Mogelijk einde van mijn laserbehandelingen.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Franciska
ForumFan
Berichten: 427
Lid geworden op: wo nov 28, 2001 1:00
Locatie: Amersfoort.

Mogelijk einde van mijn laserbehandelingen.

Bericht door Franciska »

Hoi Allemaal,

Donderdag middag vanuit mijn werk mag ik weer naar mijn laser behandelaarster, zij gaat dan beoordelen of het nog wel zin heeft om door te gaan met laseren of dat het beter is om over te gaan op elektrisch epileren. Ik heb nu 15 behandelingen gehad, waarvan 5 epilight behandelingen en 10 diodelaser behandelingen. Dat er nu vermoedelijk over gegaan moet worden naar elektrisch epileren is dat mijn gezichtsbeharing zo dun geworden is dat de laser hierop geen effect meer heeft. Dit heeft me tot nu toe 2800 euro gekost waarvan 1400 euro conform de machtiging van artikel 73 van de ziekenfondswet, 1000 euro van mijn aanvullende verzekering en 400 euro heb ik vorige week pas gedeclareerd en heb nog geen antwoord hierover. De laatste twee behandelingen hebben vorig jaar plaats gehad dus die zouden zeker nog vergoed moeten worden, denk ik. Afhankelijk uit welk potje de laatste twee rekeningen vergoed worden heb ik dus nog 2000 euro over van mijn machtiging, hopelijk kan ik die nog gebruiken het komende jaar voor de elektrische epilatie. Als ik heel er veel geluk heb, zou ik genoeg kunnen hebben aan de halve vergoeding waar ik bij het beging van mijn RLT recht op had.

Hopelijk rekent mijn epilateuse niet teveel per uur.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Plaats reactie