Trustuhhhh.....
Moderator: Moderators
Dat had gekund inderdaad. Het is alleen niet mijn stijl om mijn mening onder stoelen en banken te steken. Violet is geen makkelijke tante en ze laat zich niet ongestraft flamen. En dan kan het er hard aan toe gaan, maar niet hier. Helemaal niet terwijl ik de veiligheid van dit forum zit te verdedigen in een ander draadje. Een mede door mij veroorzaakte scheldpartij op het ts forum ga ik niet riskeren. Dus is het hier einde discussie. Ergens anders wil ik de draad wel weer oppakken en zolang Zohra haar mening netjes verwoordt en verwensingen achterwege laat, zal ik geen steken onder water uitdelen.Joanne schreef: Dat zou je natuurlijk ook kunnen denken in plaats van schrijven Violet. Zo schiet het voor geen meter op he. Je hebt mijns inziens ook niet echt vriendelijk gereageerd en ik vind dat Zohra hier toch al een stuk netter bezig is dan op het prikbord. Soms is zwijgen goud weet je!
Ja Violet, net zoals jij je mening niet onder stoelen en banken steekt heb ik precies hetzelfde. Als jij mij nooit had aangevallen had ik ook dergelijke woorden niet gebruikt. Jij bent dan wel geen katje om zonder handschoenen aan te pakken MAAR IK OOK ZEKER NIET... wees daar wel van bewust. En het interesseert me in feite niks of je nu wel of niet tegen mij wil praten, want zonder 'Violet Skye' is er ook nog een leven. Maar als jij mij gewoon in mijn waarde had gelaten zonder sarcastische sneren, was dit nooit gebeurd. Als je mij aanvalt, dan val ik terug aan... simpel zat!Violet Skye schreef:Dat had gekund inderdaad. Het is alleen niet mijn stijl om mijn mening onder stoelen en banken te steken. Violet is geen makkelijke tante en ze laat zich niet ongestraft flamen. En dan kan het er hard aan toe gaan, maar niet hier. Helemaal niet terwijl ik de veiligheid van dit forum zit te verdedigen in een ander draadje. Een mede door mij veroorzaakte scheldpartij op het ts forum ga ik niet riskeren. Dus is het hier einde discussie. Ergens anders wil ik de draad wel weer oppakken en zolang Zohra haar mening netjes verwoordt en verwensingen achterwege laat, zal ik geen steken onder water uitdelen.Joanne schreef: Dat zou je natuurlijk ook kunnen denken in plaats van schrijven Violet. Zo schiet het voor geen meter op he. Je hebt mijns inziens ook niet echt vriendelijk gereageerd en ik vind dat Zohra hier toch al een stuk netter bezig is dan op het prikbord. Soms is zwijgen goud weet je!
Het was niet mijn bedoeling om jou persoonlijk aan te vallen, het is de beeldvorming die je creëert waar ik tegen ageer. Ik vind het erg mooi voor je dat jij nog wel in staat lijkt te zijn om er een enigzins bevredigend seksleven op na te houden, ik kon dat niet. Misschien komt dat omdat jij met een homo insteek de transitie inging en ik met een hetero insteek. Dan is het moeilijk passief zijn in bed en ik kon het simpelweg niet langer aan om dat ding nog te gebruiken. Het is ook niet je seksleven dat me stoort, het is het in verband brengen van transseksualiteit met het hebben van een penis. Je bevestigd het beeld dat bewonderaars van transen hebben en dat is, imho, een verkeerd beeld. Het kan best zijn dat je snakt naar liefde en acceptatie als de vrouw die je wil zijn. Helaas zul je die bij de bewonderaars niet vinden. Die vallen vaak op transen vanwege het stukje lichaam waar die trans vanaf wil. Dat staat, in mijn beleving, haaks op elkaar. Nu ben je voor hen nog een vrouw met iets extra's, na de srs ben je een vrouw met een niet functionerende vagina en ben ik bang dat ze je dan laten vallen als een baksteen. Is het je wel eens opgevallen dat bewonderaars vaak gebonden mannen zijn die graag een hapje buiten de deur willen eten? Zolang je ze iets kunt bieden wat thuis niet op het menu staat, ben je in trek.Zohra schreef: Ja Violet, net zoals jij je mening niet onder stoelen en banken steekt heb ik precies hetzelfde. Als jij mij nooit had aangevallen had ik ook dergelijke woorden niet gebruikt. Jij bent dan wel geen katje om zonder handschoenen aan te pakken MAAR IK OOK ZEKER NIET... wees daar wel van bewust. En het interesseert me in feite niks of je nu wel of niet tegen mij wil praten, want zonder 'Violet Skye' is er ook nog een leven. Maar als jij mij gewoon in mijn waarde had gelaten zonder sarcastische sneren, was dit nooit gebeurd. Als je mij aanvalt, dan val ik terug aan... simpel zat!![]()
Toch vreemd kennelijk kan dat in jou ogen niet samengaan he. Ik schrijf toch regelmatig dat ik juist heel erg bezig ben een plekje in de real world te veroveren en met succes. Vreemd dat je dat nu steeds over het hoofd ziet. En volgens mij mankeert het daar bij Violet en Zohra ook absoluut niet aan. Dus wat is nu het punt wat je wil duidelijk maken. Waarom ben je toch altijd zo negatief. Je hoeft het toch niet te lezen?Esther schreef:Wat een gigantische ego's allemaal zeg.
Steek eens wat meer energie in het verwerven van een plaatsje in de echte wereld, ipv die ongelooflijke zelfbevrediging in media of op een forum.
Dat heeft niks met negativiteit te maken. Mensen met dikke ego's (even los of Zohra of Violet dat hebben ja of nee) trappen graag een ander naar beneden om zichzelf daarmee goed te voelen. Of ze gaan lopen paraderen hoe goed ze wel niet zijn (Channie maakt vinger-in-de-keel-gebaar).Joanne schreef:Toch vreemd kennelijk kan dat in jou ogen niet samengaan he. Ik schrijf toch regelmatig dat ik juist heel erg bezig ben een plekje in de real world te veroveren en met succes. Vreemd dat je dat nu steeds over het hoofd ziet. En volgens mij mankeert het daar bij Violet en Zohra ook absoluut niet aan. Dus wat is nu het punt wat je wil duidelijk maken. Waarom ben je toch altijd zo negatief. Je hoeft het toch niet te lezen?Esther schreef:Wat een gigantische ego's allemaal zeg.
Steek eens wat meer energie in het verwerven van een plaatsje in de echte wereld, ipv die ongelooflijke zelfbevrediging in media of op een forum.
Chatgirl, daar noem je me ook een site. Ik chat daar ook wel eens en soms is het mogelijk om er gewoon een gezellig geprek te voeren, zelfs met mannen. Maar die vertel ik niet over mijn transseksualiteit. Meer als een gesprek over koetjes en kalfjes hoeven ze van mij niet te verwachten. Daar ben ik veel te lesbisch voor. Tegenover vrouwen ben ik, als ze daar aanleiding toe geven, wel open. Als het antwoord dan is dat ze het geen probleem vinden dat ik (nog) een penis heb, zeg ik dat het dat voor mij wel is. Als ze dat niet kunnen begrijpen is het einde gesprek. Als je de aard van het bewonderaar beestje snapt, waarom zit je dan zo je best te doen om je datinggroep uit de grond te stampen? Ik lurk daar wat en de bedoelingen van warrior prince en anderen zijn overduidelijk...Zohra schreef:Dat had ik allang ervaren Violet, van die zogenaamde 'bewonderaars'. Ik weet dat het bij hun om de 'freak-show' gaat. Niet om de vrouw die ze zien, maar om het feit dat je een pik tussen je benen hebt. Daarom wil ik zelf ook totaan mijn operatie geen relatie hebben omdat, mochten hij zo gek zijn op mijn 'angry inch' dat hij mij na mijn operatie niet meer zou willen. Gisteren zat ik op chatgirl met een man te praten, hij vond me blijkbaar leuk en ik zei hem hoe de vork in de steel zat. Later gingen we via MSN messenger prive verder praten en hij vroeg mij: 'Stel dat wij een relatie zouden krijgen en ik zou geen probleem hebben met je piemel (want hij wist voordat hij mij aanspraak niet dat ik een transsexueel ben) ? Zou jeje dan nog laten opereren als we ook zo samen gelukkig kunnen zijn?', toen zei ik vastbesloten: 'Ja, ZELFS dan, want het gaat mij er niet om of je mij zou willen hebben ZELFS met een piemel het gaat mij erom dat ik mezelf ben en mijn lichaam aanpas aan mijn innerlijk gevoel!!!' Hij wilde het proberen met mij maar ik hou bewust de boot af, ik wil best vrienden worden of kennissen en misschien ook wel geliefden maar TOTAAN de operatie ZEKER GEEN SEKS en als hij daar moeite mee mocht hebben dan kan hij ophoepelen, simpel zat...
Zand erover.Zohra schreef: Maar ok, laten ze de strijdbijl begraven, al bij al zijn het gewoon 'communicatiestoornissen' en misverstanden zoals het blijkt.
Ach, het is gewoon vermaak, ik was gewoon eens benieuwd hoelang het zou duren voor het een grote groep zou worden en wat er uit zou komen.Als je de aard van het bewonderaar beestje snapt, waarom zit je dan zo je best te doen om je datinggroep uit de grond te stampen? Ik lurk daar wat en de bedoelingen van warrior prince en anderen zijn overduidelijk...
Als je serieuze contacten op wilt doen, schrijf je je gewoon in bij een datingsite. Heb ik ook gedaan. Alhoewel ik van mezelf weet dat ik nu op dit moment van mijn vrijheid geniet en absoluut geen relatie wil. Wel leuk om te horen dat hetero mannen zeggen dat als je klaar bent met de srs ed, je zeker een kans maakt. In mijn geval dan.Zohra schreef:maar de bedoeling van mijn group is wel om serieuze kontakten te bewerkstelligen, ik kan natuurlijk niet alles controleren wat er gebeurt maar de bedoeling is NIET dat het pouur een sexgroup is.