19 juli a.s. grote T*-girl picknick op Zilverstrand ALMERE

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Beste Joost,

Waar lees je dat ik KRITIEK heb ? Ik gaf slechts mijn visie waarom de man in kwestie zo reageerde als hij deed. Mede naar aanleiding van het 'baalgevoel' van Wilma.
Wilma schreef:Ik baal daar een beetje van van dat soort mannen die meteen maar verwachten dat alles wat met Tgirls te maken heeft om seks zou draaien
Sterker nog, als je goed had gelezen ipv een premature en gekleurde conclusie te trekken, dan was deze zin, in voorafgaande berichtgeving, je vast ook wel opgevallen:
Nathalie schreef:Maar ik ben blij voor je dat het een groot succes is geweest..
Dus laat Wilma haar eigen boontjes maar even doppen de volgende keer, Joost. Dat kan ze prima. En bespaar me in het vervolg je insinuaties tenzij gerechtvaardigd.
En nee: ik heb geen enkele behoefte om iets dergelijks --op deze voorwaarden-- eveneens te organiseren. Ik doe dat anders. Een visagie-workshop bij Patricia Paay & Tom Sebastian bijvoorbeeld. (het wordt trouwens weer eens tijd voor een vervolg daarop, meiden..) Neemt niet weg dat ik het initiatief van anderen van harte toejuich, hoor. Geen enkel probleem mee.
Het spijt me, Joost :)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Plaats reactie