Hoe hoog kun jij.
Moderator: Moderators
-
- Eredivisie
Re: Hoe hoog kun jij.
ik merk dat 6 cm voor echt het maximale is
Kan nog met 15/16 cm naaldhakken zeer goed op pad.... geen hele avonden maar kan er lekker op lopen....

Zijn er nog meer mannen die het leuk zouden vinden avondjes te organiseren met verkleedpartijtjes sexy jurkjes, leggings, make-up, higheels, pruiken.... helemaal compleet!
-
- Eredivisie
wordt voor mij echt te hoog alleen al omdat ik zelf al 195 ben
- cdjennifer
- dagelijks aanwezig
de hoogste die ik heb zijn ongeveer 12cm kan er goed op lopen .wil zeker nog eens hogere proberen 
-
- ff weer wat posten
Euh de hoogste die ik ik heb is een 20.3cm hak, maar platform is ook heel hoog 10.2cm. Denk dat het verschil tussen hak en voetbed vooral een hoop uitmaakt.
Heb ook weleens gelopen op hakloze schoenen (dwz: denk aan high heels maar dan denk je de hak weg) - gewoon om het geprobeerd te hebben, waarbij je je gewicht houdt op de voorkant van je voet (maar dat doe ik bijna altijd al) is daarmee veel makkelijker op op te staan/lopen dan het lijkt, al denk ik niet dat je dat super lang volhoudt die constante spanning
En als je niet oplet en toch je gewicht teveel naar je hiel brengt, dan wordt het schrikken 
Heb ook weleens gelopen op hakloze schoenen (dwz: denk aan high heels maar dan denk je de hak weg) - gewoon om het geprobeerd te hebben, waarbij je je gewicht houdt op de voorkant van je voet (maar dat doe ik bijna altijd al) is daarmee veel makkelijker op op te staan/lopen dan het lijkt, al denk ik niet dat je dat super lang volhoudt die constante spanning