Werken aan mijn houding.
Moderator: Moderators
Werken aan mijn houding.
Ik train om een mooie houding te hebben, wat ik lastig vind is mijn heupen naar voren te houden dit staat mooier, iemand tips hoe ik dat kan trainen, ik ben op zich vrij soepel.
-
matthijsse
- Eredivisie
Re: Werken aan mijn houding.
ik denk dat je niet veel reacties krijgt want er gebeurt hier de laatste tijd bijzonder weinig
- Eric-a
- ff weer wat posten
Het zit voor een deel in de schouders, een "trotse" houding helpt hierbij = schouders naar achter dan kantelt je bekken makkelijker naarvoor.
- laura.sparkle
- ForumFan
Hoi Lidia,
Ik denk altijd aan die balletoefening.
Dat je jezelf rechtop trekt aan een denkbeeldig draadje in de kruin van je haar en je schouders lekker laat afhangen. Het is de bedoeling dat de rest van jouw lichaam dan ook vanzelf een goede houding aanneemt, zonder dat je er teveel moeite voor hoeft te doen.
Hahaha. Doe ik ook regelmatig.
Liefs, Laura.
Ik denk altijd aan die balletoefening.
Dat je jezelf rechtop trekt aan een denkbeeldig draadje in de kruin van je haar en je schouders lekker laat afhangen. Het is de bedoeling dat de rest van jouw lichaam dan ook vanzelf een goede houding aanneemt, zonder dat je er teveel moeite voor hoeft te doen.
Hahaha. Doe ik ook regelmatig.
Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
Dank jullie wel voor de reacties, leuk om eraan te gaan werken.
En zie hier krijg gewoon reactie hoor dus dat valt wel mee.matthijsse schreef: vr mar 13, 2026 11:07 ik denk dat je niet veel reacties krijgt want er gebeurt hier de laatste tijd bijzonder weinig