Vakantie koffer...
Moderator: Moderators
Hehehe ik blijf wel zoals ik ben. Voel me er prima bij en moet er niet aan denken weer in die mannenkleding te moeten. En helaas geen vakantie voor mij. Ben al zes jaar niet meer op vakantie geweest hoewel ik er erg aan toe ben. Het zal alleen nog even moeten wachten financieel gezien. Ik zou wel graag naar Sicilië willen. Om de Etna, de Stromboli en andere Italiaanse vulkanen te zien. Overigens zijn de Italiaanse mannen ook niet geheel onsmakelijkJosette schreef:Lieve schat, dat is ook travestie, vrouw in mannenkledingJoanne schreef:Ik hou het alleen op dameskleding hehehe... hoewel ik ook wel eens zou willen uitproberen of ik nog voor man doorkan.![]()
Ik zie het al voor me, Joanne in driedelig grijs of skatebroek met laag kruis of andere kleren
Joanne die als nog als man doorkan. Probeer het, maar maak geen wonden van vroeger open. En die laatste zin bedoel ik serieus.
Tussen twee haakjes, ga jij nog met vacantie?

Joanne,
Das best wel jammer dat je niet op vakantie kan gaan. Het is heerlijk om op het strand te liggen, zonnetje op je bolletje, leuk drankje ernaast, mss een leuke date op de stoel naast je, zalig toch?
Maar wist je al en ik kan niet in je portomonnee kijken dat je voor nog geen 200 euro in oktober heerlijk op vakantie kan gaan all inclusief. Alles zit er dan op en aan, eten, drinken zoveel als je kan en wil. Als het moet komt er niets meer bij.
Ik doet dat zelf vaak in mei en oktober. Tien of 11 dagen heerlijk weg. Nu sparen een aantal vrienden van me al 3 maanden een bedrag per maand om in oktober lekker weg te kunnen gaan.
Groetjes
Das best wel jammer dat je niet op vakantie kan gaan. Het is heerlijk om op het strand te liggen, zonnetje op je bolletje, leuk drankje ernaast, mss een leuke date op de stoel naast je, zalig toch?
Maar wist je al en ik kan niet in je portomonnee kijken dat je voor nog geen 200 euro in oktober heerlijk op vakantie kan gaan all inclusief. Alles zit er dan op en aan, eten, drinken zoveel als je kan en wil. Als het moet komt er niets meer bij.
Ik doet dat zelf vaak in mei en oktober. Tien of 11 dagen heerlijk weg. Nu sparen een aantal vrienden van me al 3 maanden een bedrag per maand om in oktober lekker weg te kunnen gaan.
Groetjes
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Mmm ja dat is wel te doen heb er zelf ook al wel vaker over gedacht. Toch eens wat apart gaan leggen een weekje strand is wel lekker als vrouw. Ben nog nooit als Joanne naar het buitenland geweest.Pamela- schreef:Joanne,
Groetjes
Joanne,
Echt geloof me gewoon doen. Je zal er zeker geen spijt van krijgen. Het is zalig weer in oktober of bv in mei. Niet te warm niet te koud en de reis kost je 200 eurries en er komt niets bij als je op het resort blijft. En zeg nou zelf in NEderland een weekje thuis blijven kost ook duiten. meestal voo rmij nog meer duiten.
Liefs,
Echt geloof me gewoon doen. Je zal er zeker geen spijt van krijgen. Het is zalig weer in oktober of bv in mei. Niet te warm niet te koud en de reis kost je 200 eurries en er komt niets bij als je op het resort blijft. En zeg nou zelf in NEderland een weekje thuis blijven kost ook duiten. meestal voo rmij nog meer duiten.
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>