Site om foto' s te plaatsen en eventueel af te spreken

Algemeen

Moderator: Moderators

Evelien#
dagelijks aanwezig

Site om foto' s te plaatsen en eventueel af te spreken

Bericht door Evelien# »

Hallo lieve vriendinnen, ik ben al een tijdje via allerlij datingapps / sites aan het proberen om iemand te vinden, waar ik af en toe mezelf kan zijn.
Helaas draaien deze sites/ appstore allemaal om geld ( credits, hartjes enz..) daarbij komt ook nog eens dat er voor 85 procent fake profielen opzitten .
Kan iemand mij een goede site bezorgen ( ik bengel bereid om een 1malige jaar of maand kost te besteden

😘😘
Evelien
Lekker strak kontje :P
RoméeAdmin
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Re: Site om foto' s te plaatsen en eventueel af te spreken

Bericht door RoméeAdmin »

Wij hadden een site https://transgender-dating.nl die we gratis aanboden, maar omdat de leverancier een beveiligingslek had die zij niet wilden verhelpen hadden we besloten de stekker eruit te trekken om onze leden te beschermen.

Wij werkten met alleen maar echte profielen en geen fake bots etc.

Ik zal eens kijken of ik meer tijd erin kan steken om iets nieuws te maken. Want merk dat er toch veel vraag naar is zoals het leggen van contacten en plaatsen van foto’s. Echter wil ik dan wel dat het een nette site wordt en geen ordinaire. Voor het laatste moet men maar terecht bij betaalde “doelgroep” sites, waar er al genoeg van zijn.
Evelien#
dagelijks aanwezig

Bericht door Evelien# »

Ja inderdaad , er zijn heel wat ranzige sites.
Alvast bedankt dat je de moeite wil doen om iets nieuws op poten te zetten .

Groetjes Evelien
crisscross
dagelijks aanwezig

Bericht door crisscross »

Het lijkt mij ongelofelijk moeilijk om dit veilig en tevens makkelijk te maken voor iedereen.
Er kan zoveel met privé gegevens mis gaan en misbruik ligt zo op de loer.
RoméeAdmin
Contacteer:

Dat is ook de reden waarom we gestopt waren met het vorige project. We hadden een lek gevonden in hun software maar zij weigerden om deze lek op te dichten. Of wij moesten als eindgebruiker de enorme kosten dragen terwijl de fout bij de ontwikkelaar lag. Daarop hadden we besloten om de stekker eruit te trekken omdat wij onze leden niet wilden blootstellen aan de mogelijke gevolgen daarvan. Tot op de dag van vandaag wordt dit pakket aangeboden met nog steeds de lek erin. Het is te gek voor woorden!
Sponstanietje
ff weer wat posten

Bericht door Sponstanietje »

Hai Evelien - Ik zit er hetzelfde in.

Heb wat apps/sites gechecked en liep tegen dezelfde problemen aan.
Ik zit ook niet te wachten op chasers/griezels.
Andersom heb ik ook geen zin om in mensen in de DMs te hangen en zelf die griezel te zijn.
Ik vind wederzijds respect belangrijk.

Wbt delen van fotos enzo, er zijn zat discord servers waarop dat kan. Natuurlijk zijn er wel veel ranzige discords in de crossdressing/trans hoek, maar ook een paar SFW waar je wel gewoon over normale zaken kan praten zoals hier ook kan.
Je moet daar alleen niet van verwachten dat die uitmonden tot persoonlijk contact. Gewoon lekker ouwehoeren en verhalen horen van andere 'lotgenoten' ;)

Heb ook gehoord van mensen die op de crossdressing reddit pics plaatsen, maar dan krijg je al snel chasers achter je aan - niet aan te raden lijkt mij :)
laura.sparkle
dagelijks aanwezig

Bericht door laura.sparkle »

Hoi allemaal,

Allereerst: vrijheid blijheid en waardering voor Romée ! Met deze post wil ik graag voor het totaalbeeld en de goede discussie vertellen hoe ik er in zit.

Aan foto's heb ik geen behoefte. Ik weet wel hoe een travestiet er uit ziet, haha. Sorry girls, no offence. Ook als deze foto's niet ranzig zijn, hoef ik ze niet te zien. Ook aan daten heb ik geen behoefte. Mocht ik met iemand willen afspreken, dan stuur ik wel een DM, dat kan nu al.

Wat ik fijn vind aan dit forum is dat we met elkaar kunnen praten over van alles en nogwat: ons gevoel, onze identiteit, praktische zaken, kledingtips, enzovoort. Dus mijn doel is helemaal bereikt.

Mocht ik tussen de dingen die ik nu fijn vind op dit forum allerlei foto's en verzoeken voor een date treffen dan denk ik zelfs dat ik een stuk minder of zelfs helemaal niet meer op dit forum verschijn.

Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
RoméeAdmin
Contacteer:

Hoi Laura,

Bedankt voor de aanvulling en zo sta ik er ook in.
Dit is een forum en blijft ook een forum zonder extra poespas.

Maar ik wil best tegemoet komen aan vragen die gesteld worden en een site er naast opzetten (waar men elkaar digitaal kan ontmoeten). Maar het wordt dan een community met normale foto’s en niet wederom sexueel getinte foto’s. Daar zijn al genoeg sites van aanwezig. Zowel gratis als betaalde!
laura.sparkle
dagelijks aanwezig

Bericht door laura.sparkle »

Hoi Romée,

Dankjewel voor jouw reactie en toelichting.

Een aparte site lijkt mij helemaal prima. Tenslotte is er vraag naar.

Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
Evelien#
dagelijks aanwezig

Bericht door Evelien# »

Sponstanietje schreef: wo aug 20, 2025 1:42 Hai Evelien - Ik zit er hetzelfde in.

Heb wat apps/sites gechecked en liep tegen dezelfde problemen aan.
Ik zit ook niet te wachten op chasers/griezels.
Andersom heb ik ook geen zin om in mensen in de DMs te hangen en zelf die griezel te zijn.
Ik vind wederzijds respect belangrijk.

Wbt delen van fotos enzo, er zijn zat discord servers waarop dat kan. Natuurlijk zijn er wel veel ranzige discords in de crossdressing/trans hoek, maar ook een paar SFW waar je wel gewoon over normale zaken kan praten zoals hier ook kan.
Je moet daar alleen niet van verwachten dat die uitmonden tot persoonlijk contact. Gewoon lekker ouwehoeren en verhalen horen van andere 'lotgenoten' ;)

Heb ook gehoord van mensen die op de crossdressing reddit pics plaatsen, maar dan krijg je al snel chasers achter je aan - niet aan te raden lijkt mij :)
Hey Sponstanietje,
Leuk dat je even reageerde, dus jij hebt het ook geprobeerd met de reguliere app's ...
Helaas is dit enkel een verdienmodel 🤷‍♀️.
Ik vraag me wel af hoe anderen dat dan doen die uiteindelijk wel iemand vinden via deze mannier ?
Maar goed , ik ga er in elk geval geen geld in steken om eindeloos berichten te sturen via deze app's
Groetjes
Evelien
Evelien#
dagelijks aanwezig

Bericht door Evelien# »

laura.sparkle schreef: wo aug 20, 2025 15:36 Hoi allemaal,

Allereerst: vrijheid blijheid en waardering voor Romée ! Met deze post wil ik graag voor het totaalbeeld en de goede discussie vertellen hoe ik er in zit.

Aan foto's heb ik geen behoefte. Ik weet wel hoe een travestiet er uit ziet, haha. Sorry girls, no offence. Ook als deze foto's niet ranzig zijn, hoef ik ze niet te zien. Ook aan daten heb ik geen behoefte. Mocht ik met iemand willen afspreken, dan stuur ik wel een DM, dat kan nu al.

Wat ik fijn vind aan dit forum is dat we met elkaar kunnen praten over van alles en nogwat: ons gevoel, onze identiteit, praktische zaken, kledingtips, enzovoort. Dus mijn doel is helemaal bereikt.

Mocht ik tussen de dingen die ik nu fijn vind op dit forum allerlei foto's en verzoeken voor een date treffen dan denk ik zelfs dat ik een stuk minder of zelfs helemaal niet meer op dit forum verschijn.

Liefs, Laura.
Laura,
Je hebt wel gelijk , maar ik zoek iemand in een straal van 50 km met dezelfde levenswijze ( crossdres/ travestie) die me kan helpen om bij haar samen te komen en meteen helpen kleden .
Ik kan mijn spullen nergens kwijt gezien niemand weet van mijn dubbel leven.
Vandaar dat ik op zoek was naar een goede site.
Liefs
Evelien
Sponstanietje
ff weer wat posten

Bericht door Sponstanietje »

Evelien# schreef: do aug 21, 2025 16:28 Hey Sponstanietje,
Leuk dat je even reageerde, dus jij hebt het ook geprobeerd met de reguliere app's ...
Ik vraag me wel af hoe anderen dat dan doen die uiteindelijk wel iemand vinden via deze mannier ?
Maar goed , ik ga er in elk geval geen geld in steken om eindeloos berichten te sturen via deze app's
Groetjes
Evelien
Nee, ik ga daar ook geen geld tegenaan gooien - ook omdat het voor mijzelf niet een noodzaak is.

Re: waar het wel werkt; van wat ik heb gezien (even uitgaande van situaties waar er geen sprake is van hookups/sexdates):

Iemand heeft een gewone vriendschappelijke vriendin en is uit de kast gekomen en vriendin biedt hulp aan en helpt met makeup en mode en CD kan omkleden bij die vriendin.

Online meetups tussen crossdressers die bij elkaar in de buurt wonen. Of zoals je voor wat dan ook weleens online meetups hebt met je online kennissen/vrienden (zoiets heb ik zelf nooit gedaan).

Er zit bij ons hier een soort buurthuis/cultuur gebouw waarin ze drag (thema) avonden weleens organiseren naast andere LGBT gerelateerde activiteiten, maar de doelgroep is te jong en te creabea voor mij. Maar je kan zoeken wat er in jouw gemeente georganiseerd wordt.
Soortgelijk: Er zijn ook T(&T)-avonden (was tip van site/blog van biancaholland) - al dacht ik toen ik daarnaar verder zocht, dat crossdressers eigenlijk niet zo welkom zijn en het vooral voor de trans doelgroep is en die zijn volgens mij eigenlijk al helemaal niet bedoeld om aan een date te komen.

Verder zijn er mensen te vinden die tegen betaling crossdressing makeover services bieden, maar da's ook weer niet helemaal wat jij en ik zoeken.

Ik heb het er met mijn vrouw ook over gehad. Ik vind het heel apart dat het zo moeilijk is om te vinden wat ik zoek - waarbij ik mij afvraag: ik zal toch niet de enige zijn? Maar toch: we zijn een minderheid binnen een minderheids groep met ook nog eens een specifieke wens met ook nog eens een taboe.
RoméeAdmin
Contacteer:

De site die ik beoog op te zetten zal een soort community dingetje worden.
Je kan er je eigen normale profiel aanmaken.
Je kan aangeven waar je woont.
Je kan straks zelf media albums aanmaken met uitdrukkelijk normale foto’s waar ik streng op ga modereren om te voorkomen dat we een ordinaire dating site worden.
Je kan straks zelf normale berichten plaatsen waar anderen op kunnen reageren, ook deze zal streng gemodereerd worden.
Je kan mensen volgen en/of gevolgd worden.
Je kan privé berichten naar elkaar sturen.

En deze site zal gratis zijn, zoals ook de vorige transgender-dating site die we hadden was, zolang dat mogelijk is.
Eventueel als we een tijdje draaien zal er een kleine bijdrage gevraagd worden als de hosting kosten de pan uit gaan stijgen. Tenslotte ben ik niet Sinterklaas 😜, kan dit niet vanuit mijn eigen portemonnee blijven betalen.
En uiteraard zoals ook de vorige site, zullen dit echte profielen zijn, geen nepaccounts of bots die reageren etc.

En voor hen die het niets vinden, prima, je bent niet verplicht je aan te melden!
En voor hen die het allemaal spannender willen hebben, die kunnen terecht bij de al zo vele (betaalde) sites die er zijn.
Evelien#
dagelijks aanwezig

Bericht door Evelien# »

Sponstanietje schreef: do aug 21, 2025 23:34
Evelien# schreef: do aug 21, 2025 16:28 Hey Sponstanietje,
Groetjes
Evelien
Nee, ik ga daar ook geen geld tegenaan gooien - ook omdat het voor mijzelf niet een noodzaak is.

Re: waar het wel werkt; van wat ik heb gezien (even uitgaande van situaties waar er geen sprake is van hookups/sexdates):

Iemand heeft een gewone vriendschappelijke vriendin en is uit de kast gekomen en vriendin biedt hulp aan en helpt met makeup en mode en CD kan omkleden bij die vriendin.

Online meetups tussen crossdressers die bij elkaar in de buurt wonen. Of zoals je voor wat dan ook weleens online meetups hebt met je online kennissen/vrienden (zoiets heb ik zelf nooit gedaan).

Er zit bij ons hier een soort buurthuis/cultuur gebouw waarin ze drag (thema) avonden weleens organiseren naast andere LGBT gerelateerde activiteiten, maar de doelgroep is te jong en te creabea voor mij. Maar je kan zoeken wat er in jouw gemeente georganiseerd wordt.
Soortgelijk: Er zijn ook T(&T)-avonden (was tip van site/blog van biancaholland) - al dacht ik toen ik daarnaar verder zocht, dat crossdressers eigenlijk niet zo welkom zijn en het vooral voor de trans doelgroep is en die zijn volgens mij eigenlijk al helemaal niet bedoeld om aan een date te komen.

Verder zijn er mensen te vinden die tegen betaling crossdressing makeover services bieden, maar da's ook weer niet helemaal wat jij en ik zoeken.

Ik heb het er met mijn vrouw ook over gehad. Ik vind het heel apart dat het zo moeilijk is om te vinden wat ik zoek - waarbij ik mij afvraag: ik zal toch niet de enige zijn? Maar toch: we zijn een minderheid binnen een minderheids groep met ook nog eens een specifieke wens met ook nog eens een taboe.
Je hebt dat goed verwoord in het laatste deel van wat je schrijft , minderheid, specifiek en taboe 😏
Evelien#
dagelijks aanwezig

Bericht door Evelien# »

RoméeAdmin schreef: do aug 21, 2025 23:54 De site die ik beoog op te zetten zal een soort community dingetje worden.
Je kan er je eigen normale profiel aanmaken.
Je kan aangeven waar je woont.
Je kan straks zelf media albums aanmaken met uitdrukkelijk normale foto’s waar ik streng op ga modereren om te voorkomen dat we een ordinaire dating site worden.
Je kan straks zelf normale berichten plaatsen waar anderen op kunnen reageren, ook deze zal streng gemodereerd worden.
Je kan mensen volgen en/of gevolgd worden.
Je kan privé berichten naar elkaar sturen.

En deze site zal gratis zijn, zoals ook de vorige transgender-dating site die we hadden was, zolang dat mogelijk is.
Eventueel als we een tijdje draaien zal er een kleine bijdrage gevraagd worden als de hosting kosten de pan uit gaan stijgen. Tenslotte ben ik niet Sinterklaas 😜, kan dit niet vanuit mijn eigen portemonnee blijven betalen.
En uiteraard zoals ook de vorige site, zullen dit echte profielen zijn, geen nepaccounts of bots die reageren etc.

En voor hen die het niets vinden, prima, je bent niet verplicht je aan te melden!
En voor hen die het allemaal spannender willen hebben, die kunnen terecht bij de al zo vele (betaalde) sites die er zijn.
Ik kijk er naar uit 😃
Plaats reactie