Nieuwe community website komt er aan ...

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
RoméeAdmin
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Nieuwe community website komt er aan ...

Bericht door RoméeAdmin »

Beste forumlezers,

Nadat we onze vorige dating site hebben verwijderd omdat de leverancier niet mee werkte aan beveiligingsupdates en een lek die we ontdekt hadden, ben ik bezig geweest om een nieuwe community website te bouwen na veel animo hiervoor en is de website bijna gereed.

De bedoeling van deze community website is om een plek voor jezelf te kunnen maken waarin je jezelf kunt presenteren aan andere leden voor het leggen van contacten, elkaar berichten te kunnen sturen, om advertenties te kunnen plaatsen wat je zoekt en om uitjes te kunnen plaatsen waarin je mede leden kunt vragen om mee te gaan, bijvoorbeeld een concertbezoek, cafébezoek, een LGBTQIA+ meeting, dagtrip ergens naar toe, een weekendje weg of een vakantie samen.

De nieuwe community website zal absoluut GEEN seksdating website worden waar je expliciet seksueel getinte foto's of teksten plaatst of waar je op zoek bent naar seksdates e.d. Daarvoor zijn er genoeg commerciële sites voor beschikbaar en kun je daar terecht en er zal hier streng op worden gemonitord.
Wat wel toegelaten wordt is dat je iemand zoekt om eens samen af te spreken om bij elkaar op bezoek te gaan o.i.d. of gelijkgestemden uit de omgeving zoekt.

Mijn vraag is het volgende. Als je een profiel van jezelf wilt invullen welke items zou je dan graag terug zien?
Voorbeelden:
- Wat zijn mijn hobbies.
- Mijn geaardheid.
- Wat zijn mijn favoriete boeken.
- Wat is mijn muziekkeuze
- Wat is mijn kleding style.
etc. etc.

Dan kan ik dit verwerken in de profiel gegevens.
Ik hoor graag van jullie.
AnneJ
is nieuw hier

Re: Nieuwe community website komt er aan ...

Bericht door AnneJ »

Geen idee of dit al overwogen wordt, maar bij deze mijn suggesties

- regio/provincie, ivm reistijden, exacte plaats hoeft niet direct wat mij betreft, maar een indicatie van hoever weg ongeveer zou wel fijn zijn denk ik

- leeftijdbracket is misschien handig (als je op zoek bent naar iemand van ongeveer dezelfde leeftijd)

- winkel/merk voorkeuren die goed bij je passen, zo weet ik voor mij inmiddels dat er verschillende “tall” merken zijn waar ik eerder succes mee heb dan “reguliere” merken. En ik weet ook bijvoorbeeld dat er in Duitsland een goede winkel is voor grotere schoenmaten waar ik goed geholpen ben. Dus dan zou je misschien kunnen zoeken op andere die ook vaker bij een bepaalde winkelketen gaan shoppen.

Ik neem aan de informatie in deze nieuwe community site afgeschermd wordt? (Niet publiekelijk toegankelijk/doorzoekbaar?)
Sponstanietje
ff weer wat posten

Bericht door Sponstanietje »

RoméeAdmin schreef: zo apr 19, 2026 14:59 Mijn vraag is het volgende. Als je een profiel van jezelf wilt invullen welke items zou je dan graag terug zien?
Voorbeelden:
- Wat zijn mijn hobbies.
- Mijn geaardheid.
- Wat zijn mijn favoriete boeken.
- Wat is mijn muziekkeuze
- Wat is mijn kleding style.
etc. etc.

Dan kan ik dit verwerken in de profiel gegevens.
Eerste waar ik aan denk (allemaal optionele velden trouwens):
pronouns // tekstveld of dropdown afhankelijk van of je die op meer plekken wilt gebruiken - persoonlijk zou ik het niet gebruiken
geaardheid // tekstveld of dropdown afhankelijk van of je die op meer plekken wilt gebruiken
regio/provincie (zoals Annej zegt)
leeftijdsbracket (zoals annej zegt)
Interesses // groter tekstveld zodat mensen zelf kunnen aangeven wat van toepassing is. Evt kan je prefilled waarde hierin als 'template' zetten die mensen zelf kunnen overschrijven

Introtekstje waarin je kort wat over jezelf kunt vertellen/aangeven.

Weet niet of je ook velden voor social links wilt (pinterest / insta / facebook) of het graag intern houdt.
Denk bij pinterest bijv aan dat ik mijn folder met kleding inspi kan delen. Maar, je kan natuurlijk in DMs dit soort dingen delen dus lijkt mij niet essentieel.

Voor fotos privacy settings: Denk dat je bepaalde fotos algemeen beschikbaar, andere fotos specifiek voor vrienden of zelfs expliciet gedeeld. Evt zo simpel als, dat je premade mapjes ervoor hebt staan

Zou ook sowieso voorstander zijn van privacy settings wbt profielgegevens, zoals Annej aangeeft. Ik hou mij op dit forum al een stuk meer voor mijzelf omdat veel publiek is.
RoméeAdmin
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door RoméeAdmin »

Alvast mijn hartelijke dank voor de informatieve feedback.
Niet alles wat aangegeven wordt kan mogelijk verwerkt worden in de nieuwe website omdat ik ook beperkt ben in wat het kan bieden waarin gebouwd wordt.

Een aantal puntjes kan ik al antwoord op geven.
- Men kan aangeven in welk land, provincie en plaats men woont
- Profielen en informatie zijn alleen te bekijken door mede leden en niet door bezoekers.
- Je kunt je geboortedatum opgeven waarna men kan zien hoe oud je bent.
- Men kan indien gewenst de bekende stats invoeren als lengte, gewicht, oogkleur, haarlengte, haarkleur, drinken, roken, opleiding, etc, of gewoon leeglaten.
- Men kan een echtheid zegel krijgen door het uploaden van een specifieke foto waarin ik kan zien dat de persoon is wie deze aangeeft in zijn/haar/hen profiel.
- Men kan eigen profiel afschermen.
- Men kan leden toevoegen als vriend en leden blokkeren.
- Men kan eigen foto’s afschermen voor alleen vrienden.
- Max foto’s stel ik in op 10, dan kan men een redelijk goed beeld krijgen van de profielhouder, rest dient men dan te delen via alternatieve kanalen.
- De website bied ik weer kosteloos aan zolang dat mogelijk is/blijft.

Overige velden in het profiel probeer ik zoveel mogelijk toe te voegen aan de hand van jullie waardevolle tips waarvoor mijn dank.

Enige beperking is de software en theme die ik er voor gebruik. Dus misschien dat bepaalde zaken niet uitvoerbaar zijn, neem het me dan niet kwalijk, ik doe mijn best om tegemoet te komen aan de wensen hier.

Daarnaast begint de website uiteraard met 0 profielen. Ik hou niet van fake profielen en bots om auto te reageren om maar leden te houden. Het wordt wederom net als de vorige website een eerlijke website.

Alle profielen, data etc. worden nimmer gedeeld met derde partijen, data wordt ook niet verkocht o.i.d. Geldt trouwens ook voor de Travestie.org/Transgender.nu website en het forum. Alles wat wij doen is belangeloos en zonder enige winstoogmerk.
Plaats reactie