Wilma
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Tja Wilma, neem het de man eens kwalijk....

In je mailing staat toch duidelijk het volgende te lezen:
Voor de mensen die het nog niet weten, het 'Zilverstrand'staat bekend om zijn 'cruising' en sexactiviteiten. Er is en naaktstrand en voor degenen die zich 'even willen terugtrekken' met iemand die ze hebben ontmoet aldaar, kunnen we vertellen dat er bosjes genoeg zijn
Ik zie niet in hoe de beste man daar een partijtje patiencen achter zou kunnen zoeken ..

En evenmin begrijp ik niet dat jij daar vies van zou wezen.. als je deze teksten bezigt:
het is niet mijn bedoeling iedereen aan te zetten tot het verrichte van sexuele daden

waarmee je dus insinueert dat je niet IEDEREEN maar toch zeker een groot deel van de mensen wél daartoe zult aanzetten ..
Sorry, maar zo valt dat op te vatten, mijns inziens. De beste man kan dus niets worden verweten ..

Maar ik ben blij voor je dat het een groot succes is geweest..
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Hoi Wilma,

Het klinkt heel leuk en gezellig geweest. Ik hoop dat je doorgaat met zulke initiatieven en als het kan ben ik ook een keer bij!

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Nathalie schreef:Tja Wilma, neem het de man eens kwalijk....

In je mailing staat toch duidelijk het volgende te lezen:
Voor de mensen die het nog niet weten, het 'Zilverstrand'staat bekend om zijn 'cruising' en sexactiviteiten. Er is en naaktstrand en voor degenen die zich 'even willen terugtrekken' met iemand die ze hebben ontmoet aldaar, kunnen we vertellen dat er bosjes genoeg zijn
Ik zie niet in hoe de beste man daar een partijtje patiencen achter zou kunnen zoeken ..

En evenmin begrijp ik niet dat jij daar vies van zou wezen.. als je deze teksten bezigt:
het is niet mijn bedoeling iedereen aan te zetten tot het verrichte van sexuele daden

waarmee je dus insinueert dat je niet IEDEREEN maar toch zeker een groot deel van de mensen wél daartoe zult aanzetten ..
Sorry, maar zo valt dat op te vatten, mijns inziens. De beste man kan dus niets worden verweten ..

Maar ik ben blij voor je dat het een groot succes is geweest..
Beste Nathalie,
Ik denk dat je het IETS te letterlijk neemt. Ik zet helemaal NIEMAND aan tot het verrichten van seks. Als mensen een interpretatiefout maken, nou ja dan is dat hun fout/probleem. En het was helemaal niet om seks te doen. Ik geef toe er nie vies van te zijn, wie wel? maar dat was helemaal niet de opzet. Ik wilde enkel mensen WAARSCHUWEN DIE seks wilden bedrijven, daarmee insinueer ik niet dat ons feestje een seksfeestje zou worden, maar ik wilde bijvoorbaat mensen die aan seks wilden doen waarschuwen dat er fikse boetes op zouden staan wanneer zij betrapt zouden worden... omdat het Zilverstrand bekendstaat om het naturistische gehalte en naaktloperij en veel mensen daar in het openbaar seks hebben. Vandaar dat ik het zo stelde. Maar als het verkeerd is overgekomen dan spijt me dat. Dat was niet de minste intentie.

Liefs,

Wilma
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Lisa_met_een_S schreef:Hoi Wilma,

Het klinkt heel leuk en gezellig geweest. Ik hoop dat je doorgaat met zulke initiatieven en als het kan ben ik ook een keer bij!

Groetjes,
Lisa
Hallo Lisa,

Dankjewel voor je reactie meid, ik zou het enorm leuk vinden als je er een volgende keer ook bij zou zijn, wat in het vat zit verzuurt niet. Bovendien zijn wij met ons groepje van plan in de toekomst nog veel meer te gaan doen voor Tgirls in het algemeen, maar als de plannen van concreter gemaakt zijn, houd ik iedereen hier daarvan zo goed mogelijk op de hoogte.

Liefs,

Wilma
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
simone_v
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: zo sep 08, 2002 0:12
Locatie: zeg maar de IJmond

Bedankt

Bericht door simone_v »

Bedankt voor het verslag, en als ik de volgende keer wel in de gelegenheid ben kom ik zeker ook langs. Ik vind dit een prima initiatief, en dat mag zeker gezegd worden!
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Wilma, ik blijf erbij dat je tekst zo zou kunnen worden opgevat. En daarvoor hoef je niet eens gebruik te maken van een grenzeloze fantasie of vergezochte verbeeldingskracht.

En kennelijk was de daarop afgekomen heer in kwestie die mening ook toegedaan... Of hij was gewoon 'horny as hell' ... kan ook :) Ik heb wel eens horen fluisteren dat met name mannen vaak juist 'sochtends last hebben van moeilijk te remmen sexuele gevoelens .. Misschien moeten we het probleem daar zoeken ?

Je hebt overigens nog niet verteld hoe het is afgelopen met deze man in kwestie. Issie afgedropen ? heeft ie de hand aan zichzelf geslagen achter het huisje ? Hebben jullie 'm gezamelijk onder een koude douche vastgezet ? WAT ? :wink:
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Hoi Wilma en allemaal,

Ik was ook eventjes langs geweest om te kijken hoe het was.
HEt was echt heel erg gezellig en het was ook heel mooi weer geweest.
Ik had mijn bikini niet mee genomen maar als ik de volgende keer kom dan ga ik lekker zonnen in mijn bikini...
Wat betreft sex, Ik ben de bosjes niet in geweest... en volgens mij niemand anders....
MAar ik was er neit lang en ging voor donker weer weg.
Wilma, als je nog eens zo'n picknik organiseer dan kom ik weer en dan ga ik lekker in mijn bikini of badpak zonnen...

Groetjes,
Derya

Ps, Zou het dit weekend mooi weer worden?
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Gelukkig draag ik alleen zilver dus volgende keer ben ik van de partij, bosjes of geen bosjes.

Liefs
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Nathalie lieverd,

Uiteraard had ik zulk soort berichten van niemand behalve jij verwacht. :lol: :-?

Als je zoveel kritiek hebt op dit initiatief, :( waarom neem jij dan niet de moeite om de volgende keer ook van de partij te zijn 8) . En is het misschien geen idee als je zelf zoiets organiseert? 8)

Als ik het eerste bericht in deze posting lees dan is het enige wat over sex staat:
Voor de mensen die het nog niet weten, het 'Zilverstrand'staat bekend om zijn 'cruising' en sexactiviteiten. Er is en naaktstrand en voor degenen die zich 'even willen terugtrekken' met iemand die ze hebben ontmoet aldaar, kunnen we vertellen dat er bosjes genoeg zijn
Dat terugtrekken hoeft niet te betekenen dat men al gelijk uit de kleren gaat. Bovendien, het ging om een picknick aan het strand. Rest ging over ontmoeten en ontspannende activiteiten.

Wilma, leuk initiatief. Zeker voor herhaling vatbaar al kon ik wegens een verhuizing er niet bij zijn.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hoi Wilma,

Geweldig initiatief! Voor locaties in de randstad: kijk eens naar de strandjes van Amsterdam.
http://www.amsterdamplage.nl
http://www.blijburg.nl

Niet op hakken: teenslippers.

Isabelle
Get over it.
Plaats reactie