House Of Tall - Apeldoorn

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Beoordeel deze winkel

Uitstekend
1
50%
Goed
1
50%
Matig
0
Geen stemmen
Slecht
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 2

AnneJ
is nieuw hier

House Of Tall - Apeldoorn

Bericht door AnneJ »

Naam: House of Tall
Adres: De Eglantier 142, 7329 DD Apeldoorn
Telefoonnr: +31 (0)55 3017723, +31 06 -5100 7800
Website: https://houseoftall.nl
Email: info@houseoftall.nl

groot assortiment kleding voor lange vrouwen (o.a. broeken in lengtematen 36", 38")
AnneJ
is nieuw hier

Re: House Of Tall - Apeldoorn

Bericht door AnneJ »

Vanwege mijn lengte is het nogal lastig om bepaalde kleding met de juiste lengte maat te vinden in de "normale" winkels.
Via een "lange mensen" zoektocht uiteindelijk House Of Tall gevonden met goede kleding voor lange vrouwen.

Zover ik heb begrepen werken ze samen met verschillende modemerken en laten ze dan extra lange lengte modellen maken.
Daardoor hoef je dus niet specifiek om mouw/beenlengte te letten omdat dat al goed geregeld is bij alle kleding

Ik werd uitstekend geholpen door de verkoopster, ze heeft me prima geholpen met uitzoeken en ik kon daar ook gewoon als man dingen passen.
(ik was onverwacht in de buurt ivm een andere afspraak en ben daar op de terugreis langsgereden)

Uiteindelijk een goede lange winterjas en een mooie blouse gekocht, waarbij ook de mouwlengte prima was.
Dat was toch wel een grote opluchting, dus ik ben zeker ook van plan om er weer eens heen te gaan (maar dan wel iets beter voorbereid).
Plaats reactie