mijn eerste bezoek aan een T&T avond

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

mijn eerste bezoek aan een T&T avond

Bericht door Josette »

Hallo lieverds,

Gisteravond heb ik de moed bij elkaar geraapt en ben ik naar een T&T avond gegaan. Ik wilde al langer, maar het kwam er steeds niet van. Uiteindelijk pakte ik gisteravond de trein en via omzwervingen (moeilijk te vinden met OV, zelfs voor een dienstregelingenfreak als ik) kwam ik veilig in een buurtcentrum in een nieuwbouwwijk. Het soort waar cursussen worden gegeven, of waar de club van Legofreaks wel eens zijn opwachting kon maken. Voor de rest ging ik met een carte blanche er naar toe. Het is toch heel wat

Ik besloot me netjes ervoor te kleden, zwarte lange broek van Zara, T-shirt, kniehoge Maripé laklaarzen, en onder bovenkleding damesslip en panty. Die had ik nog.

Na betaling van de entree en munten voor drankjes liep ik verder het zaaltje in. Links twee tafels, rechts de bar. Ik herkende velen (Cynthia, Lisa, Kendra en Wilma, en later op de avond Paula) van het forum, de profielen of andere internetsites. Mijn hersenen werkten inmiddels op volle toeren, ik gaf mijn ogen zeer goed de kost. Na bestelling van een biertje besloot ik te babbelen. Eerst oppervlakkig, want ik was er net. Met mijn laarzen had ik een springplank om over iets te beginnen. Later kwam de diepgang, vooral met mensen die ik van hier kende. Ik vond dat toch wel een prettige ondergrond voor zo'n avond.

Veel handjes geschud, en wat me opviel was de warmte. Het deed me aan een kelder van vroeger in Oosterbeek kende die ook Joost heette, waar ik ook warm werd ontvangen. Al was dat geen T* en was dat voordat ik travestie.org en het gebeuren omheen kende. Maar de sfeer had zeer veel overeenkomsten. Ook dat je je drankje kon laten staan als je naar het toilet ging, dat kan bij veel uitgaansgelegenheden niet.

Geen moeite om tussen anderen te staan en te luisteren en vervolgens mijn duit in het babbelzakje te stoppen. Zo'n avond waarop men zichzelf tracht te zijn (en dat is geen gemakkelijke opgave) zorgt automatisch over diepgang.

Op een gegeven moment werd ik zelfs gevraagd of ik met Lisa op de foto kon. Dat deed ik graag, en ik stond er mooi op. De dame achter de camera was Kendra. Vandaag ontving ik de foto. Dank hiervoor, lieverds.

Het was zeer de moeite waard om dit te bezoeken. Het is een stimulans om mijn stukje T* verder te ontdekken.

Een andere bezoekster wil ik hartelijk bedanken voor dat ik met 'r mee terug mocht rijden.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Re: mijn eerste bezoek aan een T&T avond

Bericht door Lisa met een S »

Joost schreef:Op een gegeven moment werd ik zelfs gevraagd of ik met Lisa op de foto kon. Dat deed ik graag, en ik stond er mooi op.
En ik dan? :-? :wink: :D (Lisa is niet een klein beetje ijdel -- oeps, pas op, straks gaat ze ook in het derde persoon over zichzelf praten).

Nee, all joking aside, alles wat je hier schrijft is voor mij ook zo herkenbaar van mijn eerste bezoek aan een T&T avond -- en echoet ook wat mijn dochter ondervond, toen ik haar meenam. Ik ben heel blij voor je dat het je goed is bevallen.
Joost schreef:Het was zeer de moeite waard om dit te bezoeken. Het is een stimulans om mijn stukje T* verder te ontdekken.
Joost, als het jou gaat zoals zoveel van ons, dan zou je de komende weken ondervinden wat een openbaring en bevrijding het is geweest. Ik wens je veel plezier in je ontdekkingsreis.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi joost,

Ook jij maakt vooruitgang. Leuk voor je om van de sfeer te hebben kunnen proeven. Ben benieuwd tot in hoeverre je female-feelings zullen reiken. :D

Groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Gebruikersavatar
Selena Maria
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: za aug 09, 2003 4:18

Bericht door Selena Maria »

Goh,wat te gek goed Joost!!Dat lijkt me ook zo leuk en byzonder om "bekenden "te zien.Na jou verhaal heb ik er gelijk weer meer zin in!Het zal voor mij November of December worden!Heb trouwens nou de hele vriendenkring zo'n beetje het verteld van mij T zijn...iedereen die het heeft geaccepteerd!!!Dit voelt wel zo bevrijdend!YES!
Ik hoop dan ook jullie en jij ook Joost te zien..one day
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Hallo Joost en alle anderen..

Leuk dat je de stoute laarzen hebt aangedaan en naar de t&t avond bent gegaan...
En vooral leuk dat je daar zo goed bent opgevangen ik ga morgen voor het eerst naar de T&T avond in Groningen en ga dan eerst met de trein en dan met de taxi verder om op de plek van bestemming aan te komen..
Ga er met twee vriendinnen heen dus Spannend..
Ik ga er ook met een reden heen omdat we hier in Friesland geen T&T hebben en omdat ik samen met een vriendin dat hier in leeuwarden op te zetten in samen werking met het coc friesland.
Dus we zijn erg benieuwd hoe de avond verloopt en hopen dus ook dat we over een tijdje een T&T in Leeuwarden kunnen starten..
Dus donderdag zal ik ook even een klein verslag hier geven over mijn ervaring op mijn eerste T&T avond..
Groetjes Prescilla
Gebruikersavatar
Selena Maria
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: za aug 09, 2003 4:18

Bericht door Selena Maria »

Dat zou heel erg te gek zijn Prescilla!Want dat zou een geweldige gelegenheid voor mij zijn om heen te gaan!Groningen is een beetje te dicht bij bekenden die het beter niet kunnen weten!....En wat weer een geweldig mooi...postertje van je!
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Re: mijn eerste bezoek aan een T&T avond

Bericht door Josette »

Lisa_met_een_S schreef:En ik dan? :-? :wink: :D (Lisa is niet een klein beetje ijdel -- oeps, pas op, straks gaat ze ook in het derde persoon over zichzelf praten).
Het is ook een bevrijding. Ik kijk met hele andere ogen naar make-up, kleding en nachtkleiding, gisteren nog. Maar als je zo ijdel bent, zullen we dan die door Kendra genomen foto hier op de site plaatsen? :D :D :D
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Re: mijn eerste bezoek aan een T&T avond

Bericht door Lisa met een S »

Joost schreef:Maar als je zo ijdel bent, zullen we dan die door Kendra genomen foto hier op de site plaatsen? :D :D :D
Nou, Joost, het is maar dat je er zo op aandringt. Hier is tie dan! :wink: :D

Afbeelding

Lisa :D
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Wie het laatst lacht... heeft het minst gevoel voor humour
Is dat de ondertitel voor de foto of is dat je tagline ? :) :D

Overigens is dit precies zoals ik me Joost had voorgesteld. En jij, lisa.. wat een erg mooi blousje !
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Plaats reactie