T-Avond in België

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Zou jij een T-Avond in Belgie wel zien zitten?

Peiling eindigde op za aug 30, 2003 14:34

Ja, ik zou er naar toe gaan
10
59%
Ja, maar enkel op het anderen te gunnen, ikzelf zou niet komen
3
18%
Nee ik ben daarvoor te bang
1
6%
Nee, dit interesseert mij totaal niet
2
12%
Nee, ik kan niet want dit is voor mij te veraf!
1
6%
 
Totaal aantal stemmen: 17

Gebruikersavatar
PinkDaisy
ff weer wat posten
Berichten: 45
Lid geworden op: do mei 22, 2003 16:40
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

T-Avond in België

Bericht door PinkDaisy »

Op donderdagavond 31 juli wordt er op de chat van travestieweb.be een speciale chatsessie gehouden waar we het onderwerp 'T-Avond' zullen bespreken. Deze T-Avond zou doorgaan op een neutrale plaats met bedoeling te praten, dansen enz. maar geen SEKS, daarvoor zijn er parenclubs genoeg. Wil je uw mening daarover geven, dan nodigen wij u uit om daabij aanwezig te zijn.

Deze sessie begint om 20h00 op www.travestieweb.be.

Groetjesssssss

O ja, aan de organisators van travestie.org. Ik zet dit op spel om Belgische T's met elkaar op een deftige manier in contact te laten komen. Ik wil op geen enkele manier gaan concurreren daar ik veel respect en bewondering heb door dit forum én deze homepage!

Greetzzzzz, xxxx

PinkDaisy
Laatst gewijzigd door PinkDaisy op do jul 31, 2003 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi Daisy,

Leuk initiatief. Ik hoop dan ook dat het doorgaat. Ik mis alleen een optie bij de poll.
Ik ben nl. niet van plan te komen, maar alleen omdat het vanuit Noord-Holland voor een avondje net even te ver weg is. Anders was ik graag van de partij geweest.

Suc6 met de chat; misshien babbel ik nog wel ff mee.
Cyn.
transcommunity-girl2
ForumFan
Berichten: 369
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 15:47

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Irena
dagelijks aanwezig
Berichten: 108
Lid geworden op: wo feb 19, 2003 23:29
Locatie: Belgisch Limburg

Bericht door Irena »

hoi ,
natuurlijk zou ik gaan naar een T-avond in Belgie, misschien dat het korterbij is dan naar Nederland te gaan,
dus; heel goed initiatief
:P
groetjes Irena
ik denk veel aan de toekomst , want het is daar dat ik de rest van mijn leven zal doorbrengen
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Daisy,

Ook ik zou het wel zien zitten om naar zo'n avond te gaan, op voorwaarde dat de kilometertjes niet de pan uit rijzen.(of is rijzen in dit geval met korte ei, hihi). Ik woon zelf in Belgisch Limburg en als ik tweehonderd kilometers moet rijden om ergens in Westvlaanderen uit te gaan, dan hou ik het liever bij Eindhoven. :-?

Het is in elk geval een leuk voorstel om in België iets te organiseren, ik hou jullie webstek in de gaten. Wie weet word ik binnenkort zelfs lid. Ik kijk nog even de kat uit de boom. :wink: :D :D :D

Allerliefste groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Vééél te ver weg, houden mijn vleugeltjes niet :cry:

het elfje
Gebruikersavatar
Marianne_
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 11:03
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Marianne_ »

Hoi,

Uiteraard sta ik volledig achter het initiatief. Het is natuuurlijk niet de bedoeling om het warm water (of het wiel) nog eens terug uit te vinden. Het is zeker ook niet de bedoeling om enige concurrentie aan te gaan met travestie.org of T&T Nederland.
Het kan zeker interessant zijn op geofrafische gebied. Voor de girls uit Limburg en Antwerpen is Eindhoven vaak een stuk dichterbij, voor de mensen uit W-Vlaanderen (en Oost vlaanderen) is Middelburg vlakbij.
Ondanks dit alles denk ik dat een T-avond ergens in Vlaanderen toch haar vruchten kan afwerpen. Er zijn reeds zo weinig mogelijkheden in Vlaanderen en op die manier kunnen we wat bijdragen aan de emancipatie van t-girls in Vlaanderen. Ik zou zeggen ... allen daarheen. Al is het zelf iets verder (in kw) dan Eindhoven en/of Middelburg, een eigen T-avond is dat wel waard, al is het maar om onze eigen T-sisters een hard onder de riem te steken.
One must feel chaos whitin, to give birth to a dancing star
Gebruikersavatar
Greetje
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: ma aug 04, 2003 7:46
Locatie: Vlaanderen

Re: T-Avond in België

Bericht door Greetje »

Goed Voorstel en initiatief voor de Belgische T meiden,

Groetjes
Virginie
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 1:00
Locatie: Belgie/W-Vl/Ieper
Contacteer:

T-Avond in België

Bericht door Virginie »

Hallo,

Moet kunnen, als ik vrij ben kom ik zeker af.

Virginie
Plaats reactie