Eerste TS ontmoeting 2004

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Eerste TS ontmoeting 2004

Bericht door adriana »

Hi allemaal,

ben al een dag of 10 in San Fransico op familie bezoek waar mijn oudste dochter woont, had me nog nooit als vrouw gezien na 10 dagen elke avond in huis vrouw, samen wezen winkelen, heeft mijn haar gedaan (kleine rollers), veel gepraat, klinkt allemaal misschien wat banaal maar voor mij een reuzen sprong, n.l. acceptatie.

Vandaag naar San Jose (40 min. rijden) gegaan om eens een ontmoeting mee temaken van een groep Amerikaanse TV,TG,TS.
Organisatie heet The Rainbow en de opkomst op de 2de jan. was bescheiden ong. 20 dames van alles wat.
Heb verteld hoe de TS weg, begeleiding enz. is in Nederland en behalve de Benjamin standaards of care - 12 maanden !!! - verloop het ongeveer hetzelfde alleen alle kosten moet jezelf betalen en een enkele gezondheids verzekering betaald een klein gedeelte, dit betekend naast alles waar je als TS doorheen moet er ook nog voor sommigen een financieele barriere is waarddor men b.v. geen SRS kan doen, als je geen geld hebt.
Misschien dat we ietsje minder moeten klagen we hebben toch al zoveel voorop anderen.

Op de terug weg 's-avonds zat er de highway patrol (politie ) achter me en ik moest stoppen. (had een huurauto ), zwaai lichten en pull over.
Zaklamp in je gezicht en vroeg naar identificatie, mijn Nederlands rijbewijs getoond en hij vroeg me naar mijn naam - Adriaan - nu in het Engels spreek je dit uit als Adriean en dit kan vrouwelijk en mannelijk zijn, uit zijn reactie kon ik niet opmaken ofdat hij vond dat hij een vrouw of verklede man had aangehouden, hij was zeer correct, vond het een leuke ervaring.
Ook gevraagd waarom ik was aangehouden, reed te langzaam min. 65 mile, nu ja ben je ladylike en is het weer niet goed, overigens had het verder geen konsekwenties.

groetjes Adriana
Plaats reactie