Hoi Adriana
Nee, mevrouw Hoi Hanja,

U mag maar een keer stemmen want zoals gezegd speel je vals spel, in feite is dan de poll naar de knoppen als iederen tich keer op het knopje drukt, tenzij je alle knopjes een keer indrukt.
Jeemig, wat ben je weer streng zeg.
Maar ok, ik zal niet meer op knopjes drukken. Ik hoor dus niet bij de mensen die op "ik doe mijn best" stemden.
Maar.... ik doe mijn best.
(Denkt Adriana dat er zoveel reacties zijn geweest, hmmm)
Mwah, 12 maal valt me al hard mee hoor.
Passabiliteit wordt hier toch voornamelijk afgemeten aan de hoogte van je hakken, of je merk mascara.
het is vervelend als men je een hele tijd met mevrouw aan spreekt en bij vertrek is de andere kant niet even bij de les en mijnheer

is het resultaat.
Ik bekijk het maar positief, 3 stappen vooruit en dan weer 2 achteruit is toch ook 1 stap vooruit?
Pffh, moeilijk zeg dat gereken na een avond hard werken.
Het is mij en waarschijnlijk anderen ook wel overkomen alles gaat goed en bij vertrek vergist de verkoopster in kwestie zich even (logisch eigenlijk en zal er ook nooit kwaad om worden) en van mijnheer euhh naar euhh mevrouw, maar ja effe een klein tikkie moeten incasseren op het vrouwelijk egootje,

, wat dat ook mag zijn.
Waarom denk jij dan altijd gelijk aan verkoopsters?
En wat dat vrouwelijke egootje betreft: Dat heeft al zoveel tikken gehad, die kleine tikjes voel je amper meer.
Als zoals Amanda zegt dat het vrouwelijk "voorkomen" prioriteit heeft dan heb je inderdaad`wel wat anders aan je hoofd dan praten dus alles op zijn tijd,
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Dat vrouwelijk voorkomen is gewoon een kwestie van: Op tijd je moontjes slikken, resp pleisters plakken, creatief en beschaafd met de verfdoos omgaan, kledingkeuze, zelfvertrouwen enz. Dan staat er uiterlijk al vrij snel een vrouw.
Maar om te overleven is er meer nodig. Nou nodig is misschien wat overdreven, maar het scheelt toch wel. En daar kan je niet snel genoeg aan gaan werken.
maar het blijft een onontkoombaar iets, vrouwelijke stem, om zoveel passabel te zijn in die zin dat je "volledig" kan deelnemen aan het "publieke" gebeuren
Bah, we zijn het weer eens
groetjes, Es die nu echt naar bed gaat.