ah, Oroblu, de vergeten god uit het 31e rijk voor christus, in de tijd van ApolagomasCiska Lacomte schreef:Dank je Paula.
Oroblu. Ciska.
Panty voor mannen
Moderator: Moderators
mina schreef:
verborgen sm gevoelens...ja...zin om mannen door elkaar te schudden
als vrouw dan
alleen maar omdat ze vaak de neiging hebben (gehad) te onderdrukken hoor....ps: voor je het weet ramt de politie je huis binnen als je zoiets schrijft op internet...dit was dus een grapje! controlfreaks
-zo ver gaat mijn haat niet, sowieso geen haat,maar de meesten zie ik idd niet bepaald zitten
ik grapte maar wat weg over sm, maar ook weer niet, want taboeonderwerp, 9 van de 10 transen zijn ook geinteresseerd in sm, zou er dan toch wat mis zijn met de bovenkamer?

"Ja maar vrouwen mogen slaan" quote Hirshi Ali
Mooie vrouw overigens.
Nee ik ben erg tegen geweld - werkelijk - wat jammer dat ik toch boos en verdrietig ben soms - gelukkig heb ik muziek om alles weer in kwijt te kunnen raken..."
-mwoah, ik heb sinds gisteren een nieuw keukenkastdeurtje nodig, ook geweld, maar zon deur voelt niet veel, mijn voet wel nu
hoewel:
"*** art, let's kill!" ~Lydia Lunch
ik denk dat ik als vrouw in een vorig leven heel erg nare ervaringen gehad heb met "mannen" en dat ik daarom in dit leven uit angst voor een mannenlichaam heb gekozen...?
-die begrijp ik niet, om jezelf nog meer te tormenteren?
Een orgasme als man voelt net als kokhalzen...
-ach ut geeft weer ff rust meer niet
de homoscene is achterlijk...
leve de moslima's
-mooie uitspraak maar wat bedoel je dermee?
dat was het.
ik kan weer even verder leven..
ff dan
totda je meet en greet, denk dat het forum daarna 3 weken stil is

Mina
verborgen sm gevoelens...ja...zin om mannen door elkaar te schudden
als vrouw dan
-zo ver gaat mijn haat niet, sowieso geen haat,maar de meesten zie ik idd niet bepaald zitten
ik grapte maar wat weg over sm, maar ook weer niet, want taboeonderwerp, 9 van de 10 transen zijn ook geinteresseerd in sm, zou er dan toch wat mis zijn met de bovenkamer?
"Ja maar vrouwen mogen slaan" quote Hirshi Ali
Mooie vrouw overigens.
Nee ik ben erg tegen geweld - werkelijk - wat jammer dat ik toch boos en verdrietig ben soms - gelukkig heb ik muziek om alles weer in kwijt te kunnen raken..."
-mwoah, ik heb sinds gisteren een nieuw keukenkastdeurtje nodig, ook geweld, maar zon deur voelt niet veel, mijn voet wel nu
hoewel:
"*** art, let's kill!" ~Lydia Lunch
ik denk dat ik als vrouw in een vorig leven heel erg nare ervaringen gehad heb met "mannen" en dat ik daarom in dit leven uit angst voor een mannenlichaam heb gekozen...?
-die begrijp ik niet, om jezelf nog meer te tormenteren?
Een orgasme als man voelt net als kokhalzen...
-ach ut geeft weer ff rust meer niet
de homoscene is achterlijk...
leve de moslima's
-mooie uitspraak maar wat bedoel je dermee?
dat was het.
ik kan weer even verder leven..
ff dan
totda je meet en greet, denk dat het forum daarna 3 weken stil is
Mina
-
matthijsse
- Eredivisie
Re: Panty voor mannen
ik draag alle dagen een panty
- cdjennifer
- dagelijks aanwezig
ik ook 247 kan er geen genoeg van krijgen
-
matthijsse
- Eredivisie
ik draag bijna nooit meer sokken want ik ga tegenwoordig ook gewoon werken met een panty
- cdjennifer
- dagelijks aanwezig
doe je dat zichtbaar of onder je broekmatthijsse schreef: ma feb 09, 2026 9:49 ik draag bijna nooit meer sokken want ik ga tegenwoordig ook gewoon werken met een panty
-
matthijsse
- Eredivisie
dat doe ik niet onder een broek , maar zichtbaar onder een rok en daar ga ik ook gewoon mee werken
ik heb ook elke dag een bh aan met siliconenborsten er in
dat zie je heel goed door mijn trui en er zegt echt nooit iemand iets
- cdjennifer
- dagelijks aanwezig
heb respect voor je dat je dat doet .ik kan het helaas niet vanwege mijn werkmatthijsse schreef: di feb 10, 2026 22:22 dat doe ik niet onder een broek , maar zichtbaar onder een rok en daar ga ik ook gewoon mee werken
- laura.sparkle
- ForumFan
Hoi Matthijsse,
Net als Jennifer vind ik het ook super dat je dit doet.
Hoewel ik mij in mijn vrije tijd probleemloos binnens- en buitenshuis begeef, durf ik het nog niet op het werk.
Respect!
Liefs, Laura.
Hoewel ik mij in mijn vrije tijd probleemloos binnens- en buitenshuis begeef, durf ik het nog niet op het werk.
Respect!
Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
- cdjennifer
- dagelijks aanwezig
ik heb ook niet echt het werk om dat tedoen ik werk in de metaal ben zelf lasserlaura.sparkle schreef: wo feb 11, 2026 14:03 Hoi Matthijsse,
Respect!
Liefs, Laura.
- laura.sparkle
- ForumFan
Hoi Jennifer,cdjennifer schreef: wo feb 11, 2026 18:56ik heb ook niet echt het werk om dat tedoen ik werk in de metaal ben zelf lasserlaura.sparkle schreef: wo feb 11, 2026 14:03 Hoi Matthijsse,
Respect!
Liefs, Laura.
Ik heb een beroep met veel klantcontact. Daarmee voel ik alsof ik ook een reden heb om het uit te stellen tot een geschikter moment.
Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
- DeboraW
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Hallo,
Ik was vrachtwagenchauffeur voor dat ik met pensioen ging, dat was een omgeving waar ik me niet kon kleden zoals ik wilde. Nu ik met pensioen ben draag ik elke dag vrouwenkleding. Tot nu toe geen negatieve ervaringen gehad.
Groetjes Debora.
Ik was vrachtwagenchauffeur voor dat ik met pensioen ging, dat was een omgeving waar ik me niet kon kleden zoals ik wilde. Nu ik met pensioen ben draag ik elke dag vrouwenkleding. Tot nu toe geen negatieve ervaringen gehad.
Groetjes Debora.
We dwalen een beetje af van het oorspronkelijke onderwerp.
-
matthijsse
- Eredivisie
ik heb ook niet echt een beroep wat er geschikt voor is , hier boven zag al iemand die lasser is ,
en ik ben timmerman , dus soms is een panty niet ideaal , en bij een lasser al helemaal niet
maar ik ben zzper dus ik kan mijn kleding keuze maken aan de hand van naar welke klant ik ga
en naar wat ik moet doen , maar tegenwoordig draag ik vaak rokken en pantys
klanten zeggen daar niets van , want die bestellen mij omdat ze mij nodig hebben .
en ik ben timmerman , dus soms is een panty niet ideaal , en bij een lasser al helemaal niet
maar ik ben zzper dus ik kan mijn kleding keuze maken aan de hand van naar welke klant ik ga
en naar wat ik moet doen , maar tegenwoordig draag ik vaak rokken en pantys
klanten zeggen daar niets van , want die bestellen mij omdat ze mij nodig hebben .